Emätin tiukemmaksi

Hätääntynyt

Jos on löysä emätin, niin miten siitä saa tiukemman . Mies ihmettelee miten se on niin vetelä ja mä olen samaa mieltä kun olen itse kokeillut

22

14208

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxx

      ..saa trimmattua lihaksia, jos sellaiseen viitsit ryhtyä.
      Tai vaihda mies sellaiseen, jolla on isompi.
      Tai vaihda mies sellaiseen, jolla on aikaa viritellä sinua: emätinkin paisuu piukemmaksi, kun emättimen omistajaa alkaa tosissaan kiinnostamaan.
      Niin, ja onhan niitä korjausleikkauksiakin jossain tehty - isolla rahalla. Sitten se vaan ritsahtaa liimatusta paikasta joskus..

      • Hyvät ohjeet

      • kokemusta 7kk
        Hyvät ohjeet kirjoitti:

        Sivun puolivälissä kohdassa Lantionpohjan lihasten treenaaminen. Geishakuulia ei välttämättä tarvita.

        http://www.silikonitieto.net/artikkeli.phtml?ID=24

        Yritin synnytyksen jälkeen neuvolan/sairaalan ohjeiden (melko samat kuin tuo linkki) mukaan lähes vuoden. Ei merkittävämpää vaikutusta. En oikein tunnistanut niitä oikeita lihaksia.
        Sitten kaverini kanssa käytiin ostamassa geishapallot seksikaupasta. Noin viikossa treeni alkoi sujua oikeiden lihasten paikantumisen johdosta. Harjoittelu tosi helppoa, palloja voi pitää melkein missä vaan toisten tietämättä. Ne hoitaa jumpan "ärsyttämällä" lihakset supistelemaan. Suosittelen!


      • viivi
        kokemusta 7kk kirjoitti:

        Yritin synnytyksen jälkeen neuvolan/sairaalan ohjeiden (melko samat kuin tuo linkki) mukaan lähes vuoden. Ei merkittävämpää vaikutusta. En oikein tunnistanut niitä oikeita lihaksia.
        Sitten kaverini kanssa käytiin ostamassa geishapallot seksikaupasta. Noin viikossa treeni alkoi sujua oikeiden lihasten paikantumisen johdosta. Harjoittelu tosi helppoa, palloja voi pitää melkein missä vaan toisten tietämättä. Ne hoitaa jumpan "ärsyttämällä" lihakset supistelemaan. Suosittelen!

        parissa kuukaudessa rakastelulihakset tiukkana ilman geishapalloja. se on näköjään ihan yksilöllistä.


      • sini

      • 4 lapsen äiti
        kokemusta 7kk kirjoitti:

        Yritin synnytyksen jälkeen neuvolan/sairaalan ohjeiden (melko samat kuin tuo linkki) mukaan lähes vuoden. Ei merkittävämpää vaikutusta. En oikein tunnistanut niitä oikeita lihaksia.
        Sitten kaverini kanssa käytiin ostamassa geishapallot seksikaupasta. Noin viikossa treeni alkoi sujua oikeiden lihasten paikantumisen johdosta. Harjoittelu tosi helppoa, palloja voi pitää melkein missä vaan toisten tietämättä. Ne hoitaa jumpan "ärsyttämällä" lihakset supistelemaan. Suosittelen!

        Eikö niitä palloja saa muualta kuin seksikaupasta?
        Mitä ne maksaa? Miten ne toimii, ja millaiset ne on?
        Täysin tietämätön palloista, haluaisin kokeilla niitä itseeni


      • 44-vuotias jumppari
        4 lapsen äiti kirjoitti:

        Eikö niitä palloja saa muualta kuin seksikaupasta?
        Mitä ne maksaa? Miten ne toimii, ja millaiset ne on?
        Täysin tietämätön palloista, haluaisin kokeilla niitä itseeni

        En ole itse vielä kysynyt apteekista , mutta sieltä saa ainakin jotain emätin palloja. Ei se seksikauppa mikään paha paikka ole, kannattaa käydä , sieltä mä ostin pallot ja myyjä sano , että näitä ne lääkärit yleensä määrää. Auttaa muuten moneen vaivaan ja varmaan on mieskin tyytyväinen.


    • Nainen 26 v.

      Lantionpohjanlihaksia treenattuani koko käsitykseni seksin saloista ja nautinnoista aukesi aivan uudella tavalla. Ennen halusin isoa, kun pienet ei tuntuneet missään. Nykyään kun pystyn puristelemaan lihaksiani seksin aikana miehen liikkeitä mukaillen, on isommasta melasta vain haittaa. Iso runnoo lihakset niin levälleen, että niiden käyttäminen on paljon vaikeampaa. Keskikokoiselle/pienelle/sormelle sen sijaan saa upean imuefektin helposti aikaiseksi. Ja siitäkös miehet tykkää!

      Paitsi että se pistää miehen sekaisin, menen myös itse sekaisin jokaisesta rutistuksesta. Orgasmeja tuleekin nykyään useammin myös pelkässä yhdynnässä. Tuntoherkkyys on siis selkeästi kasvanut ja miehen housujen pois ottaminen ei enää ole pettymys, löytyy niiden alta sitten mitä tahansa. En kyllä hetkeäkään kadu harjoittelun aloittamista Sehän tuo valtavasti lisää hyvää molemmille! Rakastelulihasteni käyttäminen tuo minulle niin ison nautinnon, ja isomunainen mies vain pilaisi sen runnomisellaan, eikä se sitä iloa suo kuin pienempikokoinen pili.

      Minun harrastamani seksi on hyvin kokonaisvaltaista, ja mikä onkaan kivempaa kuin saada mies todella kiihottuneeksi. Minun ympärilläni miehet pyörivät siksi, että he saavat aivan järkyttävän hyvää seksiä. Eikä kenenkään, joka saa munansa pystyyn, tarvi lähteä nolona luotani pois. Pidän ihan oikeasti nimenomaan pienemmän kokoluokan miehistä. Jos joku on taidoiltaan heikko, niin opetan, ettei mene hukkaan silloinkaan. Se on pieni vaiva, kun tietää mitä voi saada.

      • suosittelen

        selvän eron huomaa jo muutaman viikon treenin jälkeen.


      • Harjoittaja

        Hei nainen 26 v

        Saatko imun tunnetta aikaiseksi emättimelläsi?


        Harjoittaja


      • Harjoittaja

        Näköjään saat.

        Kumma että identtinen vastaus löytyy myös parilta muulta foorumilta


        Harjottaja


    • Jarkko

      Ero treenatulla ja treenaamattomalla naisella on kuin yöllä ja päivällä.

      • onnetonko

        kuinka usein pitää treenata?ja tosiaan paljon ne geishapallot maksaa?mulla on toinenkin ongelma toi seksi. mies ei saa mua laukeamaan,mut itse käsipelillä kyllä tulee ihana orgasmi. tuntuu ku se käpälöis vaan et tuntuu ikävältä ku saa olla vaa tuntematta hyvää oloa.johtusko lihasten puutoksesta?


      • Hohhoi

        Niinpä niin, naisilla pitää olla tiukka peppu, tiukka masu, tiukat reidet ja tiukka pimpsa. Sen lisäksi kauniit kasvot, hellä ja sovitteleva luonne, mutta myös nyky-yhteiskunnassa tarvittavaa kilpailuhenkisyyttä. Rikas suku ja iso palkka sopivat myös kuvaan. Seksiä on osattava harrastaa kiihkeästi, miestä on tuettava kaikessa ja lapsille pitää olla ihana äiti.
        Eikö ole rajaa missään?
        Naiset ovat anatomialtaan erilaisia. Toisten emättimet eivät ole niin tiukkoja kuin toisten.
        Ja mitäs miehet sitten tekevät, kun huomaavat, että heidän peniksensä eivät täytä vaadittua standardia? Onko olemassa geishavenyttäjiä tai levennyttäjiä?


      • Anonyymi
        Hohhoi kirjoitti:

        Niinpä niin, naisilla pitää olla tiukka peppu, tiukka masu, tiukat reidet ja tiukka pimpsa. Sen lisäksi kauniit kasvot, hellä ja sovitteleva luonne, mutta myös nyky-yhteiskunnassa tarvittavaa kilpailuhenkisyyttä. Rikas suku ja iso palkka sopivat myös kuvaan. Seksiä on osattava harrastaa kiihkeästi, miestä on tuettava kaikessa ja lapsille pitää olla ihana äiti.
        Eikö ole rajaa missään?
        Naiset ovat anatomialtaan erilaisia. Toisten emättimet eivät ole niin tiukkoja kuin toisten.
        Ja mitäs miehet sitten tekevät, kun huomaavat, että heidän peniksensä eivät täytä vaadittua standardia? Onko olemassa geishavenyttäjiä tai levennyttäjiä?

        Meisseliin toimii trereni ihan samalla tavsalla. Useampi sentti on tullut paksuutta ja pituutta, mutta vaatii kyllä omistautumista asialle. Mitään pika tuloksia on turha haaveilla. 16 -> 19,5cm ja pari senttiä vielä olis tavoitteena. Emäntä tykkää. Eikä tartte hänen vehjettä treenata, ku paikat on täynnä, kun sisään työntyy 😋 mahtava tunne. Hitto et rupes taas tekemään mieli, ku asiasta kirjoittelee.. 😉


      • Anonyymi
        Hohhoi kirjoitti:

        Niinpä niin, naisilla pitää olla tiukka peppu, tiukka masu, tiukat reidet ja tiukka pimpsa. Sen lisäksi kauniit kasvot, hellä ja sovitteleva luonne, mutta myös nyky-yhteiskunnassa tarvittavaa kilpailuhenkisyyttä. Rikas suku ja iso palkka sopivat myös kuvaan. Seksiä on osattava harrastaa kiihkeästi, miestä on tuettava kaikessa ja lapsille pitää olla ihana äiti.
        Eikö ole rajaa missään?
        Naiset ovat anatomialtaan erilaisia. Toisten emättimet eivät ole niin tiukkoja kuin toisten.
        Ja mitäs miehet sitten tekevät, kun huomaavat, että heidän peniksensä eivät täytä vaadittua standardia? Onko olemassa geishavenyttäjiä tai levennyttäjiä?

        Nyt löyty henkilö jolla on löysä trönttö ku meni noin tunteisiin.


    • joo

      mulla tuli emätin veteläx synnytettyäni pojan.sairaalassa neuvottiin et pitää jumpata,eli supistella joka päivä ihan vaikka tv-tä katsellessa tai ruokaa tehdessä.se auttaa ja vahvistaa ne "lihakset"

    • ukko

      Mieluummmin liian löysä kuin liian tiukka.

    • Harjoittaja

      Huomaa ettei asiaa ole juurikaan tutkittu vaan tietoa jaetaan mutupohjalta.

      Toisin kuin luullaan ei emätin itsessään ole tiukka vaan sen ympärillä olevat lihaksisto.

      oikea tapa saada emätin kuntoon koostuu kolmesta lihasryhmän harjoituksesta:

      1. Lantiopohjanlihakset

      2. Syvät vatsalihakset

      3. Alemmat vatsalihakset.

      paljon puhutaan geishapalloista sun muista jutuista joilla treenaus saadaan helpommaksi.

      Se onnistuu mainiosti ilmankin.

      Kuitenkin ylläolevat lihasryhmät määrittävät emättimen tiukkuuden.

      Emättintä voi supistaa (1)
      Emättimellä voi imeä (2)
      Emättimellä voi puhaltaa. (3)

      Aloita harjoitus lantiopohjan voima, nopeus sekä kestoharjottelulla.

      Aloita syvien vatsalihasten harjoitus kun tunnet vahvistuneesi hieman.

      Monesti nainen ei huomaa eroa mutta mies kyllä huomaa.


      Minä usutin vaimoni aikanaan harjoittamaan noita kolmea lihasryhmää ja n. 6 kk päästä Hän oli niin tiukka että penikseeni alkoi ottamaan kipeää hänen puristellessa.

      Sitten tein ehkä hieman harkitsemattoman teon ja päätin kosia häntä. Nyt tuosta hetkestä on jo aikaa mutta en kadu yhtään sekunttia että usitin häntä harjoittamaan.

      Vaimoni on edelleen upea päästä varpaisiin.

      Jos on kysyttävää kysykää. Autan mielelläni asiassa.


      Harjoittaja

    • Hevosellapääsee

      Kyseessä ei ole sen kummempi asia kuin se, että miehellä on liian pieni. sitä ei oikein millään konsteilla saa isommaksikaan, joten paras tyytyä kohtaloon. Tai sitten voit joskus hakea isovehkeistä seuraa omaksi iloksesi! Älä kerro kuitenkaan miehellesi.

    • Anonyymi

      Hommasin intian suolaa. sitä sinne ja tiukka on. Ja kun on tiukka on kiva treenata sitten tositoimissa.

    • Anonyymi

      Miehellä vain on pieni pippeli!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe