Pettymys

Romppe

Katsoin ihan mielissäni koko ykköskauden Lostista kun se tuli televisiosta ja myöhemmin ostin sen dvdpoksinkin. Tykkäsin siis todella paljon ensimmäisestä kaudesta mutta tämä toinen on ollut ainakin tähän mennessä suuri pettymys. Uusia hahmoja on tullut ja Ana-Lucia on tavattoman ärsyttävä.Ensimmäinen hahmo sarjassa jonkä takia tekisi mieli vaihtaa kanavaa. Muut ihan mukavia, mutta sarja tuntuu uusien henkilöiden myötä ihan oudolta. (Koittakaa ymmärtää mitä ajan takaa..) Lisäksi joistakin vanhoista hahmoista on tullut rasittavia, kuten Charliesta. Sarja ei ole enää edes millään tavalla jännittävä. Itse kaipaisin jotain yliluonnollista ja pelottavaa. Harmi ettei Lost ollutkaan loppujenlopuksi sitä mitä odotin. Olihan ykköskaudellakin pettymyksiä.

Sitä vain ajan takaa, että onko muita jotka ovat pettyneitä kakkoskauteen, eivätkä välttämätä jaksa katsoa joka jaksoa?

Huomautan vielä että en ole tyhmä, vaikken enää Lostista tykkääkään. (Tämä siksi että usein tällaisten negatiivista palautetta antavien viestien kirjoittajat haukutaan lyttyyn.)

9

1023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yeah right

      Olet tyhmä jos sinun pitää vakuutella muille että et olisi tyhmä. Lostilla ei ole tyhmyyden kanssa mitään tekemistä.

      • Romppe

        Arvasin että jostakin nipotetaan!XD

        En haukkunut Lostia tyhmäksi ja en myöskään usko että olen tyhmä siksi että sanoin etten ole tyhmä. Eikös? Ehkä puolusteluni jo valmiiksi oli turhaa. Ajattelin vain tuoda sen esille ettei viestistäni ehkä jopa suuttuneiden tarvitsisi minua myöhemmin haukkua.

        Jokatapauksessa se sana Tyhmä ei ollut viestini pointti (vaan pikemminkin pettymys. Puhuttaisiin ennemmin siitä.)


      • taidat
        Romppe kirjoitti:

        Arvasin että jostakin nipotetaan!XD

        En haukkunut Lostia tyhmäksi ja en myöskään usko että olen tyhmä siksi että sanoin etten ole tyhmä. Eikös? Ehkä puolusteluni jo valmiiksi oli turhaa. Ajattelin vain tuoda sen esille ettei viestistäni ehkä jopa suuttuneiden tarvitsisi minua myöhemmin haukkua.

        Jokatapauksessa se sana Tyhmä ei ollut viestini pointti (vaan pikemminkin pettymys. Puhuttaisiin ennemmin siitä.)

        olla alle 15-vuotias?

        Ajattelin vain--.


      • yeup
        taidat kirjoitti:

        olla alle 15-vuotias?

        Ajattelin vain--.

        2.kausi paranee ajan myötä todella paljon..eikä se tälläkään hetkellä huono ole!


      • Romppe
        taidat kirjoitti:

        olla alle 15-vuotias?

        Ajattelin vain--.

        Miksi niin? Seittämäntoista vetelen. Muutamasta viestistä ei voi kai paljoa päätellä. Itse taidat olla yli 15. Muuten et kai tuommoista kysyisi.

        Mutta anteeksi että häiritsin, en enää kysele tällaisia.

        Ei taida siis paljon muita pettyneitä olla.


      • Romppe
        yeup kirjoitti:

        2.kausi paranee ajan myötä todella paljon..eikä se tälläkään hetkellä huono ole!

        Toivotaan että paranee! Ja niin.. Ei se nyt huonokaan ole. Pikku pettymys vain.


      • Goodson
        Romppe kirjoitti:

        Miksi niin? Seittämäntoista vetelen. Muutamasta viestistä ei voi kai paljoa päätellä. Itse taidat olla yli 15. Muuten et kai tuommoista kysyisi.

        Mutta anteeksi että häiritsin, en enää kysele tällaisia.

        Ei taida siis paljon muita pettyneitä olla.

        2. seasoni loppuu mahtavasti. Koita kestää. Välillä tosiaan puuduttaa takaumat, jotka eivät jaksa kiinnostaa aina.


      • sitä mieltä
        yeup kirjoitti:

        2.kausi paranee ajan myötä todella paljon..eikä se tälläkään hetkellä huono ole!

        että huono se on! Ja Romppe ei ole tyhmä! Ihan asiallisesti perusteltu kommentti. Ärsyttää tyhmät ihmiset, jotka eivät näe mitään ärsyttävää Lostissa. Lost ON tyhmyydenmitta.


    • kusetus/kausi2

      minäkin olen tosi,tosi pettynyt!eihän siinä tapahdu mitään.en jaksa enää katsoa tv:eestä.ostan lost2 boksin ja katson putkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe