onkos kellään kokemuksia ks. iskareista?
ja hinnoista mitään tietoa??
bilstein alusta!
23
6535
Vastaukset
- tdipd ja xx
on, että muita iskareita en autoni alle enää
laita. Muut kokeilemani ovat pumppuja, Bilsteinit
ovat iskareita! Golfiinkin tulee keväällä nuo
ihanuudet ja sitten pitäisi ajettavuuden olla
vieläkin parempi kuin nyt... Suosittelen
ehdottomasti jos pitää siitä, että auto
käyttäytyy hyvin. Bilikalla on myös kokonaisia
alustasarjoja... tosin en tiedä miten kova siitä
sellaisella tulee. - Byt till gas, men inte B
Joo. Oli Bilteman kaasuiskarit joskus pikku-
volvossa. Olihan ne edulliset, mutta kun ne
kiinnikkeiden kumit mureni 1000 km:n aikana ja
niiden vaihtaminen alkuperäisiin maksoi yhtä
paljon kuin alkuperäisten ja Biltemoiden erotus,
niin eipä tuo paljoa lämmittänyt.
Olihan ne tietty sporttiset, kun oli oikein
kaasut.- RXE
tekemistä Bilteman iskareilla on Bilsteinin
kanssa? - Scuderia QV
RXE kirjoitti:
tekemistä Bilteman iskareilla on Bilsteinin
kanssa?...sinisiä =)
- Byt till gas...
RXE kirjoitti:
tekemistä Bilteman iskareilla on Bilsteinin
kanssa?Itselläni meni joskus bilsteinit ja Biltemat
sekaisin. Se oli silloin, kun Biltema vasta teki
tuloaan Suomeen. Päätin kokeilla, mitkä ovat
reaktiot, jos sekoitan nämä täällä.
Ei pahempia solvauksia. Mikä pettymys
tavallisesti niin kireäpinnaiselta porukalta
tällaista löysäilyä. Ei edes köyhäksi
tituleerattu.
- Tsäp
Kalliit on! Mutta eipä sitä parempia enään voi
saada. Tietysti ei 10.000mk:n autoon kannata
laittaa.. maku kysymys. Riipuen autosta.
Vanhassa autossa kannattaa katsoa ettei tolppien
yläpäät ole lahot, muuten tulee läpi sekä auton
runko ei kestä.- Kölli
sivuja tms. mistä näkisi, mihin automalleihin
niitä saa ja mitä maksaa. Oon joskus kuullu, että
noi on parhaat. - tdipd ja xx
Kölli kirjoitti:
sivuja tms. mistä näkisi, mihin automalleihin
niitä saa ja mitä maksaa. Oon joskus kuullu, että
noi on parhaat.en tiedä, mutta soita Sandman&Nupnaulle ja kysy.
Japseihin on ilmeisesti aika heikosti tarjolla.
Englannista voi myös tilata esim: Demon
Tweeksiltä. Ei ollut kovin pahan hintaiset!
- Koni/Bilstein
ovat. Jos ajat sorapätkää paljon on Bilstein
ehdoton, mutta jos ajat enimmäkseen asfaltilla,
niin Koni on paras.
Konit on halvemmatkin monesti.
Bilsteinia kannattaa kysellä monesta eri
paikoista, meinaan ottavat varaosaliikkeet niin
paljon välistä, että kannattaa jo ehkä tilata
ulkomailta itse. Tai jos tunnet jossakin isossa
autoliikkeessä varaosapuolen työntekijää, niin
saat ne alle puoleen hintaan.
Itselleni olisi maksaneet eteen tolpat 2500mk/kpl
Varaosamaailmassa, mutta tilasin autoliikkeen
akutta, niin sain ne 1000mk/kpl.
Tässä linkki:
http://www.bilstein.com/- tdipd ja xx
Kyllä ne radallakin toimivat ihan samoin kuin
Konit, jotka ovat myös hyvät (kuulemma).
Ratapeleihin ollaan yleensä aina laitettu
Bilsteinit alle. Totta on tuo että ulkomailta
saattaa saada tilaamalla huomattavasti
halvemmalla.
- Koni/Bilstein
Bilsteinit mitä olen nähnyt ovat keltaisia, jossa
on sininen tarra.
Ja linkki:
http://www.bilstein.de/ - 166
Tiistaina vaihtuu Alfa 166:n alle Bilstein Sprintit
(Sprint malli on tarkoitettu madalletulle
alustalle). Odotan tulosta jännityksellä. - Alusta
tai tilaa Completos-esite puh:02 4398633
Hinnat ovat siellä 500-1150 mk/kpl riippuen
autosta. Käyvät melkein kaikkiin autoihin.
Kerro autosi merkki niin katson luettelosta
hinnat. - tietämätön
Koneissa saa säädettyä jäykkyyttä mutta saako
Bilsteinin iskareita säädettyä ? Taitaa Konit
olla kalliimmatkin ?
Kummat paremmat madallettuun autoon katuajossa ?- Koni/Bilstein
mulle suositeltiin asiantuntevassa liikkeessä
näin:
"Jos ajat soralla osta kalliit Bilsteinit, jos
ajat asfaltilla osta edullisemmat Konit"
Nyt minulla on Bilsteinit edessä ja takana
säädettävät Konit.
Bilsteinia saa madalletulle alustalle ja Konia
myös. En tiedä onko Bilsteinilla säädettäviä
malleja. Konilla on säädettävät ja se etu on
Koneissa, kun sisuskalut menee huonoiksi, niin
iskarit voi lähettää (varaosakaupan kautta?)
tehtaalle, niin niihin vaihdetaan uudet sisukset
halvemmalla kait kuin täysin uudet iskarit.
Koneista sanoivat, että ne on valmiiksi säädetty
automerkkiin sopivaksi, mutta tarvittaessa säätöjä
voi muuttaa, mutta ei suositella itse tekemään,
jos ei tiedä tarkallee mitä tekee-->saa pilalle
koko alustan.
Tämä on kai ikuisuus kysymys kumpi on paras Koni
vai Bilstein, siksi ehkä minulla on molemmat.
Kaikki riippuu käyttötarkoituksesta ja tietenkin
siitä millainen on muu alusta, kaikki jouset ei
sovi kaikkien iskareitten kanssa yhteen.
Ainakin kannattaa välttää sellaista merkkiä kuin
Intraxx niitä ei ole kuin haukuttu. - tietämätön
Koni/Bilstein kirjoitti:
mulle suositeltiin asiantuntevassa liikkeessä
näin:
"Jos ajat soralla osta kalliit Bilsteinit, jos
ajat asfaltilla osta edullisemmat Konit"
Nyt minulla on Bilsteinit edessä ja takana
säädettävät Konit.
Bilsteinia saa madalletulle alustalle ja Konia
myös. En tiedä onko Bilsteinilla säädettäviä
malleja. Konilla on säädettävät ja se etu on
Koneissa, kun sisuskalut menee huonoiksi, niin
iskarit voi lähettää (varaosakaupan kautta?)
tehtaalle, niin niihin vaihdetaan uudet sisukset
halvemmalla kait kuin täysin uudet iskarit.
Koneista sanoivat, että ne on valmiiksi säädetty
automerkkiin sopivaksi, mutta tarvittaessa säätöjä
voi muuttaa, mutta ei suositella itse tekemään,
jos ei tiedä tarkallee mitä tekee-->saa pilalle
koko alustan.
Tämä on kai ikuisuus kysymys kumpi on paras Koni
vai Bilstein, siksi ehkä minulla on molemmat.
Kaikki riippuu käyttötarkoituksesta ja tietenkin
siitä millainen on muu alusta, kaikki jouset ei
sovi kaikkien iskareitten kanssa yhteen.
Ainakin kannattaa välttää sellaista merkkiä kuin
Intraxx niitä ei ole kuin haukuttu.Kiitoksia, taidan kääntyä säädettävien Konien
kannalle ainakin toistaiseksi, eipä tule hiekalla
ajettua kuin mökki matkalla ja säädettävyys
helpottaa pidemmällä aikavälillä.. - 166
tietämätön kirjoitti:
Kiitoksia, taidan kääntyä säädettävien Konien
kannalle ainakin toistaiseksi, eipä tule hiekalla
ajettua kuin mökki matkalla ja säädettävyys
helpottaa pidemmällä aikavälillä.....itsekin, tuo "soratieohje" on vain yksi
mielipide asiasta. Minä sain kolmesta eri
asiantuntevasta paikasta suosituksen Bilsteinille
nimenomaan "katukäyttöön". Radalle taas Koni olisi
ollut omiaan. Tämähän on kyllä linjassa tuon
soratie/asfaltti-vertailun kanssa, on vaam
siirrytty astetta paremmille teille. Perustelivat
tätä erolla merkkien toimintatavoissa ja sen
vaikutuksella tien toistuvien epätasaisuuksien
selvittämiseen. Omaan autooni olisivat Konit olleet
kuulemma kalliimmat. Luulen kyllä että molemmat
ovat hyviä. - tdipd ja xx
tietämätön kirjoitti:
Kiitoksia, taidan kääntyä säädettävien Konien
kannalle ainakin toistaiseksi, eipä tule hiekalla
ajettua kuin mökki matkalla ja säädettävyys
helpottaa pidemmällä aikavälillä..aika kyseenalainen juttu. Ne autot joilla olen
Konien kanssa ajanut on pitänyt aina pitää
täysillä. Muissa asennoissa ei ole mitään järkeä,
sellaiset iskarit saat autopaikasta tai
biltemasta halvemmalla. Eli: säädöt täysillä tai
sitten Bilstein, minun mielestäni vaihtoehdot
ovat siinä...
- 9-5 Aero
kahdessa edellisessä autossa on ollut Konit ja ei
voi haukkua. Kun ostin iskareita, tulin siihen
tulokseen, että katu kayttöön Konit on ihan ok,
tuon säädettävyyden kanssa ja Bilstein:stä joko
saa sellaisen mallin, joka ei ole tavallista
kaasuiskaria juuri kummoisempi tai sit semmosen,
että paikat varisee hampaista, varsinkin
matalaprofiilisilla renkailla.- kolmatta vuotta
Ainakin uudehkoihin autoihin ÖHLINSIN iskareita
ei jätä ainakaan varaa selittelylle..Hinta tieten
hieman kalliinpi mutta saa varmasti
vastinettakin.Tehtaan tekninen neuvonta auttaa
löytämään oikeat säädät jos tuntuu ettei tiedä
mitä tekee. - 166
kolmatta vuotta kirjoitti:
Ainakin uudehkoihin autoihin ÖHLINSIN iskareita
ei jätä ainakaan varaa selittelylle..Hinta tieten
hieman kalliinpi mutta saa varmasti
vastinettakin.Tehtaan tekninen neuvonta auttaa
löytämään oikeat säädät jos tuntuu ettei tiedä
mitä tekee.Öhlins kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta mutta
kuinka moniin merkkeihin/malleihin mahtaa sellainen
löytyä. Mikä sulla on? Mikä on hintataso verrattuna
esim Bilsteiniin? - kolmatta vuotta
166 kirjoitti:
Öhlins kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta mutta
kuinka moniin merkkeihin/malleihin mahtaa sellainen
löytyä. Mikä sulla on? Mikä on hintataso verrattuna
esim Bilsteiniin?Parhaiten kun klikkaata www.ohlins.se sieltä
selviää mihin malleihin niitä on saatavana hinnat
sun muut.Ainut mita moitin on että hieman hankala
kokemattoman saada säädöt palanssiin ettei
yli/ali ohjaa.Hinta taso jotakuinkin 4 tonnii
per.nurkka.
- b. ilstein
bilstein.de löytyy iskarit ja ovhoot
itse olen osteskellut (pariin autoon) bilsteinit tallinnasta
osoitteesta narva mnt. 150.
noin ovh -45%
ei valittamista kyllä bilstein on iskari
esim volvoon joku japsi kybbikin oli paljon kalliimpi
enkä ikinä moisia laittais mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot203375Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe112798- 282454
- 421847
- 511709
- 411441
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101438- 91431
- 521315
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2621135