..ikkunaani tänä aamuna varpune tai joku muu lintu..?.. herätit.. koputit peltii ja lasii.. sanoit terve ja lensit pois.. titityyyy
nokkaasi koputitko
12
580
Vastaukset
- kipparinoma
ihana varpunen tai joku muu lintu...Mun känny herätti mut raasti...soiden apinamiestä....Ja ihan liian aikaisin...:o/...
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..luulin että se oli tikka.. ei pehmee herätys ollenkaan..
Mut herätys kumminkin..Hm..millanen olis ihanneherätys....;o)?
kipparinoma kirjoitti:
Mut herätys kumminkin..Hm..millanen olis ihanneherätys....;o)?
..tarvikin miettiä kauan.. hmm luulisin että nainen herättää jollain hempeellä tavalla.. öööö niin..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..tarvikin miettiä kauan.. hmm luulisin että nainen herättää jollain hempeellä tavalla.. öööö niin..
Kyl siihen tarvitaan mies.....;o)
kipparinoma kirjoitti:
Kyl siihen tarvitaan mies.....;o)
..sää ootkin nainen.. joten ymmärrettävää...
sandraa..http://www.youtube.com/watch?v=CugFZVK_ydk- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..sää ootkin nainen.. joten ymmärrettävää...
sandraa..http://www.youtube.com/watch?v=CugFZVK_ydkToi biisin gertsi jäi mun mieleeni...;o))
Ja niin olenkin....vaik huuhailun alkuaikoina mua luultiinkin mieheks;o))) kipparinoma kirjoitti:
Toi biisin gertsi jäi mun mieleeni...;o))
Ja niin olenkin....vaik huuhailun alkuaikoina mua luultiinkin mieheks;o)))..iskostui aikoinaan munkin kupoliin.. hehe.. kuuntelen tuota jatkuvalla syötöllä..loistoqipale
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..iskostui aikoinaan munkin kupoliin.. hehe.. kuuntelen tuota jatkuvalla syötöllä..loistoqipale
Mä myös pidän siitä...Hmm..jostain syystä sitä laulettin mulle...silloin joskus:o/
kipparinoma kirjoitti:
Mä myös pidän siitä...Hmm..jostain syystä sitä laulettin mulle...silloin joskus:o/
..joo sellanen biisi.. syytä mix sulle sitä laulettiin.. en tiedä.. en tiedä onko epäilystäkään vai onko??? ai neeeveer bii.. maria magdaleena.. ai houp.. ainakin..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..joo sellanen biisi.. syytä mix sulle sitä laulettiin.. en tiedä.. en tiedä onko epäilystäkään vai onko??? ai neeeveer bii.. maria magdaleena.. ai houp.. ainakin..
syy biisin nimessä....Nauraa....I houp so...;o))
Jostain syystä mä saan myöskin biisejä joissa mainitaan kuu;o))))) kipparinoma kirjoitti:
syy biisin nimessä....Nauraa....I houp so...;o))
Jostain syystä mä saan myöskin biisejä joissa mainitaan kuu;o)))))..täytyypä tästä rientää keittohommiin.. kuhaa paistaa..
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674232Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D883815- 473323
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192608Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!232469Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562313- 482145
- 471828
- 361780
- 301606