Jokos tästä on keskusteltu täällä? Oletteko Lost- ja Oz-fanit huomanneet Mr Ekon ja Adebisin olevan sama näyttelijä??!!! Tuosta Michaelista olikin jo puhetta aikaisemmin. HBO kierrättää näyttelijöitään tehokkaasti, mikä on tietysti hieno homma!
Adebisi
7
1942
Vastaukset
- tietäjän_kaveri
muuten ihan jees, mut lost ei oo HBO:n sarja...
- HBO???
Lostia ei esitetä HBO:lla vaan ABC:lla.
- Jetlag
Olin siis väärässä, anteeksi kaaamalasti!
Se nyt ei ollut se pointtini, vaan se, että kyse on samasta näyttelijästä! - Que???
Jetlag kirjoitti:
Olin siis väärässä, anteeksi kaaamalasti!
Se nyt ei ollut se pointtini, vaan se, että kyse on samasta näyttelijästä!Älä vähättele omia virheitäsi. Pointtisi oli että samalla kanavalla näkyy samoja naamoja. Näin ei kuitenkaan ole, koska Lostia ei esitetä HBO:lla.
Mikäli kuitenkin itsepintaisesti väität että pointtisi oli jokin muu, niin suosittelen silloin osallistumaan äidinkielen opetukseen hieman keskittyneemmin, sillä kirjallisessa ilmaisussasi olisi hieman parantamisen varaa.
- Preston 'Bodie' Broadus
J.D. Williams niminen kaveri esittää Oz sarjassa Kennyä, ja The Wire sarjassa Bodieta.
Samoin Lance Reddick ja Wood Harris ovat esiintyneet molemmissa sarjoissa. - tanya_s
On huomattu...
- Tietäjä84
...Nytin kaks marjaan ;)... :p... :D!
PS.Alkais jo se, monesko nyt olikaan :D, kausi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503474Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5882218Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si892187Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei191996- 201628
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431608KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar681524Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1301427- 281426
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901359