lääkkeiten sivuvaiktus

onko kellään masennuslääkkeistä sivuoireena lihasnyvintää? itselläni alko jonkin ajan päästä..oisko muilla vastaavaa? pieniä nykähdyksiä ympäri kehoa
2458
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

pakkauksen ohjeissakin. Et kerro mitä lääkettä käytät, depressiolääkkeitä on aikamoinen liuta....

Äänestä

niin ton merkkinen oli se lääkitys...toukokuusta asti kesällä alko nyvinnät oisko yhteys??

Äänestä

Kommentoi aloitusta


huolestunu kirjoitti:

onko kellään masennuslääkkeistä sivuoireena lihasnyvintää? itselläni alko jonkin ajan päästä..oisko muilla vastaavaa? pieniä nykähdyksiä ympäri kehoa

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu