kondylooman tarttuminen

idiootti

Moi

Miten helposti kondylooma tarttuu kondoomin käytöstä huolimatta?

Otin baarista mukaan viikonloppuna miehen ja mulla on siis kondylooma. Näppyjä ei tällä hetkellä taida näkyviä olla, mutta pari kertaa todettu penslauksessa että limakalvoillahan se piru aktiivisena silti on. Hankala sen tähden oikein hoitaakaan kun ei selkeitä näkyviä oireita oo.

En tietty kertonu tyypille mitään kun aattelin että tää on yhden illan homma ja käytettiin kortsua kuitenkin.

Mutta nyt ku ehkä on mahkut muuhunki on alkanut kaduttaa oma käytös, mitä jos tartutanki häneen tän, kuinka todennäköstä se on?

Terveisin

Idiootti joka on Romuna

8

2129

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ppppp<<<

No jos käytit kumia,silloin tartunta mahdollisuus olematon!:)

• kondynainen

No itse sain yhden yön jutulta, vaikka kumi KOKO AJAN oli paikallaan. Eli ei se nyt mikään olematon mahdollisuus ole.

• pappaa
        kondynainen kirjoitti:

No itse sain yhden yön jutulta, vaikka kumi KOKO AJAN oli paikallaan. Eli ei se nyt mikään olematon mahdollisuus ole.

mä vaan sitä, että on varmaan helveti vaikeaa toisaalta sanoa että mistä ja keltä on tarttunut, vai voitteko itte sanoo?

Tänä aamuna oli vasta aamu-tv:ssä että n. 2/3 aktiivisessa seksi-iässä olevista kantaa tätä virusta vaikka se ei ees oireile.

No ei se omaa tyhmäilyä tietenkään voi poistaa. Mutta siis, oletteko sitten sitä mieltä, että seksiä ei voi harrastaa ikinä enää ees kumin kanssa jos kerta kerran on kondyn saanut???

Vai montako vuotta pitää olla selibaatissa että uskaltaa jatkaa sukupuolielämää??

• noops
        pappaa kirjoitti:

mä vaan sitä, että on varmaan helveti vaikeaa toisaalta sanoa että mistä ja keltä on tarttunut, vai voitteko itte sanoo?

Tänä aamuna oli vasta aamu-tv:ssä että n. 2/3 aktiivisessa seksi-iässä olevista kantaa tätä virusta vaikka se ei ees oireile.

No ei se omaa tyhmäilyä tietenkään voi poistaa. Mutta siis, oletteko sitten sitä mieltä, että seksiä ei voi harrastaa ikinä enää ees kumin kanssa jos kerta kerran on kondyn saanut???

Vai montako vuotta pitää olla selibaatissa että uskaltaa jatkaa sukupuolielämää??

Oliko aiheesta ykkösen vai kolmosen aamu-tv:ssä? Olisko samaa asiaa kanavan nettisivuilla nähtävissä...oliko se uutisissa vai muutenko ne aiheesta keskusteli?

• sen
        noops kirjoitti:

Oliko aiheesta ykkösen vai kolmosen aamu-tv:ssä? Olisko samaa asiaa kanavan nettisivuilla nähtävissä...oliko se uutisissa vai muutenko ne aiheesta keskusteli?

Ykkösen aamu-tv terveystalkoot tms.

Juttu käsitteli lähinnä naisten kohdunkaulan syöpää mutta hyvin paljon puhuttiin myös kondyloomasta tai HPV viruksesta yleensä

• Transfestori

Voihan se tarttua, ei se kortsu kaikelta suojaa. Aivan sama jos olet johonkin sen tartuttanut, mitäs harrastatte yhdenyön juttuja. Ei kukaan siihen ole pakottanut. Tuolla tavalla ne tauditkin sitten tarttuu.

• toiselle

Sukupuolitautien levittäminen on rikos, erityisesti virustautien levittäminen. Pitäisi kertoa toiselle myös yhden yön suhteessa.

Kondylooma tarttuu niin kauan kun on aktiivinen eli esimerkiksi vuosikymmeniä. Kondomihan ei auta kuin yhdynnän ajan, mutta jos esileikissä hyväillään toista alasti, niin siinähän se jo tarttuu, kuten myös herpeskin.

• Noh, jonkinlaisella todennäköisyydellä sillä jo on kondy, koska se on lähes kaikilla. Tutkimuksen mukaan tämän päivän kakskymppiset kantavat kaikki HPV:tä kun ovat nelikymppisiä. Eli jos poika on aktiivinen, niin se saisi sen muutenkin =))

Kondoomi ei ole täydellinen suoja. Kuka sitä seksin tiimellyksessä tarkkailee onko kumi valunut alaspäin...limakalvo vasten limakalvoa...

Yhden yön suhteessa on tarkoitus saada munaa. Jos ilmoitat kondystasi, niin miten olisi sen jälkeen sen saamisen laita ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      58
      2563
    2. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      47
      2291
    3. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      61
      1974
    4. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      313
      1452
    5. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      79
      1319
    6. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      64
      1266
    7. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      68
      1118
    8. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      63
      1032
    9. Kai jaksat vielä?

Olisi sääli jos et…
      Ikävä
      79
      966
    10. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      25
      962
    Aihe