Tuli oltua kirkossa Sanan ja rukouksen illassa.
Nyt on herra muuttunut elämässäni-olen tullut uskoon,pastori rukoili puolestani ja kaaduin kuin pumpuliin!
Siellä oli myös kaunista viulun soittoa ja kaikki olivat veljiä ja sisaria keskenään.
Ihan toista kuin teidän ateistien määkiminen ja eripura.
Minun täytyy nyt varmaan mennä nukkumaan että herään aamulla Kirkkoon.
Terveisiä Kirkosta
19
641
Vastaukset
- peri(n)uskoton
olisi tosiaan mukava tietää, kuinka moni näistä meidän palstahihhuleistamme todella menee huomenna
kirkkoon.
Veikkaisin, ettei yksikään:D- Apostoli35
Mutta kävin tänään kyllä kahdessakin kahden eri seurakunnan tilaisuudessa. Olivat muuten helluntaiseurakunta ja luterilainen.
- Taisto (se alkuperäinen)
Apostoli35 kirjoitti:
Mutta kävin tänään kyllä kahdessakin kahden eri seurakunnan tilaisuudessa. Olivat muuten helluntaiseurakunta ja luterilainen.
Kävin yhteis-kristillisessä tilaisuudessa iltapäivällä.
Ihmeellistä muuten kopiokoneeni joka ei ole toiminut moneen kuukauteen alkoi toimia kun olin tulostamassa kokouskutsuja,nyt sainkin niitä valmiiksi monin verroin. Apostoli35 kirjoitti:
"Mutta kävin tänään kyllä kahdessakin kahden eri seurakunnan tilaisuudessa. Olivat muuten helluntaiseurakunta ja luterilainen."
Ei saa päätä täyteen yhdestä annoksesta eikä osaa päättää kumnpi douppi on parempi.
- Arkkipiru
Ei muuta kuin vastaterkut!
- M@k3
Pari vuotta olen tällä pastalla hillunut enkä ole vielä kertaakaan huomannut ateistien riitelevän keskenään.
Ja tarpeetonta on varmaan todeta että kristinuskon lahkot lyövät toisaan päähän raamatulla minkä kerkiävät. (Ainakin adventisti, jeppula ja hellari palstoilla)- Vapahtaja___
Meillä taitaa olla yksi yhteinen asia noiden sekopäiden suhteen, erilaisuuksistamme huolimatta.
On ne niin mahottomia,.. nuo hihhulit. - Apostoli35
Vapahtaja___ kirjoitti:
Meillä taitaa olla yksi yhteinen asia noiden sekopäiden suhteen, erilaisuuksistamme huolimatta.
On ne niin mahottomia,.. nuo hihhulit.se alkaa kirjaimella K....;)
Uskovien pölöys on siinä, että me sorrumme kiistelemään ns. kehäasioista (kaste, pyhitys, ehtoollinen jne.), vaikka niistä yksikään ei ole olennainen pelastuksen kannalta. Me vain tuppaamme unohtamaan asian.
Tietyllä tavalla olette aivan oikeassa.
Meidänkin pitäisi nähdä, että Kristukseen uskovilla on yksi yhteinen ja tärkein asia, erilaisista opeista huolimatta. Se on Golgatan keskimmäinen risti ja heppu siellä.
Kiitos muistutuksesta! - metaskeema
Apostoli35 kirjoitti:
se alkaa kirjaimella K....;)
Uskovien pölöys on siinä, että me sorrumme kiistelemään ns. kehäasioista (kaste, pyhitys, ehtoollinen jne.), vaikka niistä yksikään ei ole olennainen pelastuksen kannalta. Me vain tuppaamme unohtamaan asian.
Tietyllä tavalla olette aivan oikeassa.
Meidänkin pitäisi nähdä, että Kristukseen uskovilla on yksi yhteinen ja tärkein asia, erilaisista opeista huolimatta. Se on Golgatan keskimmäinen risti ja heppu siellä.
Kiitos muistutuksesta!Aina kun minä annan anteeksi, se on melko helppoa. Mutta jumalalta se vaatii verisen ihmeen.
- Skip Church
- Melkisedek
Hienoa siunausta ja iloa elämään sinulle!
- kaikki on syntiä
Niin,
muista nyt sitten istua koko loppuelämäsi kädet ristissä ja varoa syntiä, käytä koko loppuelämäsi vain sen taivaspaikan odotteluun.
Muista että kaikki ilo ja hauskuus on syntiä, joten synkkä ja vakava ilme naamalla kaiken aikaa, muuten Jumala tuomitsee ja Saatana perii! - Vapahtaja___
kaikki on syntiä kirjoitti:
Niin,
muista nyt sitten istua koko loppuelämäsi kädet ristissä ja varoa syntiä, käytä koko loppuelämäsi vain sen taivaspaikan odotteluun.
Muista että kaikki ilo ja hauskuus on syntiä, joten synkkä ja vakava ilme naamalla kaiken aikaa, muuten Jumala tuomitsee ja Saatana perii!Jos kätesi viekottelee sinut, leikkaa se irti...
Jos liha viekottelee sinut, leikkaa se irti...
Hellraiser?
Perillä tavataan! Jeesus on Herra!
- metaskeema
"Jumalat ovat helposti särkyviä; ne voivat kuolla yhdestä tieteen pyyhkäisystä tai annoksesta tervettä järkeä." - Chapman Cohen
- Apostoli35
metaskeema kirjoitti:
"Jumalat ovat helposti särkyviä; ne voivat kuolla yhdestä tieteen pyyhkäisystä tai annoksesta tervettä järkeä." - Chapman Cohen
tiede saakin huiskia vielä pitkään...;)
Hyvin on särkyvä Isaakin ja Aabrahamin Jumala edelleen voimissaan. Kaikesta järkeilystäkin huolimatta. - metaskeema
Apostoli35 kirjoitti:
tiede saakin huiskia vielä pitkään...;)
Hyvin on särkyvä Isaakin ja Aabrahamin Jumala edelleen voimissaan. Kaikesta järkeilystäkin huolimatta."Älä usko mihinkään yksinkertaisesti koska olet kuullut sen. Älä usko mihinkään tapaan koska se on kulkenut sukupolvelta toiselle. Älä usko yhtään mihinkään koska se on kirjoitettu johonkin pyhään kirjaan. Älä usko mihinkään opettajaasi tai vanhempaasi vain koska he ovat auktoriteetteja. Mutta kun havaitset ja analysoit, kun löydät kaiken olevan sopusoinnussa järjen kanssa ja kun huomaat että se on kaikkien eduksi, hyväksy se ja elä sen mukaan." - Buddha
Oletko samaa mieltä buddhan kanssa?
- metaskeema
"Mitä enemmän olen tutkinut uskontoja, sitä vakuuttuneemmaksi olen tullut, ettei ihminen ole koskaan palvonut muuta kuin itseään." - Sir Richard Francis Burton
- Apostoli35
Uskontojen sijaan kannattaisi tutkia, kuka Jeesus oli, miksi hän kuoli ristillä ja mitä siitä seurasi?
Uskonnoissa on aivan samat vaarat kuin kaikissa jutuissa, missä ihminen on mukana. Katse voi kääntyä ihmiseen. Siinä mielessä ko. herra varmaan on oikeassa. - metaskeema
Apostoli35 kirjoitti:
Uskontojen sijaan kannattaisi tutkia, kuka Jeesus oli, miksi hän kuoli ristillä ja mitä siitä seurasi?
Uskonnoissa on aivan samat vaarat kuin kaikissa jutuissa, missä ihminen on mukana. Katse voi kääntyä ihmiseen. Siinä mielessä ko. herra varmaan on oikeassa.Kristinuskon moraali taikka sen uskomukset eivät koskaan kohtaa todellista maailmaa missään pisteessä.
- Friedrich Nietzsche
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953809
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473185Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002817- 1342477
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212304Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232296- 642080