Ammaa tapaamaan

Liisa K-L

14-15. Lokakuuta tulee Äiti Amma Helsinkiin. Olen tavannut Amman jo muutamia kertoja ja lukenut hänen elämäntyöstään ja opetuksiaan.

Olen miettinyt joskus että minkälainen Jeesus oli aikoinaan ja miten ihmiset hänet koivat? Olen vakuuttunut että ymmärrän Jeesusta nyt yhä paremmin samalla kun opin tuntemaan Ammaa. Ammassa on sitä samaa rakkautta ja viisautta mitä oli Jeesuksessa aikoinaan.

Kannattaa käydä tutustumassa Ammaan ja hänen opetuksiinsa. Hänen mittava hyväntekeväisyystyönsä on jo esimerkki ihmeestä mitä kukaan yksittäinen ihminen voisi tehdä. Samoin hänen halaamisesnsa tuhanisa ja taas tuhansia ..... ei se onnistu tavalliselta ei ...

Jeesus ja Amma ovat molemmat suuria sieluja joita ei voi kuin ihmetellä.

Lisää Ammasta www.amma.fi

15

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekka J.P

      En tiedä miksi hän ei oikein sytytä?

    • gfdgd

      Suomesta löytyy paljon ihmisiä, joilla on Jeesuksen rakkaus ja viisaus sydämessä.

      Milloin tämä meidän kansan heikko itsetunto vihdoin paranee?

      Ulkomaalaisetkin ovat huomanneet Suomen erikoisuuden, miksi kansa ei itse vielä sitä tajua?

      Oletko miettinyt miksi se Amma oikeastaan tänne tulee?

      Kuka halaakin oikeastaan ja ketä? Amma saa kokea aitoa rakkautta halaamalla pyhien ihmisten jälkeläisiä.

      Eli hän saa rakkautta ja rauhaa, emme me.

    • Janne Puharinen

      Ei muuta kuin Ääliö-Ämmää halaamaan.

    • Varoa kannattaa

      Mielestäni Ammaa ei kannata mennä halaamaan.

      Vaikka onkin kovasti viattoman oloista ja lempeään, niin...

      • Mutturi

        niin mitä ?


    • äiti Ammalla ja Jeesuksella. Äiti Amma on Jumalan luoma ja rakastama, varmasti sympaattinen naishenkilö. Jeesus on Jumalan Poika, sama eilen, tänään ja iankaikkisesti.

    • Apostoli35

      Sillä Amma tuskin sai alkunsa neitseellisesti, eikä ole kuollut ristillä ihmiskunnan puolesta ja noussut kuolleista ylös eikä istu Jumalan oikealla puolella. Amma on vain ihminen, ehkä hyväsydäminen ja viisas, mutta ei Kristus.

      "6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani."

      Jeesuksessa ei ole tärkeintä se mitä Hän opetti, vaan mitä Hän teki sinunkin puolestasi ja se on paljon enemmän kuin halaus. Hän kuoli sinun puolestasi ristillä. Hän on ainoa tie Isän luokse, ei ole muita teitä.

      Mutta jokainen saa käydä halaamassa vaikka puita, meille ei kuitenkaan ole annettu kuin yksi nimi, joka pelastaa ja se on Jeesus Kristus, Jumalan Poika.

      • Liisa K-L

        Amma on paljon enemmän kuin ihminen. Et tiedä mistä puhut. Oletko käynyt tapaamassa Ammaa? Oletko perehtynyt hän toimintaansa? Jos perehtyisit niin hämmästyisit.


      • terjaliini
        Liisa K-L kirjoitti:

        Amma on paljon enemmän kuin ihminen. Et tiedä mistä puhut. Oletko käynyt tapaamassa Ammaa? Oletko perehtynyt hän toimintaansa? Jos perehtyisit niin hämmästyisit.

        ja kokenut, miten hän ja hänen kannattajansa ovat eri puolella kuin Jeesus. Ammalla ja kristinuskolla ei ole mitään tekemistä keskenään. Amma ei vie sinua lähemmäksi Jumalaa vaan kauemmaksi. Amman mukana et saa todellista rauhaa, vaan alat palvella niitä, jotka ovat Kristuksen vihollisia. Kokemuksen rintaäänellä kirjoittelen ja koekmukseni ovat karmaisevat.

        Rukoilen jokaisen Amman luona kävijän puolesta, että huomaisivat vaaran, mihin ovat asettuneet.

        Toiminta on hyvää, mitä mma tekee, mutta, ei se tee hänestä "pyhää". Ne työllä saadut ansiot on minulle selitetty, mutta pelastusoppi meneekin sitten jälleensyntymän puolelle, joten harhassa ollaan ja pahasti. Silloin olisi sama ruveta palvomaan Ahtia ja Tapiota.


      • Ola*
        terjaliini kirjoitti:

        ja kokenut, miten hän ja hänen kannattajansa ovat eri puolella kuin Jeesus. Ammalla ja kristinuskolla ei ole mitään tekemistä keskenään. Amma ei vie sinua lähemmäksi Jumalaa vaan kauemmaksi. Amman mukana et saa todellista rauhaa, vaan alat palvella niitä, jotka ovat Kristuksen vihollisia. Kokemuksen rintaäänellä kirjoittelen ja koekmukseni ovat karmaisevat.

        Rukoilen jokaisen Amman luona kävijän puolesta, että huomaisivat vaaran, mihin ovat asettuneet.

        Toiminta on hyvää, mitä mma tekee, mutta, ei se tee hänestä "pyhää". Ne työllä saadut ansiot on minulle selitetty, mutta pelastusoppi meneekin sitten jälleensyntymän puolelle, joten harhassa ollaan ja pahasti. Silloin olisi sama ruveta palvomaan Ahtia ja Tapiota.

        ..... Kokemuksen rintaäänellä kirjoittelen ja koekmukseni ovat karmaisevat....

        Taitaa olla feikkiä koko kirjoitus kun tuollaista kirjoittaa. Eipä taida olla esimerkkiä?

        Jeesus muuten sanoi että hedelmistä puut tunnetaan.

        Amman myötä miljoonat ja taas moljoonat ovat saanaeet rauhaa ja onnnellistuutta sekä elämälleen tarkoituksen.

        Kaikki epäitsekäs palvelu on pyhää.

        Pelastusoppi onkin sitten jo mielipiden juttu, idelogia kuten Islamistien "Allah on ainut Jumala" hypoteesi. Juuri tämän vuoksi olisi hyvä tarkkailla hedelmiä eikä ideologioita ettei tehtäisi vääriä johtipäätöksiä.


      • Ola* kirjoitti:

        ..... Kokemuksen rintaäänellä kirjoittelen ja koekmukseni ovat karmaisevat....

        Taitaa olla feikkiä koko kirjoitus kun tuollaista kirjoittaa. Eipä taida olla esimerkkiä?

        Jeesus muuten sanoi että hedelmistä puut tunnetaan.

        Amman myötä miljoonat ja taas moljoonat ovat saanaeet rauhaa ja onnnellistuutta sekä elämälleen tarkoituksen.

        Kaikki epäitsekäs palvelu on pyhää.

        Pelastusoppi onkin sitten jo mielipiden juttu, idelogia kuten Islamistien "Allah on ainut Jumala" hypoteesi. Juuri tämän vuoksi olisi hyvä tarkkailla hedelmiä eikä ideologioita ettei tehtäisi vääriä johtipäätöksiä.

        hedelmällä ja hedelmällä. Kaikki ei ole kultaa, mikä kiiltää. Kun Jumalan tuli puhdistaa, ainoastaan se mikä kestää iankaikkisesti, jää jäljelle.


      • kartsa
        Ola* kirjoitti:

        ..... Kokemuksen rintaäänellä kirjoittelen ja koekmukseni ovat karmaisevat....

        Taitaa olla feikkiä koko kirjoitus kun tuollaista kirjoittaa. Eipä taida olla esimerkkiä?

        Jeesus muuten sanoi että hedelmistä puut tunnetaan.

        Amman myötä miljoonat ja taas moljoonat ovat saanaeet rauhaa ja onnnellistuutta sekä elämälleen tarkoituksen.

        Kaikki epäitsekäs palvelu on pyhää.

        Pelastusoppi onkin sitten jo mielipiden juttu, idelogia kuten Islamistien "Allah on ainut Jumala" hypoteesi. Juuri tämän vuoksi olisi hyvä tarkkailla hedelmiä eikä ideologioita ettei tehtäisi vääriä johtipäätöksiä.

        kouluun, mieluiten viisauskouluun.


    • kartsa

      Muuksi ei voi kutsua. Please... Vertaat Jeesukseen?

      • Ola*

        Noinhan sitä ihminen saattaa ajatella jos puuttu sisäistä näkemystä ja -ymmärrystä. Ei nähdä kuin ulkoiset tekijät. Henkisyydessä on kysymys nimeenomaan sisäisestä rauhasta ja syvemmästä ymmärryksetä. Kaikilla sitä ei kuitenkaan ole mutta kaikki kuitenkin annetaan aikanaan .....


      • amalkit

        halailevaa mummoa voi jumalanpoikaan verrata..minne amma kaatuu niin sieltä se tuomitaan viimeisellä tuomiolla ja ellei koroita herraa jeesusta niin on kadotuksen oma


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe