Hyvä sarja.
Elokuvakin tulee kakkosella 6.10.2006:
http://www.yle.fi/etusivu/ohjelmaopas/ohjelma.php?serial=t0234429255813&l=f&mode=www
Doctor Who
8
984
Vastaukset
ei herran isä kuinka paska voi englantilainen scifi olla!
- .tänään
olipas pläjäys..huh,huh
- AROSUSI-09
on maailman parasta scifiä.Oisko tää sellanen makuasia?
- Doctorwho
mitään paskaa, vaan hyvää viihdettä. amerikkalaiset on huomattavasti huonompia, ainakin nämä uudemmat, lukuunottamatta uutta versiota Galagticasta, jota odottelen palaavaksi neloselle. doctor who on nopeatempoinen, viihdyttävä, hauska ja ennenkaikkea, ei-amerikkalainen! Hyvä sarja.
- AROSUSI-09
Thanx.En olis muuten huomannut.
- Ian.
Hyvä sarja on ja leffan katsoin. Ehkä se leffan ikä siinä tekee siitä "huonon". Ei se kyllä minusta mikään huono ollut.
Tein muuten historiaa... Koskaan ennnen en ole varmaan noin vanhaa leffaa katsonut kokonaan :)
Harmi kun tuo nykyinen sarja on niin lyhyt vain 13 jaksoa. Saisivat tehdä pitempiä jaksoja.
Niin ja Ecclestone esittämään Tohtoria :)- Joku vaan
Sarjassa on itse asiassa enemmänkin jaksoja, nämä 13 jaksoa vain ovat ensimmäistä kautta. Seuraavalla tuotantokaudella Doctoria esittää David Tennant.
- tsn81..
Joku vaan kirjoitti:
Sarjassa on itse asiassa enemmänkin jaksoja, nämä 13 jaksoa vain ovat ensimmäistä kautta. Seuraavalla tuotantokaudella Doctoria esittää David Tennant.
Itse asiassa Suomessa nähdään nyt kausi numero 27. Jostain ihmeen syystä suomessa ei ole koskaan nähty ekoja kausia vaikka sarjaa on nähty Briteissä 60-luvulta lähtien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau363759Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433110Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4582685Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1831976Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431876Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat281488- 381365
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781202