bravon jakohihna

tarja halonen

Malli 99/00 ja ajettu 95 th ja pitäis varmaan jakohihna joskus vaihtaa. Delta-auto lupas huippuedullisti 300 €. Kuullostaa halvalta. Taidan teettää kaverilla, vai onko jollain kommenttia asiaan. Mielelläni otan vastaan vinkkejä.........

9

2663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtaminen

Itselläni on Brava myöskin 99 malli mittarissa
      112000km. Vaihdatin hihnan v. 2003 silloisessa Fiatin huollossa ja maksoi 270 € joka oli minusta suolainen hinta pelkästä hihnan vaihdosta. Kysyin ensin kahdesta muusta
      pienemmästä huoltoliikkeestä, mutta eivät suostuneet koska pitivät sitä aika kinkkisenä työnä. Mutta jos kaverillasi on tarvittavat vehkeet ja hallitsee homman niin mikä ettei
      säästät varmasti euroja.
      Minulla on vuoden päästä sama homma edessä
      koska suosittelevat hihnan vaihtoa 60000km välein.

• k@@keli

"pelkän hihnan vaihdosta 270€" käsittääkseni delta-autossa vaihdetaan jakohihnanvaihdossa muitakin osia kuin jakohihna!! ja kyllä kannatta "säästää" ja viedä sille kaverille se hihna vaihdettavaksi se varmaan antaa kanssa takuun 3 vuotta / 60 000km....

• öögoni
        k@@keli kirjoitti:

"pelkän hihnan vaihdosta 270€" käsittääkseni delta-autossa vaihdetaan jakohihnanvaihdossa muitakin osia kuin jakohihna!! ja kyllä kannatta "säästää" ja viedä sille kaverille se hihna vaihdettavaksi se varmaan antaa kanssa takuun 3 vuotta / 60 000km....

ei ne kyllä anna deltallakaan mitään kolmen vuoden takuuta hihnalle. vuoden takuu työlle ja osille.

• 400€

viime vuonna. Ei tullut kauppoja. Varaosaliikkkeen asentamossa alle puoleen hintaan.

• Yrjö

kallistunut homma.Markka-aikana mulla maksoi hihna satasen ja työ parisataa valtuutetulla korjaamolla.Helppo vaihtaa nykyautoihin verrattuna.

• Karkaa käsistä
        Yrjö kirjoitti:

kallistunut homma.Markka-aikana mulla maksoi hihna satasen ja työ parisataa valtuutetulla korjaamolla.Helppo vaihtaa nykyautoihin verrattuna.

Deltan "tili" nimittäin perustuu juuri tähän,siinähän maksat etkä muuta voi! Takuut muuten raukeaa....

• tarja halonen

ohjekirjan mukaan vaihtoväli olisi 12 th

• vaihtaminen
        tarja halonen kirjoitti:

ohjekirjan mukaan vaihtoväli olisi 12 th

Tarkoitit varmaan 120 th koska se oli alunperin vaihtoväli. Itselleni ainakin tuli kirje silloisesta Fiatin huollosta että maahantuoja suosittaa vaihtoväliksi 60000 th tai kolme vuotta.

• Rööriroopet

Nykyään Bravassa/Bravossa/Mareassa koneesta riippumatta vaihtoväli suositus 60 tkm/ 3 v.

Noita on paukkunut 90tkm molemmin puolin poikki. Koska eräs hihnapyörä kuluu ja kuluttaa sitten hihnan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      43
      3054
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1897
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1870
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      75
      1571
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1474
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1358
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      25
      1300
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1289
    9. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      104
      1086
    10. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1083
    Aihe