Ammaa tapaamaan

Liisa K-L

14-15. Lokakuuta tulee Äiti Amma Helsinkiin. Olen tavannut Amman jo muutamia kertoja ja lukenut hänen elämäntyöstään ja opetuksiaan.

Olen miettinyt joskus että minkälainen Jeesus oli aikoinaan ja miten ihmiset hänet koivat? Olen vakuuttunut että ymmärrän Jeesusta nyt yhä paremmin samalla kun opin tuntemaan Ammaa. Ammassa on sitä samaa rakkautta ja viisautta mitä oli Jeesuksessa aikoinaan.

Kannattaa käydä tutustumassa Ammaan ja hänen opetuksiinsa. Hänen mittava hyväntekeväisyystyönsä on jo esimerkki ihmeestä mitä kukaan yksittäinen ihminen voisi tehdä. Samoin hänen halaamisesnsa tuhanisa ja taas tuhansia ..... ei se onnistu tavalliselta ei ...

Jeesus ja Amma ovat molemmat suuria sieluja joita ei voi kuin ihmetellä.

Lisää Ammasta www.amma.fi

15

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekka J.P

En tiedä miksi hän ei oikein sytytä?

• gfdgd

Suomesta löytyy paljon ihmisiä, joilla on Jeesuksen rakkaus ja viisaus sydämessä.

Milloin tämä meidän kansan heikko itsetunto vihdoin paranee?

Ulkomaalaisetkin ovat huomanneet Suomen erikoisuuden, miksi kansa ei itse vielä sitä tajua?

Oletko miettinyt miksi se Amma oikeastaan tänne tulee?

Kuka halaakin oikeastaan ja ketä? Amma saa kokea aitoa rakkautta halaamalla pyhien ihmisten jälkeläisiä.

Eli hän saa rakkautta ja rauhaa, emme me.

• Janne Puharinen

Ei muuta kuin Ääliö-Ämmää halaamaan.

• Varoa kannattaa

Mielestäni Ammaa ei kannata mennä halaamaan.

Vaikka onkin kovasti viattoman oloista ja lempeään, niin...

• Mutturi

niin mitä ?

• äiti Ammalla ja Jeesuksella. Äiti Amma on Jumalan luoma ja rakastama, varmasti sympaattinen naishenkilö. Jeesus on Jumalan Poika, sama eilen, tänään ja iankaikkisesti.

• Apostoli35

Sillä Amma tuskin sai alkunsa neitseellisesti, eikä ole kuollut ristillä ihmiskunnan puolesta ja noussut kuolleista ylös eikä istu Jumalan oikealla puolella. Amma on vain ihminen, ehkä hyväsydäminen ja viisas, mutta ei Kristus.

"6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani."

Jeesuksessa ei ole tärkeintä se mitä Hän opetti, vaan mitä Hän teki sinunkin puolestasi ja se on paljon enemmän kuin halaus. Hän kuoli sinun puolestasi ristillä. Hän on ainoa tie Isän luokse, ei ole muita teitä.

Mutta jokainen saa käydä halaamassa vaikka puita, meille ei kuitenkaan ole annettu kuin yksi nimi, joka pelastaa ja se on Jeesus Kristus, Jumalan Poika.

• Liisa K-L

Amma on paljon enemmän kuin ihminen. Et tiedä mistä puhut. Oletko käynyt tapaamassa Ammaa? Oletko perehtynyt hän toimintaansa? Jos perehtyisit niin hämmästyisit.

• terjaliini
        Liisa K-L kirjoitti:

Amma on paljon enemmän kuin ihminen. Et tiedä mistä puhut. Oletko käynyt tapaamassa Ammaa? Oletko perehtynyt hän toimintaansa? Jos perehtyisit niin hämmästyisit.

ja kokenut, miten hän ja hänen kannattajansa ovat eri puolella kuin Jeesus. Ammalla ja kristinuskolla ei ole mitään tekemistä keskenään. Amma ei vie sinua lähemmäksi Jumalaa vaan kauemmaksi. Amman mukana et saa todellista rauhaa, vaan alat palvella niitä, jotka ovat Kristuksen vihollisia. Kokemuksen rintaäänellä kirjoittelen ja koekmukseni ovat karmaisevat.

Rukoilen jokaisen Amman luona kävijän puolesta, että huomaisivat vaaran, mihin ovat asettuneet.

Toiminta on hyvää, mitä mma tekee, mutta, ei se tee hänestä "pyhää". Ne työllä saadut ansiot on minulle selitetty, mutta pelastusoppi meneekin sitten jälleensyntymän puolelle, joten harhassa ollaan ja pahasti. Silloin olisi sama ruveta palvomaan Ahtia ja Tapiota.

• Ola*
        terjaliini kirjoitti:

ja kokenut, miten hän ja hänen kannattajansa ovat eri puolella kuin Jeesus. Ammalla ja kristinuskolla ei ole mitään tekemistä keskenään. Amma ei vie sinua lähemmäksi Jumalaa vaan kauemmaksi. Amman mukana et saa todellista rauhaa, vaan alat palvella niitä, jotka ovat Kristuksen vihollisia. Kokemuksen rintaäänellä kirjoittelen ja koekmukseni ovat karmaisevat.

Rukoilen jokaisen Amman luona kävijän puolesta, että huomaisivat vaaran, mihin ovat asettuneet.

Toiminta on hyvää, mitä mma tekee, mutta, ei se tee hänestä "pyhää". Ne työllä saadut ansiot on minulle selitetty, mutta pelastusoppi meneekin sitten jälleensyntymän puolelle, joten harhassa ollaan ja pahasti. Silloin olisi sama ruveta palvomaan Ahtia ja Tapiota.

..... Kokemuksen rintaäänellä kirjoittelen ja koekmukseni ovat karmaisevat....

Taitaa olla feikkiä koko kirjoitus kun tuollaista kirjoittaa. Eipä taida olla esimerkkiä?

Jeesus muuten sanoi että hedelmistä puut tunnetaan.

Amman myötä miljoonat ja taas moljoonat ovat saanaeet rauhaa ja onnnellistuutta sekä elämälleen tarkoituksen.

Kaikki epäitsekäs palvelu on pyhää.

Pelastusoppi onkin sitten jo mielipiden juttu, idelogia kuten Islamistien "Allah on ainut Jumala" hypoteesi. Juuri tämän vuoksi olisi hyvä tarkkailla hedelmiä eikä ideologioita ettei tehtäisi vääriä johtipäätöksiä.

• Ola* kirjoitti:

Taitaa olla feikkiä koko kirjoitus kun tuollaista kirjoittaa. Eipä taida olla esimerkkiä?

Amman myötä miljoonat ja taas moljoonat ovat saanaeet rauhaa ja onnnellistuutta sekä elämälleen tarkoituksen.

Pelastusoppi onkin sitten jo mielipiden juttu, idelogia kuten Islamistien "Allah on ainut Jumala" hypoteesi. Juuri tämän vuoksi olisi hyvä tarkkailla hedelmiä eikä ideologioita ettei tehtäisi vääriä johtipäätöksiä.

hedelmällä ja hedelmällä. Kaikki ei ole kultaa, mikä kiiltää. Kun Jumalan tuli puhdistaa, ainoastaan se mikä kestää iankaikkisesti, jää jäljelle.

• kartsa
        Ola* kirjoitti:

kouluun, mieluiten viisauskouluun.

• kartsa

Muuksi ei voi kutsua. Please... Vertaat Jeesukseen?

• Ola*

Noinhan sitä ihminen saattaa ajatella jos puuttu sisäistä näkemystä ja -ymmärrystä. Ei nähdä kuin ulkoiset tekijät. Henkisyydessä on kysymys nimeenomaan sisäisestä rauhasta ja syvemmästä ymmärryksetä. Kaikilla sitä ei kuitenkaan ole mutta kaikki kuitenkin annetaan aikanaan .....

• amalkit

halailevaa mummoa voi jumalanpoikaan verrata..minne amma kaatuu niin sieltä se tuomitaan viimeisellä tuomiolla ja ellei koroita herraa jeesusta niin on kadotuksen oma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3318
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      40
      2716
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2286
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2278
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2201
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2173
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      1967
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      20
      1949
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1934
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      87
      1697
    Aihe