Onko kellään tietoa , mistä saisi hyvän palautusjuoman.
Joka sisältäis riittävän määrän proteiinia,hiilihydraatteja,kreatiinia ja muita tehokkaaseen palatumiseen tarvittavia aineita
edullisesti hommattuu
PALAUTUSJUOMA hyvä ja edullinen ????
12
1132
Vastaukset
- Jarppari
Tota noin, täältä ei kannata kysyä, koska on vaikea saada vastausta ja meillä on niin eri mielipiteet...Jos oikeesti haluat hyvää ja edullista, niin sun pitää ottaa kunnolla asioista selvää ja tehdä päätös. Nimittäin mä en ainakaan osta, jos joku ehdottaa mulle jotain...ilman perusteluita! Täältä voi löytyä jotain ideaa sulle: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=8114
- Ymmärrettävistä syistä
Sinuna sekottaisin itse - tai ainakin lisäisin kreatiinin itse. Pääset halvimmalla ja saat sellaisen kuin tarvitset. Tosin Phase3 tulee hyvin lähelle raaka-aineiden sa hintoja.
Pakkista en lukisi ravitsemusasioissa, siellä vain harva uskaltaa kehua muita kuin pakkiksen myymiä tuotteita. Ennen bannattiin herkästi, nykyisin ehkä ei aivan yhtä herkästi, mutta viestit katoilevat yhä nopeasti. Aiemmin editori jopa korjasi tietyt merkit tyyliin UFS:stä tuli automaattisesti ***.
Tällä palstalla saat ainakin erilaisia vastauksia ilman pelkoa sensuurista. Pakkiskauppiaat lobbaavat omiaan, jotkut muut omiaan, ja käyttäjät omia suosikkejaan eri syistä.
- fitnesskisu75
http://www.boosman.fi/catalog/ katos oisko tuolla mittää??
- mauko 70
Kiitti vaan , kävin hakemassa tuolta JR fitnesistä "afteria" joka on aika pitkälle samaa
kun toi phase 3.
Afterin annoskoko on vaan 100 g (phase 80 g )
joten proteiinia ja hiilareita on vähän enemmän.
Joten katotaan miten toimii.'
ps on muuten paljon paremman makunen kun phase - taavi
mauko 70 kirjoitti:
Kiitti vaan , kävin hakemassa tuolta JR fitnesistä "afteria" joka on aika pitkälle samaa
kun toi phase 3.
Afterin annoskoko on vaan 100 g (phase 80 g )
joten proteiinia ja hiilareita on vähän enemmän.
Joten katotaan miten toimii.'
ps on muuten paljon paremman makunen kun phasesä oot tyhmä ku ostat tommosta shittii.after eight suklaakin palauttaa paremmin.
- mauko 70
taavi kirjoitti:
sä oot tyhmä ku ostat tommosta shittii.after eight suklaakin palauttaa paremmin.
niin sitäkö sä käytät, vai onko muunlaiset eväät käytössä
- taavi
mauko 70 kirjoitti:
niin sitäkö sä käytät, vai onko muunlaiset eväät käytössä
no sitä tietty
- hyvä idea
Markkinoiden parhain valmispalkkari Evolution Phase3 on vastaus tässäkin kysymysessä. Tuossa on juuri painotettu sitä tehokkuutta: löytyy nimittäin heraISOLAATTIA ainoastaan ei siis konsentraattia tai mitään maitojauhetta. Lisäksi terästetty glutamiinilla krealla. Ja hiilarina tietysti pelkkää maltoa eikä mitään varsinaista sokeria kuten monissa muissa on vain maun takia laitettu.
- dfvfd
isolaatti on rahastusta, sitä vian jos on laktoosi-intoleranssi, muuten menee rahat kaivoon.
- Naturaali ukkeli
dfvfd kirjoitti:
isolaatti on rahastusta, sitä vian jos on laktoosi-intoleranssi, muuten menee rahat kaivoon.
Laktoosi hidastaa palautumista !
- jh79
dfvfd kirjoitti:
Totta ei mitään järkeä käyttää palautusjuomassa isolaattia! Ei se mikään suuri virhe ole, mutta turha maksaa siitä kun ei ole mitään todistettavaa hyötyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374896- 823476
- 302943
- 612915
- 72709
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 371752
- 181681
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 161574