Moni miettii täälläkin oikeaa magnesiumvalmistetta ja on päätynyt aivan oikein Diasporaliin. Sen imeytyminen elimistöön on nitraattimuodossa aivan eri tasoa kuin lähinnä karkkia / placeboa muistuttavien magnesiumtablettien. Diasporal toimii, mutta on ikävän kallista :( . Itse olen keksinyt ratkaisun siirtymällä edullisempaan Emgesan -valmisteeseen. Mutta kannattaa ottaa lisäksi huomioon se, että Diasporal ei ole pelkkä magnesiumvalmiste. Siihen on lisätty erinomainen annos B-vitamiineja ja juuri magnesiumin b-vitamiinin yhdistäminen tekee Diasporalista ihan silkkana hermokipulääkkeenä erinomaisen. Edullisempi Emgesan ei sisällä B-vitamiineja, se on puhdas magnesiumvalmiste, joten kun haluat maksimoida Emgesanin vaikutuksen mahdollisimman lähelle Diasporalia, yhdistä siihen esimerkiksi Berocca ja/tai Neurobion Forte. Pidemmän päälle säästät. Kannattaa aina katsoa vitamiini- ja hivenainevalmisteiden muut ainesosat kuin se, mihin valmiste periaatteessa on tarkoitettu. Sieltä löytyvät syyt hintaeroihin. Diasporalia pitäisi kutsua magnesiumsitraatti B-vitamiini -valmisteeksi. Nyt Diasporal kulkee kansan suussa pelkkänä magnesiumina ja sen hintaa ihmetellään, mutta tehoa siitä kyllä useimmat tuntuvat saavan. Näin olen itse menetellyt, muilla samanlaisia kokemuksia?
Diasporal vs. Emgesan
5
9389
Vastaukset
- mainitsemasi tuote
on ravintolisä,ei mikään lääke.Luontaistuote osasto löytyy tuolta ylempää....
- Ma-ry
Niin, diasporal on luontaistuote, mutta emgesan on kuule ihan lääkkeksi rekisteröity valmiste.
- lo_siento
Jos B-vitamiinilisää haluaa, kannattaa ottaa tuhdimpi Neurobion Forte ennemmin kuin Berocca.
- Haju- ja makuvirhe?
Emgesanissa on tosi epämiellyttävä haju ja maku. Onkohan ostamani jotain viallista erää, aikaisemmin käyttämässäni ei ollut.
- 404
Magnesiumvalmisteita löytyy useina eri muotoina. Parhaiten imeytyvien joukkoon kuuluvat: Magnesiumöljy, Mg-aminohappokelaatti, Mg-sitraatti, Mg-tauraatti, Mg-glukonaatti, Mg-laktaatti, Mg-aspartaatti, Mg-malaatti ja Mg-orotaatti, Mg-fumaraatti, Mg-glysinaatti ja niiden jälkeen keskinkertaisesti imeytyvä Mg-karbonaatti ja Mg-sulfaatti sekä kaikkein huonoimmin imeytyvänä Mg-oksidi (toimii ulostuslääkkeenä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1665176- 1954083
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403725Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat643064Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia533000- 1461997
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441757Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.371508Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631434Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319