MITÄ!MITÄ! Autohyvityksistä uutta tietoa!!!

mikkix

Tuuliasilla uutta tietoa, tai tietoa muuten vaan... Katsokaapa(lokakuu 2006)hyvitystietoja esim. Volvo V70 2004 (19300-24200e), Volvo S80 2004 (16000-18700e),Toyota Corolla D 2004(11200-13200e) Seat Toledo TD 2004 (11600-13200e). Samalla Toyota Carina 2004!? E1.8/2.0 (17100-19500e). Toivottavasti virheitä, mikä minusta on kuitenkin aika kummallista, kun puhutaan ihmisten sijoittamista rahoista. Joku vähemmän autoista tietävä voi autokaupoissa tulla huijatuksi.

8

2766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ljklökjk

Kukaan ei huoli niitä bensarosvoja, edes ilmaiseksi.
      En yhtään ihmettele.

• on helpoin

myytävä. Ja hinnat vähän eri luokkaa kuin tuossa listassasi. Sen kun ihmettelet.

• mikkix
        on helpoin kirjoitti:

myytävä. Ja hinnat vähän eri luokkaa kuin tuossa listassasi. Sen kun ihmettelet.

Tuulilasin. Katsoksaa ja ihmetelkää. Tuosta edellisestä viestistä en tiedä, mutta katselepa.

• ...matkaa
        mikkix kirjoitti:

Tuulilasin. Katsoksaa ja ihmetelkää. Tuosta edellisestä viestistä en tiedä, mutta katselepa.

Onko autollasi ajettu jo nuo kuuluisat "kalliit kilometrit"?
        Kuinka paljon maksaa yksi kallis kilometri?
        Milloin kilometri on halpa?
        Sanoisin oman mielipiteeni. Kallis on yli 10 snt/km.
        Halpa on alle 3 snt/km.
        Esim. jos saat 300 000 km ajetun auton 1000 €:lla(uutena 20 000 €), ja ajat 100 000 km, tulee km-hinnaksi 1 snt/km. Ylimääräisiin(vuosihuoltojen lisäksi) huoltoihin tuolla ajanjaksolla kuluu ainakin 2000 €!

• Itse sain 2005-mallisesta V70 2.5T Geartronicista hyvityshinnan 47500 euroa. Tilalle tuli MB E320 CDI välirahan ollessa noin 40000 euroa. Jotain vikaa varmasti tuossa listassasi.

Oliskohan nuo Volvojen hyvityshinnat vuosimallin 2000? Liikkeet myyvät ulos 2004-mallisia hintahaarukassa 30000-40000 euroa ja vaihtoautojen katetavoite on liikkeestä riippuen 8-10% paikkeilla. Sinun lukusi näyttäisivät 250% katetta, joka ei taida onnistua vapaassa markkinataloudessa.

V70-mallin vaihtohyvityksiä painaa alas tällä hetkellä se, että maahantuoja tarjoaa Classic-mallia kaikin varustein halvemmalla, kuin viime vuonna maksoi karvalakkiversio. V70 uudistuu mallivuodeksi 2008.

Master Eq

• mikkix

Ota selvää, älä keksi minun listoikseni!

• Nissanisti

Veikkaanpa, että rivit ovat hieman sekaisin. Bensa-Corollan ja Diesel-Corollan rivit vaihtamalla saa ihan uskottavan tuntuisia lukuja.

• lunastushinnat

siinähän on taas volvonsa lunastuskuntoon kolaroineena ihmettelemistä kun kun vakutuustarkastaja lykkää tälläisiä faktoja volvonomistajan nokan eteen..pilkka hinnalla volvo lähtee..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8236
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      91
      6362
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6243
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4841
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3284
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2942
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2819
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2786
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2760
    Aihe