Olen syönyt pillereitä (Femoden) reilut 2 vuotta. Lopetin kesäkuussa ja sen jälkeen on tullut tyhjennysvuotoa vain yhdet normaalit kuukautiset(heinä-elokuun vaihteessa) Sen jälkeen ei mitään. Onko normaalia?
Auttakaa nyt joku
pian!!
3334
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Kyllä tuo kuukautisten poisjäänti pillereiden lopettamisen jälkeen on ihan normaalia. Tai normaalia siinä mielessä, että noin voi käydä. Hormonit ovat vielä vähän sekaisin. Taitaa olla niin, että puolisen vuotta pillereiden lopettamisen jälkeen odotellaan kuukautisia/kuukautisten tasaantumista ja jos sitten ei ala kroppa toimia kunnolla, niin lääkäriin. Siellä antavat sitten
keltarauhas(?)-hormonikuurin, jotta kuukautiset alkaisivat.
Ja pidä kiirettä, sillä abotillakin on oma aikarajansa.
toukokuusta lähtien.. En siis ole raskaana.