kikkelimiekkailu

kale

sitäkö se on?

18

7267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make

      Joo, meil tääl Sapporossa on kikkelimiekkailun piirikunnalliset JM-kilpailut ens viikolla.

    • Kikkelimiekkailun-MM

      Jeps. Ja isomeisseliset pärjää yleensä paremmin.
      1-2 pistettä onnistuneesta pistosta vartaloon, 3 pistettä saa jos saa miekan vastustajan suuhun, 4 pistettä jos vastustajan korvaa, 8 pistettä jos vastustajan anukseen. Kädet on siis solmittu selän taakse yhteen.

      • Don´t tell Mama

        löysät verkarit vai ihonmyötäinen trikoo miekkaillessa?

        Mites ratkaistaan tasa(pip)peli?

        Onko ikämiessarjoja?

        Löytyykö netticlipsejä?

        Törkeän paikan leiriä odotellen!


      • 3. Kiken keisari
        Don´t tell Mama kirjoitti:

        löysät verkarit vai ihonmyötäinen trikoo miekkaillessa?

        Mites ratkaistaan tasa(pip)peli?

        Onko ikämiessarjoja?

        Löytyykö netticlipsejä?

        Törkeän paikan leiriä odotellen!

        Ammatti miekkailioilla on yleensä lateksipuku. Tietenkin osumapisteet ovat paljaana että iskuja voidaan suorittaa. Tämä on aika vaiettu mutta silti harrastetuimpia lajeja. Bush kuulemma harjoitteli ko. lajia mutta myöhemmin hänen saavutuksensa peruttiin ja erotettiin seurasta. Oli käyttänyt nääs tekopenistä ja voiteli sitä säännöllisesti hyperliukasteella... Laji käsittääkseni luotu muutama sata vuotta sitten USA:ssa ruotsalaisten siirtolaisten johdolla.
        Pärse Håkan-Killelson on lajin oppi-isä, joka muuten suikautti kerran snagari jonossa "miekkansa" jonkun karatekan korvaa ja oli ollut aika julma näky kun aivot lens asfaltille. Kunnioitettu mestari!


      • Kustaa
        3. Kiken keisari kirjoitti:

        Ammatti miekkailioilla on yleensä lateksipuku. Tietenkin osumapisteet ovat paljaana että iskuja voidaan suorittaa. Tämä on aika vaiettu mutta silti harrastetuimpia lajeja. Bush kuulemma harjoitteli ko. lajia mutta myöhemmin hänen saavutuksensa peruttiin ja erotettiin seurasta. Oli käyttänyt nääs tekopenistä ja voiteli sitä säännöllisesti hyperliukasteella... Laji käsittääkseni luotu muutama sata vuotta sitten USA:ssa ruotsalaisten siirtolaisten johdolla.
        Pärse Håkan-Killelson on lajin oppi-isä, joka muuten suikautti kerran snagari jonossa "miekkansa" jonkun karatekan korvaa ja oli ollut aika julma näky kun aivot lens asfaltille. Kunnioitettu mestari!

        korvakäytävään? Ja ejakuloiko se?


      • Kikkeguru
        Kustaa kirjoitti:

        korvakäytävään? Ja ejakuloiko se?

        Kyllä paha keinot keksii, miekkailijoilla on ominaisuus venyttää miekkaansa telepaattisesti joten paksuus pienenee ja pituus kasvaa.


    • Kyrpä Joonas

      kyrvällä hakkaamisen alalaji, ja tarkoitettu nimenomaan pikku kullisten näpertelyksi. Kyllä kovat jätkät hakkaa kyrvällä.

      • Keltaisen laukun omaava kar...

        on uusimmassa hänestä tehdyssä kirjassa maininnut itsensä "Raa-aksi suomalaiseksi nussijaksi". Tätäkö se sitten on?


    • Fjordis

      hiljaista täällä kikkelimiekkailun alueella. Johan sitä paikat pakkaa löystymään. Eiköhän taas vähän irroitella ja jäykistellä paikkoja?

      Onko treenivinkkejä? Oma ongelmai on lähitilanteen luisuminen käsiin! Mikä neuvoksi?

    • Bijlardi-hai

      on mukavaa kuivaharjoittelua kikkelimiekkailua varten.

    • Kullimiekkailija

      Tuleva olympialaji.

      Peitset tanassa koko ajan.

      • KukkaKallis

        Hienoa. Alan treenaamaan tätä hienoa lajia seuraaviin olympialaisiin.

        Löytyykö harjoitusvastustajia. Jättäkää yhteystietojanne. Ilmoita myös miekkasi koko.


    • Tätä lajia kattosi! Joo sitä se o!

    • minäminäminäminä

      Olipas pitkä aloitus, 13 kertainen.

    • KukkivaTölli

      Hieno ja arvostettu laji.

      Miekan pysyttävä tanassa koko matsin ajan. Vaatii kovaa kuntoa. Muuten ei homma suju.

    • Anonyymi

      Entä jos mälli irtoaa kesken matsin. Mitä säännöt sanovat tästä? Häviääkö tai saako lisäpisteitä.

      Voiko tällöin pitää pienen tauon jonka aikana avustaja lutkuttaa miekan taas kovaan ottelukuntoon?


      Kullittelemisiin
      T. Jorma

      • Anonyymi

        Doping säännöistä olisi kysyttävää. Onko Viagran käyttö sallittua? Epäilen kestävyyttäni viimeiseen erään asti ilman sitä.

        Dick Kullberg


    • Anonyymi

      On se.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe