Istuin tässä koneellani,odottelen juuri asiakasta saapuvaksi,ja ajattelin kirjoittaa omasta salaisuudestani.olen täysin suomalainen juuri täytin 25 ja olen ilotyttö.harjoitan tätä tointa ihan itsekseni ja omasta vapaasta tahdostani.mulla on n.4 vakiasiakasta jotka nauttivat seurastani.nukuin tänään niin pitkään,että tuli kauhea kiire saada asunto järjestykseen ennen kuin herra saapuu.otan nim. tehtäväni kovin tunnollisesti.enkä myöskään näe siinä mitään väärää.rehellisesti sanon,että raha jota vastaan palveluksiani tarjoan on niin kiva summa saada helposti,ja heti että kyllä se saa suun hymyyn ihan luonnostaan.otan kerrasta 250 mutta yleensä saan 300,sillä olen kuulemma niin vilpittömän iloinen saadessani extraa,en peittele "rahan himoani".erikoisuuksista otan sitten tietenkin enemmän.tarkoittaen nillä sm-leikeistä myös kovaan dominaan.kakka juttuja en tee.en tiedä miten ajauduin alalle,mutta olen tehnyt tätä epä säännöllisesti 18 vuotiaasta.en koskaan ole ollut mikään rikas,eli kyllä,kaikki on kaupan kun hinnasta sovitaan.en myöskään anna alennuksia,tai tinkimis varaa,se ei sovi.kerron tämän sen takia kun oloni on kovin rauhallinen tässä odotellessani,tuoksuvana ja suloisena,ja sisällä olen ylpeä työstäni,siksi halusin kertoa tämän,ja katsoa ehkä mitä ajatuksia se herättää ja onko muita suomalaisia jotka tekee samaa?
toivon että tämä ei olisi niin kriminalisoitua suomessa,sillä ansiot olisi paremmat,kun asiakkaitten ei tarvitsis lymyillä.Joka tapauksessa,ammatti kuin muutkin-ja maailmanvanhin!
maailman vanhin ammatti
13
1222
Vastaukset
- Nari_Säre
...ettei meidän muiden tarvitse maksaa mahd. tauteja jne. (taikka esim. osuuttasi hammashuollosta).
Eikös juu?- jorojukka-kukka
No nyt PANEE miettimään!
- lolita81
siis tarkenna osuuteni hammashuollosta..?
- Työn raskaan raataja
Toivottavasti sinula on yrittäjäeläke järjestettynä, kun eläkeikäsi alkaa jo lähestyä.
ammatti on omenanpoimija.
Ylläoleva on vasta toiseksi vanhin.- Jack orig.
Olin lauantaina stadin uudessa aikuisten yökerhossa Presidentissä. Siellä ei ole kaltaisillesi tilaa. Normaalisti reilu enemmistö juottoloiden asiakkaita on miehiä. En ole koskaan nähnyt kapakassa noin paljoa naisia (yli puolet), joista suurin osa eronneita tai karanneita. Kerrankin. Hienoa (varsinkin kaksilahkeisten kannalta) että naiset ovat ottaneet sen omakseen eivätkä osoita mitään turhaa kainoilua. Tuollaisessa paikassa lisääntynyt tarjonta tekee prostitutit tyystin tarpeettomiksi. Sodassa prostituutiota vastaan ratkaisu on naisten käsissä. Naiset, dumpatkaa nämä huorat ulos markkinoilta.
Kohta sinäkin saat palata siihen siivoojan hommaasi ja alkaa maksamaan veroja. - jorojukka-kukka
a) Miksi et tee kakkaleikkejä?
b) "se ei sovi" Eli otatko hinnan, jos se ei todellakaan sovi?- wer ans
a) ei halua kilpailla kanssasi
b) sovi sovi sovi sovinismi
- Sanelma*
Mitä valuuttaa? Jäitkö markka-aikaan? Voi hyvänen aika, maksaako joku tosiaan 300€ SIITÄ??
Miehet säälittävät minua päivä päivältä enemmän....- mulla on porkkanaa
Paljonkohan siihen menee rahaa kuukaudessa kun käy baareissa, käyttää takseja ja niin edelleen? Ja kuinka suuri todennäköisyys on saada seuraa, ja kenen kanssa?
Jos olet niin huolissasi miehistä jotka palkkaavat prostituoituja, niin voit tietysti harrastaa heidän kanssaan seksiä ilmaiseksi. - Sanelma*
mulla on porkkanaa kirjoitti:
Paljonkohan siihen menee rahaa kuukaudessa kun käy baareissa, käyttää takseja ja niin edelleen? Ja kuinka suuri todennäköisyys on saada seuraa, ja kenen kanssa?
Jos olet niin huolissasi miehistä jotka palkkaavat prostituoituja, niin voit tietysti harrastaa heidän kanssaan seksiä ilmaiseksi.ja höpön löpön, päinvastoin, taidan vaihtaa alaa :)
Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan....
..olen hämmästynyt, miten pieni palkka sinulla on, tuohan on sähköfirman tuntiveloitustaksa, autokorjaamo veloittanee suunnilleen saman verran..
..ehkä sinun kannattaa ryhtyä hankkimasi kokemuspohjan perusteella jo luennoitsijaksi, kierrät vaikka peruskouluissa antamassa sukupuolivalistusta, käytännön kokemus on koulumaailmassa nykyään kysytty asia..
..laitat sitten muutaman nollan lisää laskuun..- lolita81
olen kyllä tyytyväinen palkkaani,mutta tuo luennointi,ei ajatus paskimmasta päästä
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631271Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11900Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75825Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.87702- 53644
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt37589Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46574Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot121536Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43523