kondylooman tarttuminen

idiootti

Moi

Miten helposti kondylooma tarttuu kondoomin käytöstä huolimatta?

Otin baarista mukaan viikonloppuna miehen ja mulla on siis kondylooma. Näppyjä ei tällä hetkellä taida näkyviä olla, mutta pari kertaa todettu penslauksessa että limakalvoillahan se piru aktiivisena silti on. Hankala sen tähden oikein hoitaakaan kun ei selkeitä näkyviä oireita oo.

En tietty kertonu tyypille mitään kun aattelin että tää on yhden illan homma ja käytettiin kortsua kuitenkin.

Mutta nyt ku ehkä on mahkut muuhunki on alkanut kaduttaa oma käytös, mitä jos tartutanki häneen tän, kuinka todennäköstä se on?

Terveisin

Idiootti joka on Romuna

8

2182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ppppp<<<

      No jos käytit kumia,silloin tartunta mahdollisuus olematon!:)

      • kondynainen

        No itse sain yhden yön jutulta, vaikka kumi KOKO AJAN oli paikallaan. Eli ei se nyt mikään olematon mahdollisuus ole.


      • pappaa
        kondynainen kirjoitti:

        No itse sain yhden yön jutulta, vaikka kumi KOKO AJAN oli paikallaan. Eli ei se nyt mikään olematon mahdollisuus ole.

        mä vaan sitä, että on varmaan helveti vaikeaa toisaalta sanoa että mistä ja keltä on tarttunut, vai voitteko itte sanoo?

        Tänä aamuna oli vasta aamu-tv:ssä että n. 2/3 aktiivisessa seksi-iässä olevista kantaa tätä virusta vaikka se ei ees oireile.

        No ei se omaa tyhmäilyä tietenkään voi poistaa. Mutta siis, oletteko sitten sitä mieltä, että seksiä ei voi harrastaa ikinä enää ees kumin kanssa jos kerta kerran on kondyn saanut???

        Vai montako vuotta pitää olla selibaatissa että uskaltaa jatkaa sukupuolielämää??


      • noops
        pappaa kirjoitti:

        mä vaan sitä, että on varmaan helveti vaikeaa toisaalta sanoa että mistä ja keltä on tarttunut, vai voitteko itte sanoo?

        Tänä aamuna oli vasta aamu-tv:ssä että n. 2/3 aktiivisessa seksi-iässä olevista kantaa tätä virusta vaikka se ei ees oireile.

        No ei se omaa tyhmäilyä tietenkään voi poistaa. Mutta siis, oletteko sitten sitä mieltä, että seksiä ei voi harrastaa ikinä enää ees kumin kanssa jos kerta kerran on kondyn saanut???

        Vai montako vuotta pitää olla selibaatissa että uskaltaa jatkaa sukupuolielämää??

        Oliko aiheesta ykkösen vai kolmosen aamu-tv:ssä? Olisko samaa asiaa kanavan nettisivuilla nähtävissä...oliko se uutisissa vai muutenko ne aiheesta keskusteli?


      • sen
        noops kirjoitti:

        Oliko aiheesta ykkösen vai kolmosen aamu-tv:ssä? Olisko samaa asiaa kanavan nettisivuilla nähtävissä...oliko se uutisissa vai muutenko ne aiheesta keskusteli?

        Ykkösen aamu-tv terveystalkoot tms.

        Juttu käsitteli lähinnä naisten kohdunkaulan syöpää mutta hyvin paljon puhuttiin myös kondyloomasta tai HPV viruksesta yleensä


    • Transfestori

      Voihan se tarttua, ei se kortsu kaikelta suojaa. Aivan sama jos olet johonkin sen tartuttanut, mitäs harrastatte yhdenyön juttuja. Ei kukaan siihen ole pakottanut. Tuolla tavalla ne tauditkin sitten tarttuu.

      • toiselle

        Sukupuolitautien levittäminen on rikos, erityisesti virustautien levittäminen. Pitäisi kertoa toiselle myös yhden yön suhteessa.

        Kondylooma tarttuu niin kauan kun on aktiivinen eli esimerkiksi vuosikymmeniä. Kondomihan ei auta kuin yhdynnän ajan, mutta jos esileikissä hyväillään toista alasti, niin siinähän se jo tarttuu, kuten myös herpeskin.


    • Noh, jonkinlaisella todennäköisyydellä sillä jo on kondy, koska se on lähes kaikilla. Tutkimuksen mukaan tämän päivän kakskymppiset kantavat kaikki HPV:tä kun ovat nelikymppisiä. Eli jos poika on aktiivinen, niin se saisi sen muutenkin =))

      Kondoomi ei ole täydellinen suoja. Kuka sitä seksin tiimellyksessä tarkkailee onko kumi valunut alaspäin...limakalvo vasten limakalvoa...

      Yhden yön suhteessa on tarkoitus saada munaa. Jos ilmoitat kondystasi, niin miten olisi sen jälkeen sen saamisen laita ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe