Kertokaapa käyttökokemuksia Citroen Jumperista.
Tekniikan toimivuus ja kestävyys?
Ajettavuus?
Ei taida paljon erota Pösön Boxerista?
Jumper
7
2911
Vastaukset
- etkö tiedä
Jumper, Boxer ja Ducato ovat täsmälleen sama auto. Merkit maskiin ja ratin keskiöön laitetaan vasta auton valmistuttua tai jopa vasta auton saavuttua maahantuojalle! Valmistaja on Sevel, jolta kyseiset valmistajat ostavat pakettiautonsa oman piirimyyjäverkostonsa käyttöön. Voi käydä jopa niin, että jos Veholla ei asiakkaalle löydy punaista Citroenia, niin otetaan Italkonilta punainen Fiat ja vaihdetaan merkki maskiin ja ratin keskiöön.
Samanlainen kuvio toistuu mallien Jumpy, Expert ja Scudo välillä.
Eikä se ole ainutlaatuista: Renault valmistaa omia Trafic ja Master -mallejaan myös Opelille ja Nissanille!
Yhteistyön tulos on myöskin Mersun Sprinter ja Folkkarin LT...- Kami
Tiesin niiden olevan yhteistyönä tehtyä, mutta että ovat niin täysin vastaavia, että vain merkki vaihdetaan, sitä en tiennyt!
Hyvä tietää... eli kun olen mieltynyt Boxerin käytökseen, niin voin luottaa, että Jumper on yhtä hyvä.
Kiitos informaatiosta! - boxeristi
Ducatossa on eri koneet kun boxerissa ja jumperissa, Fiatilla on oman firman jtd ja sitikka ja pösö käyttää PSA:n Hdi koneita.
Huoltohinnoissa on jonkin verran eroa eli kannattaa niitäkin kysellä ostohetkellä. - pulisija
boxeristi kirjoitti:
Ducatossa on eri koneet kun boxerissa ja jumperissa, Fiatilla on oman firman jtd ja sitikka ja pösö käyttää PSA:n Hdi koneita.
Huoltohinnoissa on jonkin verran eroa eli kannattaa niitäkin kysellä ostohetkellä.Fiatin jtd on oikeasti PSA:n Hdi.
Katso vaikka sylinterimitat niin selviää. - pösö
pulisija kirjoitti:
Fiatin jtd on oikeasti PSA:n Hdi.
Katso vaikka sylinterimitat niin selviää.Ainakin motonetin osat on samoja:
VETOAKSELI CITROEN JUMPER PAKETTIAUTO 17-4797
VETOAKSELI PEUGEOT BOXER 17-4797
VETOAKSELI FIAT DUCATO II 1994-- 17-4797
KYTKINSARJA CITROEN JUMPER PAKETTIAUTO 84-1743
KYTKINSARJA PEUGEOT BOXER 84-1743
KYTKINSARJA FIAT DUCATO II 1994-- 84-1743
JAKOPÄÄN HIHNA CITROEN JUMPER PAKETTIAUTO 25-5954
JAKOPÄÄN HIHNA PEUGEOT BOXER 25-5954
JAKOPÄÄN HIHNA FIAT DUCATO II 1994-- 25-5954
- Boxeristi
pösö kirjoitti:
Ainakin motonetin osat on samoja:
VETOAKSELI CITROEN JUMPER PAKETTIAUTO 17-4797
VETOAKSELI PEUGEOT BOXER 17-4797
VETOAKSELI FIAT DUCATO II 1994-- 17-4797
KYTKINSARJA CITROEN JUMPER PAKETTIAUTO 84-1743
KYTKINSARJA PEUGEOT BOXER 84-1743
KYTKINSARJA FIAT DUCATO II 1994-- 84-1743
JAKOPÄÄN HIHNA CITROEN JUMPER PAKETTIAUTO 25-5954
JAKOPÄÄN HIHNA PEUGEOT BOXER 25-5954
JAKOPÄÄN HIHNA FIAT DUCATO II 1994-- 25-5954
Pösöllä ja Sitikalla on 2.2 litraset ja Fiatilla 2.3 litraset koneet jotka on erilaisia.
2 litranen on kummassakin sama psa:n tuote tosin teho ja vääntö arvot on erilaisia Pösö ja Sitikka 64 kw 195 nm ja Fiat 62 kw 192 nm mikä hämää, olisko moottorin ohjausyksikkö erilainen? - paku-matti
Traficia, Vivaroa tai Primastaria. Rellut ja Opelit
tulevat GM:n tehtailta Luttonista ja Nissanit tulevat Nissanin tehtailta Espanjasta, josta myös tulevat Opelin ja Rellun korotetut mallit.
Sadasta pakusta 60 kpl on Opeleita, 34 kpl on Relluja ja 6 kpl Nissaneita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743