Molemmat kädet kipeät ja voimattoman oloiset olkapäästä sormiin. Toisen käden sormia pistelee. Väsyvät niin ettei jaksa kauaa tehdä edes perushommia kun pitää laskea alas "lepäämään". Onko tietoa vai liekö vain jotain rasituskipua?
Toinen käsi leikattu kun oli hermo puristuksessa.
kädet voimattomat
6
2774
Vastaukset
- Minulla...
..aivan sama ongelma, yksi lääkäri sanoi, että se olisi hermopinne sen enempää kumminkaan tutkimatta, mutta minäkin olen epäillyt, että olisi joku hermo puristuksissa tai sitten olen myös miettinyt, että voisko johtua vain kireinä olevista niska-hartiaseudun lihaksista?
Joko olet käynyt lääkärillä?- odottelen
Lääkäri epäili myös että hermo jossain puristuksissa. Hierojalla kävin aiemmin, mutta ei auttanut käsivaivoihin. Jatkotutkimukset edessä-toivotaan että jotain selviää. Ilmoittelen vaikka sitten myöhemmin mikä diagnoosiksi!
- aivan kuin
sinullakin olisi välilevyn pullistuma kaularangassa...
Magneettikuviin lähetettä pyytämään- ei pullistumaa
Viestistäsi sai käsityksen että Sinulla on/on ollut kaularangan pullistuma. Mitä muita oireita Sinulla oli? Niskan alaosa on todella kipeä ja sitä yritän itse "hieroa" minkä uskallan ja pystyn-helpottaa. Rystysten osa toisessa kädessä turvonnut ja sormet ei aina oikene kunnolla. Olisikohan silti joku tulehdus?
- Jeeeees
Vitun mulkku venyyttele, käy harrastuksissa nii khyl vittu siitä rupee paremmaks tulla!! Miks vitus sä saatanan mulkku jankkaat sitä tänne on meikälläki ollu kipeet lihakset ja krampannut, mutta oon useimmi venyytelly vähä sattuu. Tai no aika helvetisti ekaa kertaa, mutta kun venyyttelin noin 2 vko niin sitten rupes auttaa. Meikälläki kun lihakset kipeet nii rupee huimaa. Sitten jos jotakuta toistaki on ruvennu huimaamaan niin Se voi johtua, Kipeet lihakset, Vatsa ihan kova voi koittaa hieroa ja sit ku tulee kunno paskatortut nii seki auttaa, Itellä on ollu tollee.Mut mitä se on kun mun kyrpä on ollu lähiaikoina pumppaava,, siis, että mulla on siemensyöksy i know that but on ruvennu särkee joskus. Ja jos huimaa elkää pelätkö, että pyörrytte se vaa tuntuu ainaki itellä. Ja seki kun Mun sori jos kiroilen paljo mut perseaukko on nii vitun tukkiva!!, ja mun kullin siemenet on joskus myös kipeet. En oo koskaa käyny lääkäris näitte takia paitsi joskus 9.v menin penistä näyttämäs. Nyt oon 15.v. Kerran 10 vuotiaana tein kamalan jutun jota aina en voi olla unohtamatta laitoin ketchup/felix. Mun perseeseen. Se sattu nii helvetisti sillo nii menin näyttää lääkärille sitä. Mutta toivotan hyvää sulle T.Tuntematon
- Jassooo
Vähä repesin sulle ja taidat olla aika alaikänen kun kirosanoja tulloo :PP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758