Voi peeveli mikä paikoitusmalli!!!!!!!!!!!
Varmaan tulee hallaa myös tän kahvion pitäjälle,ja vielä kun pulkkamäki ja ladut aukee niin avot mikä härdelli!!!!!!!!!!!!!
BOGO! JOS LUET TÄN NIIN PUOMIT POIS!
Paloheinän jäähalli
9
704
Vastaukset
- autoilla
On myöskin varaa maksaa pysäköinnistä. Kyllä se näin on.
- on ilmainen
ja iso parkkipaikka - ja sekös bogoa vituttaa.
- puomi
oli taas kommentti että oksat pois!!!!!!
on se perkele tää suomenkansa kun kaikki pitäs vaan niellä mukisematta.
se on sellaanen homma että tää hesan meininki alkaa pikkuhiljaa olla siinäpisteessä että kohta tää räjähtää jonkun silmille.Ja toivottavasti SÄ et tuu mun eteen kun noustaan barrikaadeille!!!!!!!
mä en tossa mielipiteessäni aatellu vaan itteäni,vaan kaikkia paloheinän käyttäjiä,ja jopa kahvilan pitämää yrittäjää. - puomi
entäs huolto!
esim.lumenauraus,kahvilan tuotejakelu,jäähallin laitehuoltajat,vieraat bussit täynnä pelaajia ja ynnämuuta.
mä kerran näin kun tuli bussi tampereelta.täynä pikku kiekkoilijoita,se ajo siihen puomille,tukki poispääsypuomin,ne oli siinä ainaki 15min. ennenku puomi saatin auki!!!!!!!eli tyhjäkäyntiä=maailma pelastuu?????????? - puomi
mieti PELLE pari kertaa ennenkuin alat jorista jostain tähän nykymaailmaan kuuluvasta autoilusta.
muuta vihree vaikka lappiin pois betonihökkeleistä.
(ei voi mitään mutta nyt palo käämit) - maksukykyinen
puomi kirjoitti:
mieti PELLE pari kertaa ennenkuin alat jorista jostain tähän nykymaailmaan kuuluvasta autoilusta.
muuta vihree vaikka lappiin pois betonihökkeleistä.
(ei voi mitään mutta nyt palo käämit)Saadaan köyhä roskasakki pois Helsingin teitä ruuhkauttamasta.
- päällikkökö
maksukykyinen kirjoitti:
Saadaan köyhä roskasakki pois Helsingin teitä ruuhkauttamasta.
taas tulla tupsahti!
teiltä saiski ottaa 10-kertasen maksun - maksukykyinen
päällikkökö kirjoitti:
taas tulla tupsahti!
teiltä saiski ottaa 10-kertasen maksunHuumoria se vaan oli.
- Anonyymi
Viimeaikoina yleisöluisteluvuorolla jää on ollut täysin kelvoton. En tiedä miksi sitä ei voida ajaa kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445785
- 455295
- 483688
- 133643
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903161- 313116
- 592864
- 572710
- 532360
- 381824