Millainen on tyylikäs auto?

mikk0

Riittääkö autoon nykyään jo pelkkä tyylikäs
ulkokuori? Eikö ketään kiinnosta auton tekniset
ominaisuudet? Minusta tuntuu että autotehtaan
tekevät nykyään pelkkiä leluautoja joissa ei ole
pokemon ulkokuoren lisäksi mitään hyvää. Miksi
tähän on tultu? Eikö ihmiset enää vaadi autoilta
sitä samaa kuin aikasemmin?

29

1926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tane

      Minusta auton sivuprofiili on hieno, jos etu- ja
      takaylitykset ovat lyhyitä. Akseliväli on siis
      pitkä pituuteen nähden.

      Hienoja: Mini (vanha ja uusi), A-Mersu, Opel
      Zafira, Ford Focus, Peugeot 307, Honda Civic...

      Rumia: Skoda Octavia, Saab 900, Volvo 240...

      • Tk

        -Tyylikkäitä ja hyviä autoja ovat oikeastaan
        kaikki Suomessa nykyisin myytävät uudet autot
        Lada 110:ä lukuunottamatta!

        Toiset ovat toisia tyylikkäämpiä, mutta sehän on
        makuasia! Sen sijaan kaikki uudet autot
        ovat "tarpeeksi" hyviä, joten en usko, että
        erimerkkisissä saman hintaluokan autoissa on
        kovinkaan suuria eroja!


    • Auto

      Iso auto on yleensä tyylikäs. Autosta pitää näkyä,
      että siinä on keula ja perä. Se ei saa olla mikään
      keulaton ja perätön, ahdas kuten BMW 300-sarja.
      Pitkä konepelti antaa arvokkuuden näköä
      autoon. Korin pitää olla 4 tai 5-ovinen, jotta
      autoon pääsee sisälle ja sisältä pois. Pikkuautot
      ovat nykyään niin möhköjä, että ulkokuori kasvaa
      aina, mutta sisätilat pysyvät ahtaina. Nykyiset
      pikkuautot tuntuvat olevan monesti ns.
      teinipelejä, joissa ei ole käytännöllisyyttä.

      • Sedan

        Auton pitää olla 4 tai 5-ovinen???
        Ainakin minä olen päässyt autooni sisään ja
        sieltä ulos, vaikka siinä onkin "vain" kaksi ovea.
        Sitäpaitsi 5-ovista henkilöautoa ei ole
        olemassakaan, vai väitätkö, että kuljet autoosi
        tuosta isosta takaluukusta.
        Autot voivat siis olla 2-ovisia, 4-ovisia, 2-
        ovisia monikäyttömalleja tai 4-ovisia
        monikäyttömalleja.
        Mikään ei voi olla sen rumempi henkilöautomalli
        kuin viistoperäinen 4-ovinen monikäyttömalli.
        2 tai 4-ovinen sedan on mielestäni huomattavasti
        paremman näköinen.


      • _______
        Sedan kirjoitti:

        Auton pitää olla 4 tai 5-ovinen???
        Ainakin minä olen päässyt autooni sisään ja
        sieltä ulos, vaikka siinä onkin "vain" kaksi ovea.
        Sitäpaitsi 5-ovista henkilöautoa ei ole
        olemassakaan, vai väitätkö, että kuljet autoosi
        tuosta isosta takaluukusta.
        Autot voivat siis olla 2-ovisia, 4-ovisia, 2-
        ovisia monikäyttömalleja tai 4-ovisia
        monikäyttömalleja.
        Mikään ei voi olla sen rumempi henkilöautomalli
        kuin viistoperäinen 4-ovinen monikäyttömalli.
        2 tai 4-ovinen sedan on mielestäni huomattavasti
        paremman näköinen.

        Sitä justiin...

        Autoja on nimenomaan 3, 5 ovisia, koska niin
        lukee rekisteriotteessa korinovet kohdassa.. Ja
        siitä voi päätellä nopeasti ja helposti korin
        mallin...

        IDIOOTTI


      • Chrysler
        Sedan kirjoitti:

        Auton pitää olla 4 tai 5-ovinen???
        Ainakin minä olen päässyt autooni sisään ja
        sieltä ulos, vaikka siinä onkin "vain" kaksi ovea.
        Sitäpaitsi 5-ovista henkilöautoa ei ole
        olemassakaan, vai väitätkö, että kuljet autoosi
        tuosta isosta takaluukusta.
        Autot voivat siis olla 2-ovisia, 4-ovisia, 2-
        ovisia monikäyttömalleja tai 4-ovisia
        monikäyttömalleja.
        Mikään ei voi olla sen rumempi henkilöautomalli
        kuin viistoperäinen 4-ovinen monikäyttömalli.
        2 tai 4-ovinen sedan on mielestäni huomattavasti
        paremman näköinen.

        Yksi syy vois auton kokoon olla perheen koko.
        Toinen taas jos joutuu kuskaan useasti suurta
        lastia.
        Ei luulis niiden ovien määrä ketään haitata,
        onhan taloissakin taka ovia vaikka etu ovestakin
        pääsisi...


      • mmjklms < Jos joskus Kortti

        sellainen auto Jolla Olisi upeaa ajaa..ja Nauttia ajamisesta < esim vaikkapa Bmw 300 tai Bmw 5-sarjalainen.Ford sierra.lada 2107.mb w124


      • mmjklms &lt; Jos joskus Kortti

        sellainen auto Jolla Olisi upeaa ajaa..ja Nauttia ajamisesta < esim vaikkapa Bmw 300 tai Bmw 5-sarjalainen.Ford sierra.lada 2107.mb w124


      • &lt;&lt;&lt;&lt;

        OLISI UPEAA AJAAA AIKAANAAN 353 412-765 ERI MERKKISTÄ AUTOA < KORTIN KERA JA SIINÄ SIVUSSA MERSUJA.FORDEJA JA LADAN TUPLAVALOMALLEJA


    • Mikko

      Tumma auto jossa on kaikki ylimääräiset riisuttu
      pois (spoilerit, kromit, levikkeet ym.) ja jossa
      on vielä mustat vanteet.

    • HarriHy

      Kokonaisuus ratkaisee tyylikkyyden. Jokin auto
      voi olla jonkin värisenä ihan mitätön ja toisen
      värisenä erilaisilla vanteilla ja hivenen
      madallettuna todella tyylikäs!

    • yksi volvo riitti

      on syyllistynyt aikanaan eritoten Ford ja Volvo.
      Uutta koria kyllä tuotiin markkinoille,mutta moot-
      tori ym. tekniikka oli aataminaikuista.Samoin ky-
      seiset automerkit ovat aina harrastaneet sitä,että
      autonomistaja suorittaa koeajot ja sen jälkeen
      korjataan viat.

    • Max

      Katseleppa ympärillesi XM Sitikka täyttää
      vaativimmankin estetiikan kaipuun.

    • that`s it

      Volvo s60

    • Mikko

      Parkkialueella ikkunani ulkopuolella on komea ja
      mitä olen kuullut, niin myös mahtava auto.

      En tiedä mallia, mutta merkki on Oldsmobile. Se
      on pirun iso, sanoisin lähes 6 metriä pitkä, ja 2
      metriä leveä. Se on tummansininen.

      Kun se aamuisin lähtee käyntiin, niin kuulee,
      että konepellin alla on VOIMAA. Näin sen kerran
      polttavan kumiakin...

      Auto on siis ISO, ja antaa tosi ylellisen
      vaikutelman. Autossa on varmasti
      ohjaustehostin... ja mitä sisään olen kurkannut,
      niin muuta herkkua on vakionopeudensäädin, tilt,
      automaattivaihteisto, ilmastointi, pikkuväri tv
      ja dvd-soitin... siis TOSI HELMI AUTO! Ostaisin
      jos olisi varaa. Kysyin kerran omistajalta, ja ei
      kuulemma halua edes keskustella auton myymisestä.
      Oli kuulemma satsannut dvd-soittimeen yli
      20.000mk... Joten ostohalunikin tyssäsi siihen...

      • J.

        mitä ne pikkuvärit ovat?

        Ovatko toiset värit pikkuvärejä ja toiset isompia
        ja eikö se Oldsmobilen tv toista kaikkia värejä?


      • Mikko
        J. kirjoitti:

        mitä ne pikkuvärit ovat?

        Ovatko toiset värit pikkuvärejä ja toiset isompia
        ja eikö se Oldsmobilen tv toista kaikkia värejä?

        Kaikki värit näkyy kyllä tietääkseni. En itse
        auton tv-ruutua ole nähnyt, mutta näin HOT
        tavaratalossa samanlaisen näytön, ja siinä näkyi
        kaikki ihan hyvin...


    • kotiäiti

      vanhat jenkit 50`luvulta.Muotoja ja tyylikkyyttä
      löytyy .

    • SKYACTIIVI
    • on hiano

      Ikinä ranskista omistaneena sanoisin kumminkin, että citikan c6 on jotenkin hienon näköinen . Oonkohan mää tullu kipeeksi ??

      • Kateellinen.

        C6 luonnossa nähtynä on upea! Kuva ei kerro kaikkea.


    • Man2

      Mitsubishi Lancer
      Honda Accord
      Subaru Impreza

      Nam.

    • asdfasdf

      Minusta autojen ominaisuudet ovat päinvastoin kehittyneet valtavasti lukuunottamatta tyyliä ja laatua.

    • No nyt...
    • 335d farkku

      Bemarin 3-sarjalaiset 80-luvulta on legendaarisen tyylikkäitä. Ei ihme, että jupeille kelpas ja muille äkkirikastuneille.

    • ---

      kaikki missä akseliväli on n. 3 metriä

    • Delahaye

      Tyylikäs auto omaa porrasperän tietyin poikkeuksin ja tietysti kromia pitää olla. Tyylikkääseen autoon ei sovi työkoneisiin kuuluvat haisevat dieselmoottorit.
      Farmariauto on pakettiauto ja siis tavattoman ruma.
      Japanilaisista ja muista vinosilmistä ei ole tyylikkään auton tekijöiksi.
      Amerikkalaisten autot ovat samaa toleranssia kuin suuren itäystävämme kaalimaan kaarat. No, muutama hyvä yritys mm. Packardilta ja Cadillacilta aikoinaan.
      Kyllä eurooppalaiset ovat etupäässä klassisen auton muotoilijoina.

    • Ettäsellaasta

      Range V8 ja fiilis kun jollain kingillä:) Rolssi jos euroja piisaa.
      Siinä mallia kun ajonautintoa kysytään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      114
      913
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      280
      681
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe