tunettu kommunisti oli lenin hänellä oli kiilusilmät ja tämä johtuu siitä että hän sairastaa punatautia,joka on erittäin tarttuva.
Jos sairastat tätä tautia niin varmoja tunnusmerkkejä on,että olet vähän yksinkertainen ja tasasen tyhmä
Hoitoa on saatavissa Ameriikassa, Reiganin linikalla.Ronald Reigan jäi suurena miehenä maailman historiaan.Muutama tunnettu Suomalainen on saanut apua tähän vaivaan,eräskin tunnettu paasaja parani niin hyvin että ei puhu enää muusta kuin kamarimusiikista.
kommunismi on sairaus
14
1741
Vastaukset
- X-Paroni
Kommunismi on tosiaan pahemmanlaatuinen sairaus!
- lisäksi
sen kantajat oirehtivat vastenmielisellä ja luonnottomalla tavalla ahneudella, itsekkyydellä ja pyrkyryydellä vieden leivän vaikka lasten suusta. Kapitalismi on vielä erittäin tarttuva sairaus jonka tehokkaaseen hoitoon ei ole keksitty kuin AK-47. Neuvostoliitossa aikanaan käytetty eristyskin toimii kohtuullisesti, mutta aiheuttaa kustannuksia ja kapitalismin riivaamille turhia kärsimyksiä sairauteen olennaisesti liittyvän minä minä minä oireen raastaessa sarastunutta eristyksessä, joten on inhimillisempää käyttää AK-47ää heti oireiden ilmaannuttua.
- Jurputtaja
lisäksi kirjoitti:
sen kantajat oirehtivat vastenmielisellä ja luonnottomalla tavalla ahneudella, itsekkyydellä ja pyrkyryydellä vieden leivän vaikka lasten suusta. Kapitalismi on vielä erittäin tarttuva sairaus jonka tehokkaaseen hoitoon ei ole keksitty kuin AK-47. Neuvostoliitossa aikanaan käytetty eristyskin toimii kohtuullisesti, mutta aiheuttaa kustannuksia ja kapitalismin riivaamille turhia kärsimyksiä sairauteen olennaisesti liittyvän minä minä minä oireen raastaessa sarastunutta eristyksessä, joten on inhimillisempää käyttää AK-47ää heti oireiden ilmaannuttua.
Suomi ja Ruotsi muiden mukana ovat kapitalistisa maita....kerroppas kuinka monta nälkäkuolemaa on täällä nähty vaikkapa sitten vallankumouksen?
Stalin pisti kylmäksi 20 000 000 neukkua,kuinka monta on täällä ahne kapitalisti tappanut?
Ja lopuksi,kuinka hyvin ovat keskiverto suomalaisen asiat verrattuna vastaavaan venäläiseen? - krh
Jurputtaja kirjoitti:
Suomi ja Ruotsi muiden mukana ovat kapitalistisa maita....kerroppas kuinka monta nälkäkuolemaa on täällä nähty vaikkapa sitten vallankumouksen?
Stalin pisti kylmäksi 20 000 000 neukkua,kuinka monta on täällä ahne kapitalisti tappanut?
Ja lopuksi,kuinka hyvin ovat keskiverto suomalaisen asiat verrattuna vastaavaan venäläiseen?kapitalismi sanan varsinaisessa merkityksessä toiminnassa, Suomessa ja Ruotsissa on vielä jäljellä sosiaalidemokraattisen sekatalouden (hyvinvointivaltio)suojaverkkoja kapitalismin aiheuttamien köyhyysongelmien korjaamiseen, Suomessa eikä Ruotsissa ole ollut todellista kapitalismia pitkiin aikoihin.
- Arvo Poika..........
lisäksi kirjoitti:
joudut käyttämään lännessä kehitettyä asetta jonka neukku kalasnikovi on kopioinut ja ominut!
- kommari
Arvo Poika.......... kirjoitti:
joudut käyttämään lännessä kehitettyä asetta jonka neukku kalasnikovi on kopioinut ja ominut!
Arvo vaan Sputnikkia sekä Gagarinin Juria kun alat länttä kehumaan, olihan "Tommy Gun" jo tuttu Chicagosta ja Suomellakin oli Lahti-Saloranta kehitys, joten kaikki sen idean lopulta olisivat keksineet. Ja onhan tästä jo ollut juttua muillakin sivuilla, mutta muille lukijoille löysin..
http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=114&conference=4000000000000028&posting=22000000000065643 - Anonyymi
Totta puhut.Oma poikani olessaan 16v sanoi "iskä mun mielestä kommunismi on sairas ihmisoikeuksia polkeva saatanallinen vitsaus"..Hän on nyt 45v ja edelleen samoilla linjoilla kommunismia vastaan/Kuten isänsäkin..
- Jaska
ette ymmärrä kommunismin hyvyyttä ja sen hyvää aatetta, mutta turhaan minä sitä alkaisin teille selittämään, kun te olette fanaattisia kapitalisti kannattajia...
- Joopa Joo
Kerropa esimerkki missä tämä "ihanneyhteiskunta" toimii...
Pohjois-koreahan on loistava esimerkki vai mitä :)
F..You - inssi
Onko sinusta oiken että käyn (osittain) velaksi koulua liki kymmenen vuotta peruskoulun jälkeen, valmistun lopulta kymmenien tuhansien sivujen ja konseptien takaa.
==> palkaksi saan tämän jälkeen kolmenkymmennen jäljellä olevan työvuoten lopussa ruosteisen vm. 1982 Ladan. Sekö on sinun mielestäsi oikeudenmukainen korvaus koulutushikoiluistani ja vatsahaavan tuottanesta stressistäni jonkin yrityksen palveluksessa?
minä maksan mielelläni kohtuullista veroa ansiotuloistani ja omaisuudestani, jos myös minun lapseni saavat ilmaisen peruskoulutuksen ja lääkäripalvelut. Mutta jos hintana on kaikkien ponnistelujeni katoaminen tyhjiin, muutan 110% kapitalistiseen amerikkaan heti ensitilassa.
Kommunismin atteen kauneudesta on turha puhua, koska sen ainoa toteuttamiskelpoinen muoto on Kalashnikov 7.62mm tai sitten kossu 0.5L=1€. Sääli, mutta näin on. Englannissakin on kyläkaupalla kokeiltu vapaaehtoisesti kommunismia, mutta kokeilut ovat kuihtuneet parin-kolmen vuoden kuluttua. => Puna-ajatus on jotenkin toteuttamiskelvoton.
- Minä vain
Tuollainen kirjoitusvirheiden määrä näet.
Kommunismi on aatteena suht.hyvä: kaikki on yhteistä, kukaan ei ole toista rikkaampi ja kaikki ponnistelevat yhteisen hyvän eteen. Ikävä kyllä hyvän idean pilaavat juuri nuo Stalin&co. jotka pilaavat idean keskittämällä kaiken vallan itselleen ja tapattamalla toisinajattelijat sekä ne, jotka haluaisivat hyödyntää kommunismia hyvän asian eteen. Kommunismista tulee ennemminkin diktatuuri. Aatteet eivät yleensä ole niinkään tuomittavia, vika on lähinnä ihmisissä, jotka käyttävät niitä pahaan. - Tomppa
Kommunisti on aatteeltaan hieno asia,mutta kun ihmisen luonne on kapitalistinen,eihän se voi toteutua.
- KURWACYKA
Kommunismi on ainoa oikea aatesuuntaus.
- Anonyymi
Ainoa tunnettu parannus kommunismiin on kuolema.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034583Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743851352- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86960Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10847