kondylooman tarttuminen

idiootti

Moi

Miten helposti kondylooma tarttuu kondoomin käytöstä huolimatta?

Otin baarista mukaan viikonloppuna miehen ja mulla on siis kondylooma. Näppyjä ei tällä hetkellä taida näkyviä olla, mutta pari kertaa todettu penslauksessa että limakalvoillahan se piru aktiivisena silti on. Hankala sen tähden oikein hoitaakaan kun ei selkeitä näkyviä oireita oo.

En tietty kertonu tyypille mitään kun aattelin että tää on yhden illan homma ja käytettiin kortsua kuitenkin.

Mutta nyt ku ehkä on mahkut muuhunki on alkanut kaduttaa oma käytös, mitä jos tartutanki häneen tän, kuinka todennäköstä se on?

Terveisin

Idiootti joka on Romuna

8

2182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ppppp<<<

      No jos käytit kumia,silloin tartunta mahdollisuus olematon!:)

      • kondynainen

        No itse sain yhden yön jutulta, vaikka kumi KOKO AJAN oli paikallaan. Eli ei se nyt mikään olematon mahdollisuus ole.


      • pappaa
        kondynainen kirjoitti:

        No itse sain yhden yön jutulta, vaikka kumi KOKO AJAN oli paikallaan. Eli ei se nyt mikään olematon mahdollisuus ole.

        mä vaan sitä, että on varmaan helveti vaikeaa toisaalta sanoa että mistä ja keltä on tarttunut, vai voitteko itte sanoo?

        Tänä aamuna oli vasta aamu-tv:ssä että n. 2/3 aktiivisessa seksi-iässä olevista kantaa tätä virusta vaikka se ei ees oireile.

        No ei se omaa tyhmäilyä tietenkään voi poistaa. Mutta siis, oletteko sitten sitä mieltä, että seksiä ei voi harrastaa ikinä enää ees kumin kanssa jos kerta kerran on kondyn saanut???

        Vai montako vuotta pitää olla selibaatissa että uskaltaa jatkaa sukupuolielämää??


      • noops
        pappaa kirjoitti:

        mä vaan sitä, että on varmaan helveti vaikeaa toisaalta sanoa että mistä ja keltä on tarttunut, vai voitteko itte sanoo?

        Tänä aamuna oli vasta aamu-tv:ssä että n. 2/3 aktiivisessa seksi-iässä olevista kantaa tätä virusta vaikka se ei ees oireile.

        No ei se omaa tyhmäilyä tietenkään voi poistaa. Mutta siis, oletteko sitten sitä mieltä, että seksiä ei voi harrastaa ikinä enää ees kumin kanssa jos kerta kerran on kondyn saanut???

        Vai montako vuotta pitää olla selibaatissa että uskaltaa jatkaa sukupuolielämää??

        Oliko aiheesta ykkösen vai kolmosen aamu-tv:ssä? Olisko samaa asiaa kanavan nettisivuilla nähtävissä...oliko se uutisissa vai muutenko ne aiheesta keskusteli?


      • sen
        noops kirjoitti:

        Oliko aiheesta ykkösen vai kolmosen aamu-tv:ssä? Olisko samaa asiaa kanavan nettisivuilla nähtävissä...oliko se uutisissa vai muutenko ne aiheesta keskusteli?

        Ykkösen aamu-tv terveystalkoot tms.

        Juttu käsitteli lähinnä naisten kohdunkaulan syöpää mutta hyvin paljon puhuttiin myös kondyloomasta tai HPV viruksesta yleensä


    • Transfestori

      Voihan se tarttua, ei se kortsu kaikelta suojaa. Aivan sama jos olet johonkin sen tartuttanut, mitäs harrastatte yhdenyön juttuja. Ei kukaan siihen ole pakottanut. Tuolla tavalla ne tauditkin sitten tarttuu.

      • toiselle

        Sukupuolitautien levittäminen on rikos, erityisesti virustautien levittäminen. Pitäisi kertoa toiselle myös yhden yön suhteessa.

        Kondylooma tarttuu niin kauan kun on aktiivinen eli esimerkiksi vuosikymmeniä. Kondomihan ei auta kuin yhdynnän ajan, mutta jos esileikissä hyväillään toista alasti, niin siinähän se jo tarttuu, kuten myös herpeskin.


    • Noh, jonkinlaisella todennäköisyydellä sillä jo on kondy, koska se on lähes kaikilla. Tutkimuksen mukaan tämän päivän kakskymppiset kantavat kaikki HPV:tä kun ovat nelikymppisiä. Eli jos poika on aktiivinen, niin se saisi sen muutenkin =))

      Kondoomi ei ole täydellinen suoja. Kuka sitä seksin tiimellyksessä tarkkailee onko kumi valunut alaspäin...limakalvo vasten limakalvoa...

      Yhden yön suhteessa on tarkoitus saada munaa. Jos ilmoitat kondystasi, niin miten olisi sen jälkeen sen saamisen laita ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe