Millaisia jälki vaikutuksia olette huomanneet/ jos olette? Onko normaalia, että suuren hormooni määrän takia kuukautiset alkavat pari päivää tabletin oton jälkeen (vaikka edelliset kuukautiset olisivat loppuneet vasta 3 päivää ennen ottoa) ja kestävät reilut 10 päivää (Kuka ties vielä enemmän) ?? Kiitos.
Jälkiehkäisyn jälki vaikutukset??
!?.
4326
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 4
Vanhimmat
Hei!
Minulla tuli menkat ihan normaalisti ajallaan jälkiehkäisytablettien jälkeen. Vuoto oli normaalia niukempaa. Mutta niissähän on monenlaisia sivuvaikutuksia muistaakseni, ja seuraavat kuukautiset saatto alkaa joko aiemmin tai myöhemmin normaali kiertoon verrattuna.
Luulisi hormoonien aiheuttavan ainakin jonkinasteista seksuaalista haluttouutta.
Luulisi hormoonien aiheuttavan ainakin jonkinasteista seksuaalista haluttouutta.
Minulla ainakin kuukautiset alkoivat samantien melkein sen jälkeen, vaikkakaan se ei ollut ajankohtaista... Ja kestivät tavallista paljon pidempään.
Minulla tuli myös voimakasta huimausta ja pahoinvointia pillerin oton jälkeen, johtuen varmaan suuresta hormoonimäärästä... Että kai tuo ihan normaalia on.