Sapko ei hävinnyt tänään.
Jihuu
10
1385
Vastaukset
- herraa
ihme on tapahtunut
Ja voittaa huomenna KooKoon, kyllä se SaPKo on sitten loistava joukkue.
Kyllä kaikkien savonlinnalaisten pitää olla ylpeitä pässilaumastaan!- ouuu!
7.10 ei Sapkolla ollut peliä, se saattoi avittaa tappiolta välttymisessä.
ouuu! kirjoitti:
7.10 ei Sapkolla ollut peliä, se saattoi avittaa tappiolta välttymisessä.
...jos olisi pelannut niin murskavoitto pässipaidoille olisi ollut ilonamme.
- Mies Savosta
SavoRULES kirjoitti:
Kylähän niissä karkeloissa olisi pässipaidat murskattu sinnekuuluvalle ojarummussa kasvaneitten puulaakiporukan tasolle, pelin ensi minuuteilla kauhua herättävässä koomassa kulkevien sapkolauman jo olessa niin väsyneitä, että 60 laatikkoa energiapatukkoja oli syöty jo ennen pelin alkua pukukopissa.
- Sitkusitku
SavoRULES kirjoitti:
Mutta kun ei pelannu..
- olomiäää
SAPKO ON PARAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Heinolanmies
Sapko - Kookoo 3- 1
Jokipojat - HEKI 5 - 3Kiitti infosta, plösö.
SaPKoa vietiin taas näköjään ja Heinolan Kahvakiekko menetti 1-3 johdon viimeisessä erässä 5-3 tappioksi. Kuten olen sanonut niin Heinolansakilla ei ole kestävyyttä eikä selkärankaa.
Hampaaton sakki.- Mies Savosta
SavoRULES kirjoitti:
Kiitti infosta, plösö.
SaPKoa vietiin taas näköjään ja Heinolan Kahvakiekko menetti 1-3 johdon viimeisessä erässä 5-3 tappioksi. Kuten olen sanonut niin Heinolansakilla ei ole kestävyyttä eikä selkärankaa.
Hampaaton sakki.Pitäähän Sapkolle jonkun joskus armonpaloja antaa kuin kulkukoiralle, ettei sapkon jallitusseuran sokkoluistelua harrastavilta neideiltä mene suu mutruun vänän päästessä oikosenaan 13 pelin putkeenhäviämisen johdosta, kuivien rääppien puskiessa jo silmämunia ulos kuopista!
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891316
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50711Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t251612Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311590Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570