Ostan tänään erillisen autonavigaattorin. En jaksa enää leikkiä ja esitellä kännykässä olevaa jumittelevaa leikkikalua.
Tästä eteenpäin käytän puhelintani vain puhumiseen.
Navicore kännykässä
8
1580
Vastaukset
- Ritari Ässä
Älä höpötä. Navicore on aivan loistava ohjelma!!
Jouduimpa kesällä opastamaan vieraita mökille.
Jopa oli helppo puhua känny korvalla ja samalla
neuvoa tietä Nuvin näytöltä, eikä ollut auton
kojelaudalla vaan tuvan pöydällä.
Älä nyt vaan väitä, että onnistuu se kännykän
"pikapuhelintoiminnon" kanssa. Kaikissa ei ole
tarkoitukseen sopivaa kaiutinta.- nokian puhelin
Täpinä kirjoitti:
Jouduimpa kesällä opastamaan vieraita mökille.
Jopa oli helppo puhua känny korvalla ja samalla
neuvoa tietä Nuvin näytöltä, eikä ollut auton
kojelaudalla vaan tuvan pöydällä.
Älä nyt vaan väitä, että onnistuu se kännykän
"pikapuhelintoiminnon" kanssa. Kaikissa ei ole
tarkoitukseen sopivaa kaiutinta.Ainakin nokian puhelimissa on kaiutin missä saa Navicoren navikaattorin toimimaan.
- *Antti*
Jos sinulla Navicore jumiutuu kännykässä, et osaa käyttää sitä. Se kertonee taidoistasi, koska se on hyvin helppokäyttöinen.
Navicore on todella erinomainen navigointiapu, joka kulkee aina mukana. Niinpä sitä voi käyttää moniin muihinkin tarkoituksiin kuin autonavigointiin, jos mielikuvitusta riittää. Mietipä sitä!- ollut jo jonkin
aikaa ammattikäytössä taksissa eikä ole jättänyt pulaan vielä vieraalla paikkakunnalla.Toista oli kun testasin Navmanin ja VDO:n laitteita,vähän väliä tuli tilanne ettei osoitetta löytynyt.Hyvä ja ylivoimaisesti halvin navi jos ei siihen tarvittavaa puhelinta lasketa mukaan,sillä sehän on muutenkin jo jokaisella.Ja vaikka laskee puhelimen hinnan mukaan niin pärjää silti hintakilpailussa.
- ostit
Navocoren "leikkimistä ja esittelyä" varten niin
oli väärä ostos.
Sensijaan navigointiin se on verraton ohjelma.
Päädyin Navicoreen pienen testaamisen jälkeen ja koska se oli oikea ratkaisu minulle. En nimittäin mistään hinnasta halunnut kojelaudan päälle mitään monitoori/johto/imukuppihökötystä.
Ovat muutaman vuoden päästä historiaa niinkuin kiekkamittari kojelaudan päällä aikoinaan .
Mikään aparaatti autossa ei ole jäänyt kojelaudalle pysyvästi. - petekki1
Toinen on Navicore ja toinen on Nokian puhelin.
- pietroh
Opastukseksi muillekin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 735027
- 1053535
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403426- 512984
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262748Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72219- 242081
- 1991990
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4081610Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91528