Mites on, kuuluuko jalkaprässin kelkan paino laskea mukaan vai ei? Jos ei, niin miksi ei? Kelkan painokin on painoa jalkojen päällä eli se pitäisi mielestäni laskea mukaan. Kelkan painohan on 40-50 kilon välillä ja joillakin saleilla paino on erikseen ilmoitettu, mutta valitettavasti ei kaikilla saleilla.
Jalkaprässin kelkan
5
16590
Vastaukset
- öåpq
että lasketaanko tangon paino mukaan kyykyssä eli totta kai kelkka lasketaan mukaan
- jalkaprässi
Samaa mieltä olen itsekin. Halusin saada tietää, millä perusteilla joku jättää kelkan painon laskematta.
- väliä
sillä on mitä prässin kelkka painaa. Ei kukaan täyspäinen ota prässillä mitään ykkösiä! Älä vaihtele saleja missä käyt, niin ei tartte tollasia miettiä ja ala hyvä mies kyykkäämään, niin voit joskus kisoihin lähteä näyttämään voimiasi.
- jalkaprässi
Miten kelkan painon tietäminen liittyy ykkösen ottamiseen prässissä? Kai sen ykkösen voi ottaa vaikka ei tietäisi painosta yhtään mitään. Ainakin periaatteessa. Itse en ykköstä prässillä ole koskaan edes miettinyt. Oletat, että en tee kyykkyjä ollenkaan. No, se on väärä oletus.
- dippimies
Eri merkkisten prässien vastukset ovat niin erilaisia että niitä on ihan turha verrata toisiinsa.
Helpommalla pääset kun lasket vain painojen määrän kelkassa ja merkitset prässin merkin ylös jos salillasi on useampia prässejä.
Jos taas tarkoituksesi on hifistellä kavereille niin kerro niille vaikka että teet 1000 kilolla JALKARÄSSIÄ!
Loppukevennys: Juttelin erään vanhan tuttuni kanssa voimaharjoittelusta (hän kävi siihen aikaan samalla salilla kuin minä). Tuttuni kysyi kuinka isolla painolla teen eräässä david-merkkisessä vipuvarsikoneessa (liikerata samanlainen kuin ylätaljassa, molemmille käsille omat painolevyt). Vastasin että teen 90 kilolla (tarkoitin tietysti painoa per käsi), kaveri vastasi että sinähän heikko olet, hän itse tekee 120 kilolla. Myöhemmin näin kuinka hän tykitti kyseisessä laitteessa 60 kiloa per käsi hirveällä heijauksella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073245GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351042- 49928
- 67878
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25874- 53867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862