Jeesuksen Jumalan Pojan rakkaus peitti koko maailman synnin, antautuessaan Isän tahtoon, sovittaen itsensä kautta koko maailman synti velan.
Johannes jo todisti Jeesuksesta:
Jes 53:1.
Tuolla alempana on käyty keskustelua Raamatun käännöksistä, tätä perus totuutta ei juurikaan ole Raamatussa sorkittu, ja se taas johtuu siitä, että Jumala itse valvoo Sanaansa, ja touteuttaa sen, mitä varten Hän sen lähetti.
Jeesus Kristus on koko Raamattu, Hän on se Sana, jonka Jumala lähetti pelastamaan maailman, eikä tuomitsemaan.
Niin kauan, kuin armotalauskausi on vielä voimassa, Jeesus on edelleen pelastaja, ei tuomari, siispä mikä oikeus meillä kenelläkään , opetuslapseudesta huolimatta on valtaa tuomita, ei ole oppilas Opettaajaansa suurempi !
Rakkaus peittää syntien paljouden !
RitariOlevainen
7
192
Vastaukset
- sunhorse1
väärää jos uskoo sisimmässään-
- M@k3
Jeesuksen rakkaus on parempaa kuin esim Mohammedin?
Kumpikin pelastaa vai itseään palvovat ja heittävät helvettiin loput.- ciney
Elävän rakkaus on parempaa kuin kuolleen.
Jeesuksella ei ole vertaa missään Muhammedissa. Ei ole ketään, joka voisi edes hitusen haastaa Jeesusta rakkaudessa ja voimassa.
- qwe (ei kirjautuneena)
Kiitos tästä.
- uskon sisar
jos osaat niin viitsitkö auttaa tässä asiassa minua että saisin ton paltalkin toimimaaan niin pääsis kuuntelemaan kokouksia taas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h373097- 522614
- 1402565
- 1582114
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201868- 731655
- 401469
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa221270- 511057
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To241032