Gallup: Käykö flaksi

tilastoa pöytään

Kun nyt pääosin kaikki valittaa, että samat naamat vastassa ja kukaan ei kelpaa kellekään niin tehdäämpä nyt pientä tilastoa:

1: Sukupuolesi ja ikäsi?

2: Kauan sinulla on ollut profiili suomi24:ssä?

3: Montako profiilia sinulla on ollut (yhtä aikaa ja eriaikoihin olleet yhteensä, saa tarkentaa)?

4: Onko profiilissasi kuva tällä hetkellä? Onko ollut aikaisemmin? Kokoajan vai vain välillä?

5: Mikä on vastausprosentti viesteihin?
a: Vastauksia sinun lähettämiisi viesteihin
b: Omat vastauksesi vastapuolen lähettämiin

Arviot kelpaa, jos et tiedä tai muista tarkkoja lukuja.

6: Moniko näistä on johtanut tapaamiseen kasvotusten? (Voi eritellä myös aloitteen tekijän sekä keskusteluun, että tapaamiseen)

7: Kumpi on sanonut kiitos, mutta ei kiitos? (Voit eritellä sillä laajuudella kuin haluat)

8: Moniko tapaaminen johtanut useampaan tapaamiseen?

9: Joku muu mikä ;) Eli loppuun vapaata palautetta vaikka kyselystä tai muuta kommentoitavaa esimerkiksi lisäkysymyksiä joihin toivoisit muiden vastaavan. Kiitos vastauksista jo etukäteen.

8

2685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhh

Sieniä ei löytynyt, pimeää on, joulu pukkaa päälle. Onneksi on kohta taas kesä.

• meillä

Natsit ranskassa teloittivat ranskalaisia kostoksi kun vastarintamiehet olivat tahneet iskujaan saksalaisia vastaan. Israelilaiset tuhoavat kymmenen asuinrakennusta kostoksi yhdestä raketti-iskusta. Eivät jää häpeään yhtään natsien rinnalla ja samat tyypit jaksavat ruikuttaa miten he kärsivät toisessa mailmansodassa. Itse käyttävät samoja metodeja kuin natsit ja alistavat alueen alkuperäisiä asukkaita samoin kuin heidän jälkeläisiään minkä kerkiävät. USA vielä on niin heidän köydessään että suoltaa sinne aseita minkä kerkiää.

Mitä halvattua heidänkin päässään liikkui ketkä päättivät juutalaisille antaa aikoinaan alueen. Sama kun olisi heitetty palava tulitikku ruutitynnyriin ja nyt sitten ihmetellään kun juutalaiset eivät tule kenenkään kanssa toimeen siellä. Kaikki vain jonkun typerän satukirjan takia jota raamatuksi kutsutaan. Sinne ei saada rauhaa ennen kuin Israelin valtio lopetetaan typeränä kokeiluna ja maat palautetaan heille keille se kuuluu.

Israel riehuu siellä aikansa ja sallii sitten Libanonin pohjoisosan miehittämisen kansainvälisillä YK joukoilla. Saavat YK:n maksaman suojavyöhykkeen maansa pohjoisosaan ja vielä vieraan valtion alueelle. Onnittelevat itseaan ovelasta juonesta, siviilien surmista viis veisaten. Heitä ei voida ikinä tuomitakaan siviilien surmista kun heidän isoveljensä USA heitä puolustaa aina ja ikuisesti.

• Tomtom

1. mies 41
      2.monta kuukautta, poistin sen viikkoja sitten
      3.3eri palveluissa samaan aikaan
      4.kuva oli muutei hyödyttänyt
      5.fiftififti
      6.2 tapaamista tänä vuonna
      7.minä sanoin ei kiitos
      8.ei yksikään
      9.suurella osalla on jokin ongelma,joka johtaa soveltamattomuuteen parisuhteeseen.

• annu01

Nainen 44v

5/2005

3: Montako profiilia sinulla on ollut (yhtä aikaa ja eriaikoihin olleet yhteensä, saa tarkentaa)?
      Ainakin 5. Alkuperäisen poistin noin vuoden keston jälkeen. Pari oli päällekäin, kun jaksoin tarkistella miehiä. Sittemmin vain yksi kerrallaan, jonka olen poistanut kokonaan alkaessani seurustella.

4: Onko profiilissasi kuva tällä hetkellä? Onko ollut aikaisemmin? Kokoajan vai vain välillä?
      Ensimmäisessä ja toisessa profissa oli. Nyt ei ole, enkä enää etsi mitään.

Lähes 100%.

Noin 50%. Lyhyisiin "mitä kuuluu" -viesteihin en pääsääntöisesti vastaile, varsinkin jos on kuvaton.

6: Moniko näistä on johtanut tapaamiseen kasvotusten? (Voi eritellä myös aloitteen tekijän sekä keskusteluun, että tapaamiseen)
      Olen tavannut alle 30 miestä. Kirjoitellut ainakin 50-70 kanssa.

7: Kumpi on sanonut kiitos, mutta ei kiitos?
      Itse olen sanonut "ei kiitos" noin 25 kertaa. Yksikään mies ei ole sanonut "ei kiitos" ekan tapaamisen jälkeen, mutta parin tapaamisen jälkeen on 2 sanonut "ei ehdi" tms eli "ei kiitos". Näin ollen olen seurustellut 3 kanssa.

5, mutta lisäksi joitakin on jäänyt ystäviksi.

9: Joku muu mikä ;)
      Sitten vihdoin kohtasin sen oikean!!! Puoli vuotta sitten. Otin poikkeuksellisesti itse yhteyttä, sattumalta sekä S24:n että match.comin kautta tähän ko. mieheen. Uskomatonta, mutta totta. (paistaa se aurinko joskus risukasaankin)

• eeee......

1: Sukupuolesi ja ikäsi? N39

2: Kauan sinulla on ollut profiili suomi24:ssä? 6/2006

3: Montako profiilia sinulla on ollut (yhtä aikaa ja eriaikoihin olleet yhteensä, saa tarkentaa)? 2

4: Onko profiilissasi kuva tällä hetkellä? Onko ollut aikaisemmin? Kokoajan vai vain välillä? Ei

a: Vastauksia sinun lähettämiisi viesteihin 100
      b: Omat vastauksesi vastapuolen lähettämiin 80

Arviot kelpaa, jos et tiedä tai muista tarkkoja lukuja.

6: Moniko näistä on johtanut tapaamiseen kasvotusten? (Voi eritellä myös aloitteen tekijän sekä keskusteluun, että tapaamiseen) 2

7: Kumpi on sanonut kiitos, mutta ei kiitos? Minä(Voit eritellä sillä laajuudella kuin haluat)

8: Moniko tapaaminen johtanut useampaan tapaamiseen? Ei kumpikaan

• mies 

-mies 35

-3/2004

-n. 10

-sekä että

-a: 30%
      -b: 100%

-100%

7: Kumpi on sanonut kiitos, mutta ei kiitos?
      -olen sanonut kiitos aktin jälkeen

-n. 50%

9: Joku muu mikä ;
      -aina ei saa ekalla kerralla mutta viimeistään tokalla
      -eläköön suomi24

• kyllä vaan

1. nainen 60
      2. profiili oli 3kk
      3. 1 profiili
      4. ei koskaan
      5. 100%
      6. 70%
      7. 100%
      8. itse päättäen 2
      9. ihan asiallisia miehiä, toki profiilini oli myös asiallinen, 1. tapaaminen oli surkea, en tiedä mitä kaveri odotti, tapaaminen oli hyvin lyhyt, näyttää muuten hengailevan edelleen, 2. tapaaminen onkin sitten vienyt pidemmälle ja jatkuu, pakko sanoa, vaikka kovasti parjataan, kyllä palstalla löytyy fiksuja, sivistyneitä, hyväkäytöksisiä miehiä. Montaa ihanaa vietikaveria jäin kaipaileen.

• 1. Mies 31
      2. Muutamia kuukausia
      3. Yksi
      4. On kokoajan
      5. a) alle 40% b) 95%
      6. Ei yhtään
      7. Nainen
      8. Sama kuin 6.
      9. Mikäköhän paikka tää on?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      55
      4335
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2881
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      140
      2623
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      2093
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1533
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      113
      1445
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1377
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      158
      1098
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1057
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      1038
    Aihe