Mistä voi päätellä ilmastoinnissa olevan jotain häikkää? Millaista hajua ilmastoinnista tuleepi jos siinä on joku pielessä?
Ilmastoinnista
1
298
Vastaukset
Vanhemmissa autoissa ilmastoinnista saattoi tulla pahaa hajua, tämä johtuu yleensä siitä, että kennon pintaan tiivistyy ilman kosteutta ja siinä alkaa kasvamaan levää (ei hometta).
Noita kennoja kyllä liikkeissä steriloidaan antamalla niille lämpöisiä metanolikylpyjä eikä ole kovin kallis operaatio.
Jos kylmää tulee huonosti, on järjestelmästä saattanut tiivisteiden kautta suotaa ulos hieman kylmäainetta ja sen voi käydä täytättämässä tavallisessa jääkaappihuollossa. Kestää alle 2 min ammattimieheltä, mutta silti laskutus saattaa olla 75 euroa.
Edellistä voi ennaltaehkäistä käyttämällä ilmastointia säännöllisesti talvellakin. Tiivisteet eivät kuivu niin helposti ja ala vuotamaan.
Levää nykyautot ehkäisevät kuivattamalla itsekseen kylmäkennon pysähtymisen jälkeen puhaltamalla ilmaa kennon läpi jonkin aikaa, jopa 10-15 min. Itse voi tehdä samaa silloin tällöin pysähtymisen jälkeen laittamalla lämpöjä hiukan päälle ja antamalla puhaltimen kuivata kennoa muutaman minuutin. Erityisesti "nihkeillä" helleilmoilla.
Master Eq
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510992
- 827439
- 755409
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445404Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764688Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334123- 472968
- 362905
- 402410
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per392314