Juopot karavaanarit

tuskastunut

Olin tässä männä viikonloppuna eräällä nimeltä mainitsemattomalla SFC-alueella. Voi sitä menoa, päissään oltiin isäntä mukaan lukien.
Eikö jumalauta sitä voisi ottaa siistimminkin, eikä aina mölytä ja örvelöidä?
Otan itsekkin, otan silti huomioon naapurit.
Joko olisi aika vähän hiljentää tahtia ja antaa ihmisten yön sydännä nukkua. Örveltäkää päivällä, vaikka kuinka, hiljaisuusaika on pyhä!!!!

PRKL

95

5640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä sikailu

      on sikamaista, eikä kuulu yleisellä alueella harrastettavaksi, kotonaan saa jokainen sikailla, ei toisten häiriöksi karavaanialueilla.
      Mutta kun se vähäinenkin järki liukenee siihen etyyliin niin minkäs teet, ulos vaan, olisi paras vaihtoehto, mutta kun ..., ei taida oikein onnistua, etenkin jos 'isäntäkin' on etyylissä.

      • Anonyymi

        ime munaa


    • Viesti?

      Tällaiset viestit ovat täysin turhia vastatuuleen kusemisia niin kauan kuin palautteen kohdetta (leirintäaluetta) ei nimetä

      Ja hienoahan tietysti olisi jos palautteen antaja uskaltaisi identifioida itsensä... olisi ikäänkuin vakuuttavampaa..

      • Sofelier

        Tämä on juuri niitä puskasta huutajia, jotka ovat todennäköisimmin itse keksineet koko tarinan, koska eivät uskalla omaa ja kyseisen alueenkaan nimeä edes mainita. Ei vie tällainen viestintä asiaa eteenpäin ainakaan parantavassa mielessä.
        Minkähänlaisen tyydytyksen tällainenkin tarinan aloittaja itselleen mahtaa saada?


      • se siitä
        Sofelier kirjoitti:

        Tämä on juuri niitä puskasta huutajia, jotka ovat todennäköisimmin itse keksineet koko tarinan, koska eivät uskalla omaa ja kyseisen alueenkaan nimeä edes mainita. Ei vie tällainen viestintä asiaa eteenpäin ainakaan parantavassa mielessä.
        Minkähänlaisen tyydytyksen tällainenkin tarinan aloittaja itselleen mahtaa saada?

        Tämäkin aloitus kuuluu saman hemmon provosarjaan, kuin tuossa alempana oleva kolmen otsikon sarjakin. Hei karavaanarit, Hei vessanvetäjät, ja OIKEA KARAVAANARI. Ei mitään sen ihmeellisempää.


      • reaktio!

        Mistä erottaa hyvän ja huonon kommentin?
        No, ainakin siitä, että hyvässä kommentissa asia on pääosassa, mutta huonossa kysellään kirjoittajan perään.

        Tuntuuko aloittajan esimerkki niin mahdottoman erikoiselta, ettei sitä voi uskoa ilman, että paikka ja kirjoittaja pitää nimetä.

        Tosiasiassa örveltäjät haluavat kääntää asian kärjen arvostelijaa, ei arvosteltavaa kohti.
        Eikö olisi viisaampaa todeta tapahtuma (varsin helppo tulkita todeksi, nim. "saman kokenut ja monesti")ja asettua tukemaan huomaavaisempia
        tapoja.


      • sepä se
        reaktio! kirjoitti:

        Mistä erottaa hyvän ja huonon kommentin?
        No, ainakin siitä, että hyvässä kommentissa asia on pääosassa, mutta huonossa kysellään kirjoittajan perään.

        Tuntuuko aloittajan esimerkki niin mahdottoman erikoiselta, ettei sitä voi uskoa ilman, että paikka ja kirjoittaja pitää nimetä.

        Tosiasiassa örveltäjät haluavat kääntää asian kärjen arvostelijaa, ei arvosteltavaa kohti.
        Eikö olisi viisaampaa todeta tapahtuma (varsin helppo tulkita todeksi, nim. "saman kokenut ja monesti")ja asettua tukemaan huomaavaisempia
        tapoja.

        Ei ole vielä kaukana alapuolella edellinen samanlainen viesti.
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=591&posting=22000000020057440
        Siinä "anna maija" valittelee juoppoja karavaanareita. Hölmöintä tässä on se, ettei "anna maija" ole koskaan ollutkaan yhdelläkään karavaanarialueella, kun on vain näitä nettivaanareita. Tämäkin "anna maija" on osoittautunut urospuoliseksi naismaiseksi hemmoksi, joka värkkäilee näitä sepustuksiaan tänne.
        Taitaa tämäkin vastaus olla saman hemmon aikaansaannoksia, koittaessaan peitellä jälkiään.


      • SFC 8***
        sepä se kirjoitti:

        Ei ole vielä kaukana alapuolella edellinen samanlainen viesti.
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=591&posting=22000000020057440
        Siinä "anna maija" valittelee juoppoja karavaanareita. Hölmöintä tässä on se, ettei "anna maija" ole koskaan ollutkaan yhdelläkään karavaanarialueella, kun on vain näitä nettivaanareita. Tämäkin "anna maija" on osoittautunut urospuoliseksi naismaiseksi hemmoksi, joka värkkäilee näitä sepustuksiaan tänne.
        Taitaa tämäkin vastaus olla saman hemmon aikaansaannoksia, koittaessaan peitellä jälkiään.

        Tämä "hemmo", siis minä, aloittaja, olen ollut karavaanari vuodesta 1975. Siis 31 v karavaanarina. Oletko itse edes elänyt tuota aikaa?
        Allani on ties kuinka mones karavaanariajoneuvo. Ensimmäinen vaununi oli Sprite Alpine. Oletko koskaan edes kuullut moisesta?
        Mua ei paskat kiinnosta teidän "nettivaanarien" paskanjauhanta. Aloituksellani halusin vain tuoda julki, kuinka kusipäistä, alkoholisoituneita alkoholin suurkuluttajia porukassa on, siis nämä mätäpaiseet, jotka eivät ota toisia huomioon, örveltävät, eivätkä anna muiden örvellykseltään nukkua!!!!!!!
        Nyt nämä samat mätäpaiseet tulevat tänne minua, häirittyä, haukkumaan ja nimittelemään, anna mun kaikki kestää! Pitäiskö mun PRKLe ilmoittautua ja kertoa kuka olen???
        Muuttuuko asian ydin, jos ilmoittaudun? Teille lienee tärkeämpää saada henkilöyteni esiin, kuin se, että saataisiin nämä mätämunat hiljaiseksi??

        En muuta sano kuin haistakaa p***a!!

        Mitähän nyt kirjoitatte, möykkärit???


      • sepä se
        SFC 8*** kirjoitti:

        Tämä "hemmo", siis minä, aloittaja, olen ollut karavaanari vuodesta 1975. Siis 31 v karavaanarina. Oletko itse edes elänyt tuota aikaa?
        Allani on ties kuinka mones karavaanariajoneuvo. Ensimmäinen vaununi oli Sprite Alpine. Oletko koskaan edes kuullut moisesta?
        Mua ei paskat kiinnosta teidän "nettivaanarien" paskanjauhanta. Aloituksellani halusin vain tuoda julki, kuinka kusipäistä, alkoholisoituneita alkoholin suurkuluttajia porukassa on, siis nämä mätäpaiseet, jotka eivät ota toisia huomioon, örveltävät, eivätkä anna muiden örvellykseltään nukkua!!!!!!!
        Nyt nämä samat mätäpaiseet tulevat tänne minua, häirittyä, haukkumaan ja nimittelemään, anna mun kaikki kestää! Pitäiskö mun PRKLe ilmoittautua ja kertoa kuka olen???
        Muuttuuko asian ydin, jos ilmoittaudun? Teille lienee tärkeämpää saada henkilöyteni esiin, kuin se, että saataisiin nämä mätämunat hiljaiseksi??

        En muuta sano kuin haistakaa p***a!!

        Mitähän nyt kirjoitatte, möykkärit???

        Panes vakavasti karkiten, kannattaako tuollaisille caravanalueille menoa välttää. Jos kuitenkin välttämättä caravanalueilla haluat olla, niin valitse alueeksesi jokin rauhallisempi paikka. Eihän tuollainen näytä olevan edes hauskaa. Voithan tehdä kuten minäkin. Käytä aikasi kulkemiseen, ja yövy vapaaparkeissa. Ei ole häiriötä ollut örisijöistä, eikä muutenkaan ongelmia.

        Sitä vain mietin, kun kirjoitat olevasi SF-C:n jäsen, ja kuitenkin täällä lankkusaitilla "paljastumisen pelosta" latelet syytöksiä, ja peitettyjä uhkauksia jäsenistön päälle. PRKL, etten paremmin sano. Mua EVVK sun henkilöllisyytes.

        Kuinka aina tasaisin väliajoin keksitäänkin samat syytökset kerta toisensa jälkeen esittää uudelleen ja uudelleen. Jos mainitaan paikka, jota syytetään, paljastuu sekin usein tekaistuksi jutuksi. "Kostokirjoituksen" tekijä on tullut itse ohjatuksi paikasta ulos epäsosiaalisen käyttäytymisen vuoksi. Eikä mitkään sitä edeltävät kevyemmät toimenpiteet ole tehonneet häirikköön.


      • mitäs vielä?
        sepä se kirjoitti:

        Panes vakavasti karkiten, kannattaako tuollaisille caravanalueille menoa välttää. Jos kuitenkin välttämättä caravanalueilla haluat olla, niin valitse alueeksesi jokin rauhallisempi paikka. Eihän tuollainen näytä olevan edes hauskaa. Voithan tehdä kuten minäkin. Käytä aikasi kulkemiseen, ja yövy vapaaparkeissa. Ei ole häiriötä ollut örisijöistä, eikä muutenkaan ongelmia.

        Sitä vain mietin, kun kirjoitat olevasi SF-C:n jäsen, ja kuitenkin täällä lankkusaitilla "paljastumisen pelosta" latelet syytöksiä, ja peitettyjä uhkauksia jäsenistön päälle. PRKL, etten paremmin sano. Mua EVVK sun henkilöllisyytes.

        Kuinka aina tasaisin väliajoin keksitäänkin samat syytökset kerta toisensa jälkeen esittää uudelleen ja uudelleen. Jos mainitaan paikka, jota syytetään, paljastuu sekin usein tekaistuksi jutuksi. "Kostokirjoituksen" tekijä on tullut itse ohjatuksi paikasta ulos epäsosiaalisen käyttäytymisen vuoksi. Eikä mitkään sitä edeltävät kevyemmät toimenpiteet ole tehonneet häirikköön.

        Ettäkö kostoksi kirjoitin??? Jos haluan kostaa, laittaisin taatusti örveltäjien nimet ja SFC numerot julki! Ei, haluan puuttua vain epäkohtaan, joka riivaa nimenomaan SFC alueita ja siellä kausipaikkalaisia!! Tämä ilmeisesti työtön tai eläkeläisporukka alueita terrorisoi! Jos et ongelmaa itse havaitse, kuulut heihin tai olet sokea ja etenkin KUURO!!


      • tyytteli
        mitäs vielä? kirjoitti:

        Ettäkö kostoksi kirjoitin??? Jos haluan kostaa, laittaisin taatusti örveltäjien nimet ja SFC numerot julki! Ei, haluan puuttua vain epäkohtaan, joka riivaa nimenomaan SFC alueita ja siellä kausipaikkalaisia!! Tämä ilmeisesti työtön tai eläkeläisporukka alueita terrorisoi! Jos et ongelmaa itse havaitse, kuulut heihin tai olet sokea ja etenkin KUURO!!

        Vinetto sentään, eikös nyt ole niin, että muiden kanssa sosiaaliset hakeutuvat toisten ihmisten seuraan ja epäsosiaaliset ja ryppyotsaiset ja elämäänsä kyllästyneet hakeutuvat erakkomaisiin oloihinsa.


      • hemmetin
        sepä se kirjoitti:

        Ei ole vielä kaukana alapuolella edellinen samanlainen viesti.
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=591&posting=22000000020057440
        Siinä "anna maija" valittelee juoppoja karavaanareita. Hölmöintä tässä on se, ettei "anna maija" ole koskaan ollutkaan yhdelläkään karavaanarialueella, kun on vain näitä nettivaanareita. Tämäkin "anna maija" on osoittautunut urospuoliseksi naismaiseksi hemmoksi, joka värkkäilee näitä sepustuksiaan tänne.
        Taitaa tämäkin vastaus olla saman hemmon aikaansaannoksia, koittaessaan peitellä jälkiään.

        vainoharhaisia poliiseja te oikein leikitte? Jo on ymmärrys vähissä, kun normaali sana ai mene perille. Varsinkin kausipaikkalaisten miehittämillä leirintäalueilla esiintyy turhan paljon häiriköintiä, johtuen juuri runsaasta "iloliemen" käytöstä.

        Tosin en itse ole enää kolmeen vuoteen käyttänyt ko leirintäalueita, mutta tuskin mitään suurta kehitystä on tapahtunut, ainakaan parempaan päin.

        Mutta niinhän se on alkoholistillakin, että syy löytyy aina muualta kuin itsestä.

        Ps. Olin SFC:n jäsen vv. 1984 - 2005 ja karavaanari harrastuksen aloitin v. 1978. Kokemusta siis jonkin verran.


      • puhuu/kirjoittaa
        tyytteli kirjoitti:

        Vinetto sentään, eikös nyt ole niin, että muiden kanssa sosiaaliset hakeutuvat toisten ihmisten seuraan ja epäsosiaaliset ja ryppyotsaiset ja elämäänsä kyllästyneet hakeutuvat erakkomaisiin oloihinsa.

        "erakkomaisista olosuhteista"?

        Kysymyksessä on lähinnä sosiaalisen kanssakäymisen toinen, uudempi muoto, eli enemmän oman perheen kanssa, enemmän kaveri perheen kanssa ja niin edelleen. Onko mielestäsi niin, että vain känniporukoissa tapahtuu sosiaalista toimintaa?


      • asiaaan...
        puhuu/kirjoittaa kirjoitti:

        "erakkomaisista olosuhteista"?

        Kysymyksessä on lähinnä sosiaalisen kanssakäymisen toinen, uudempi muoto, eli enemmän oman perheen kanssa, enemmän kaveri perheen kanssa ja niin edelleen. Onko mielestäsi niin, että vain känniporukoissa tapahtuu sosiaalista toimintaa?

        Ja ollakseni välimiehenä, suosittelisin avarakatseisuutta ja toistenkin ihmisten "puutteiden" hyväksymistä. Se oma ryhmänsä, joka haluaa hieroa perhesopua privat-korvessa, suotakoon se heille??? Ja jotka haluavat pitää hauskaa ja rentoutua sopivasti, eihän siinäkään mitään pahaa ole? Vaikkakin,jos jollain on kivaa ja mulla ei, niin ei sillä toisellakaan saa olla kivaa...


      • sepä se
        mitäs vielä? kirjoitti:

        Ettäkö kostoksi kirjoitin??? Jos haluan kostaa, laittaisin taatusti örveltäjien nimet ja SFC numerot julki! Ei, haluan puuttua vain epäkohtaan, joka riivaa nimenomaan SFC alueita ja siellä kausipaikkalaisia!! Tämä ilmeisesti työtön tai eläkeläisporukka alueita terrorisoi! Jos et ongelmaa itse havaitse, kuulut heihin tai olet sokea ja etenkin KUURO!!

        Tässä vähän toisesta keskustelusta asiaa sivuavaa kommenttia.
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=591&posting=22000000020488416
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=591&posting=22000000020504195
        Jos sen alueen,josta kirjoitat, kohderyhmänä ovatkin örveltävät kausipaikkalaiset. Olet silloin väärällä alueella.

        Sitten tämän päivän epistolaan.
        Kirjoitit: "Jos et ongelmaa itse havaitse, kuulut heihin tai olet sokea ja etenkin KUURO!!"
        En tosiaankaan huomaa, enkä etenkään kuule niitä örveltäjiä sinne (lainaus edellisestä viestistäni) " Käytä aikasi kulkemiseen, ja yövy vapaaparkeissa. Ei ole häiriötä ollut örisijöistä, eikä muutenkaan ongelmia."

        "tyytteli" kirjoitti: "Vinetto sentään, eikös nyt ole niin, että muiden kanssa sosiaaliset hakeutuvat toisten ihmisten seuraan ja epäsosiaaliset ja ryppyotsaiset ja elämäänsä kyllästyneet hakeutuvat erakkomaisiin oloihinsa."
        Minä mielelläni hakeudunkin "erakkomaisiin olosuhteisiin". Sielläkin voi hoitaa noita sosiaalisia suhteita lähimmäisiin, ehkä paremmin kuin muualla.


      • sepä se
        hemmetin kirjoitti:

        vainoharhaisia poliiseja te oikein leikitte? Jo on ymmärrys vähissä, kun normaali sana ai mene perille. Varsinkin kausipaikkalaisten miehittämillä leirintäalueilla esiintyy turhan paljon häiriköintiä, johtuen juuri runsaasta "iloliemen" käytöstä.

        Tosin en itse ole enää kolmeen vuoteen käyttänyt ko leirintäalueita, mutta tuskin mitään suurta kehitystä on tapahtunut, ainakaan parempaan päin.

        Mutta niinhän se on alkoholistillakin, että syy löytyy aina muualta kuin itsestä.

        Ps. Olin SFC:n jäsen vv. 1984 - 2005 ja karavaanari harrastuksen aloitin v. 1978. Kokemusta siis jonkin verran.

        Meni jo pahasti överiksi tuo sinun railakas (ei raikas) tuuletuskirjoitus. Katkeruus paistoi läpi koko kirjoituksen. Taisi olla kova pala se vapaaehtoinen päätös luopua yhdistyksen jäsenyydestä noinkin pitkän rupeaman jälkeen??? Miksi pitää tunkea itseään sellaisille pääasiassa "örveltävien" kausipaikkalaisten miehittämille alueille, kun toisenlaisiakin alueita on olemassa???


      • Fcc Fcc
        sepä se kirjoitti:

        Ei ole vielä kaukana alapuolella edellinen samanlainen viesti.
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=591&posting=22000000020057440
        Siinä "anna maija" valittelee juoppoja karavaanareita. Hölmöintä tässä on se, ettei "anna maija" ole koskaan ollutkaan yhdelläkään karavaanarialueella, kun on vain näitä nettivaanareita. Tämäkin "anna maija" on osoittautunut urospuoliseksi naismaiseksi hemmoksi, joka värkkäilee näitä sepustuksiaan tänne.
        Taitaa tämäkin vastaus olla saman hemmon aikaansaannoksia, koittaessaan peitellä jälkiään.

        Kestääkö kantti voin tänne laittaa videon pätkiä.Örvellystä löytyy,että aikuistakin hirvittää.Jos paljastellaan silloin näytellään myös niitä numeroitakin.


      • Petronella...
        Fcc Fcc kirjoitti:

        Kestääkö kantti voin tänne laittaa videon pätkiä.Örvellystä löytyy,että aikuistakin hirvittää.Jos paljastellaan silloin näytellään myös niitä numeroitakin.

        Ei kun linkki kehiin!


      • voitto!!!
        sepä se kirjoitti:

        Meni jo pahasti överiksi tuo sinun railakas (ei raikas) tuuletuskirjoitus. Katkeruus paistoi läpi koko kirjoituksen. Taisi olla kova pala se vapaaehtoinen päätös luopua yhdistyksen jäsenyydestä noinkin pitkän rupeaman jälkeen??? Miksi pitää tunkea itseään sellaisille pääasiassa "örveltävien" kausipaikkalaisten miehittämille alueille, kun toisenlaisiakin alueita on olemassa???

        se oli, eikä mikään kova pala. Varsin ihmeellinen ajatus tuo, että olisin katkera sellaisesta, josta täysin vapaaehtoisesti, jopa suurella halulla luovuin. Pitkän rupeaman jälkeen huomasin, että yhdistyksellä ei ole minulle mitään annettavaa, nimen omaan yhdistyksenä ja kieltämättä "rakkaiden" jäsentoverien käytös vauhditti jo pitkään harkinnassa olevaa päätöstä.

        Sinäpä sen sanoit: "Miksi pitää tunkea itseään sellaisille pääasiassa örveltävien kausipaikkalaisten miehittämälle alueille....."
        Sitähän minä juuri tarkoitin, että en ole tunkenut kolmeen vuoteen, koska huomasin ne(te?) örveltäjät. Enhän minä muuten voisi kirjoittaa näin, jos en olisi itse sitä kokenut.


      • pelit..
        Fcc Fcc kirjoitti:

        Kestääkö kantti voin tänne laittaa videon pätkiä.Örvellystä löytyy,että aikuistakin hirvittää.Jos paljastellaan silloin näytellään myös niitä numeroitakin.

        soimaan. Eikös se ole niin, että sitä saa mitä tilaa!


      • kirjavasti
        asiaaan... kirjoitti:

        Ja ollakseni välimiehenä, suosittelisin avarakatseisuutta ja toistenkin ihmisten "puutteiden" hyväksymistä. Se oma ryhmänsä, joka haluaa hieroa perhesopua privat-korvessa, suotakoon se heille??? Ja jotka haluavat pitää hauskaa ja rentoutua sopivasti, eihän siinäkään mitään pahaa ole? Vaikkakin,jos jollain on kivaa ja mulla ei, niin ei sillä toisellakaan saa olla kivaa...

        kirjoitettu. Halusit ilmaista asiasi niin, että privatkorvessa ollaan vain siksi, että koitetaan hieroa sopua muiden kanssa. vastaavasti heillä, jotka ryyppäävät ja rellestävät yleisillä alueilla, se on hauskanpitoa.

        Hauskanpidossakin on aina huomioitava kanssaihmiset. Se, mikä jonkun "umpikänni örveltäjä" mielestä on mielettömän hauskaa, voi jollekin olla melkoinen rasitus.

        Järjestäytyneessä yhteiskunnassa on omat sääntönsä ja kuka ne ymmärtää, toivottavasti edes koettaa niitä noudattaa.


      • sepä se
        Fcc Fcc kirjoitti:

        Kestääkö kantti voin tänne laittaa videon pätkiä.Örvellystä löytyy,että aikuistakin hirvittää.Jos paljastellaan silloin näytellään myös niitä numeroitakin.

        Uhkailet vaan, kun kantti ei kestä tositoimiin ryhtymistä.
        Tosimies ei kysele lupia, eikä uhkaile. Tosimies toimii.


      • huimaa
        SFC 8*** kirjoitti:

        Tämä "hemmo", siis minä, aloittaja, olen ollut karavaanari vuodesta 1975. Siis 31 v karavaanarina. Oletko itse edes elänyt tuota aikaa?
        Allani on ties kuinka mones karavaanariajoneuvo. Ensimmäinen vaununi oli Sprite Alpine. Oletko koskaan edes kuullut moisesta?
        Mua ei paskat kiinnosta teidän "nettivaanarien" paskanjauhanta. Aloituksellani halusin vain tuoda julki, kuinka kusipäistä, alkoholisoituneita alkoholin suurkuluttajia porukassa on, siis nämä mätäpaiseet, jotka eivät ota toisia huomioon, örveltävät, eivätkä anna muiden örvellykseltään nukkua!!!!!!!
        Nyt nämä samat mätäpaiseet tulevat tänne minua, häirittyä, haukkumaan ja nimittelemään, anna mun kaikki kestää! Pitäiskö mun PRKLe ilmoittautua ja kertoa kuka olen???
        Muuttuuko asian ydin, jos ilmoittaudun? Teille lienee tärkeämpää saada henkilöyteni esiin, kuin se, että saataisiin nämä mätämunat hiljaiseksi??

        En muuta sano kuin haistakaa p***a!!

        Mitähän nyt kirjoitatte, möykkärit???

        nää jutut, örveltämisestä ja yleensäkin viinan nautinnasta. Näyttää siltä että ei ole kuin ne ääripäät, joko raivoaittius tai raivokas örveltäminen. Väitän että molemmat ovat vähemmistöjä, enemmistö käyttää kohtuudella, nauttii ja iloitsee, ei häiritse naapureitaan jne.!
        Nämä vähemmistöt, molemmat, häiritsevät sitten kaikkia, ja kaikea!
        Eikä siinä ole mitään tekemistä sillä kauanko on karavaanitouhuja harrastanut tai minkäsuuruinen on numero seinässä. Törppö on aina törppö!


      • täällä
        huimaa kirjoitti:

        nää jutut, örveltämisestä ja yleensäkin viinan nautinnasta. Näyttää siltä että ei ole kuin ne ääripäät, joko raivoaittius tai raivokas örveltäminen. Väitän että molemmat ovat vähemmistöjä, enemmistö käyttää kohtuudella, nauttii ja iloitsee, ei häiritse naapureitaan jne.!
        Nämä vähemmistöt, molemmat, häiritsevät sitten kaikkia, ja kaikea!
        Eikä siinä ole mitään tekemistä sillä kauanko on karavaanitouhuja harrastanut tai minkäsuuruinen on numero seinässä. Törppö on aina törppö!

        Olen kanssasi ihan samaa mieltä. Toisin sanoen, ei vaivauduta täst'edes kommentoimaan törppöjen touhuja, mekastakoon keskenään.


      • /7/7
        täällä kirjoitti:

        Olen kanssasi ihan samaa mieltä. Toisin sanoen, ei vaivauduta täst'edes kommentoimaan törppöjen touhuja, mekastakoon keskenään.

        Mitä korpeen vapaamajoittujat pakenevat? Kotona ei voi ryyppäillä (tenavat riesana) ja leirialueellakaan ei voi törsätä, kun siellä voi olla jotain "tuttuja". Silloin yksinäinen korpi suojelee.


    • juuri

      Heillä juuri itsellään on tai on ollut kyseinen ongelma, siksi hän on äänesä täälä...

      • PRKL.

        Perk... Kuinkas moni teistä täällä saitilla identifioi itsensä? Tässäkään ketjussa....EI KUKAAN! Luuletteko, prkl, että kertoisin kuka olen, tai että kertoisin paikan? Onkohan minulla enää pääsyä millekkään aluelle?
        Ei, jokainen joka reissaa on TAATUSTI havainnut saman ongelman. Yökaudet riekutaan siellä jos täälläkin. Ja suhtautuminen sanomisiin on just samanlaista kuten tekin vastaatte! Eihän me, keksittyä, jne!
        Ettette vaan olis tätä samaa paskasakkia???

        V**tu!


      • Äitees
        PRKL. kirjoitti:

        Perk... Kuinkas moni teistä täällä saitilla identifioi itsensä? Tässäkään ketjussa....EI KUKAAN! Luuletteko, prkl, että kertoisin kuka olen, tai että kertoisin paikan? Onkohan minulla enää pääsyä millekkään aluelle?
        Ei, jokainen joka reissaa on TAATUSTI havainnut saman ongelman. Yökaudet riekutaan siellä jos täälläkin. Ja suhtautuminen sanomisiin on just samanlaista kuten tekin vastaatte! Eihän me, keksittyä, jne!
        Ettette vaan olis tätä samaa paskasakkia???

        V**tu!

        Poika tuu pois sieltä lankkusaitilta. Sut on jo huomattu. kele vieköön, ja äkkiä.


      • itse teet
        Äitees kirjoitti:

        Poika tuu pois sieltä lankkusaitilta. Sut on jo huomattu. kele vieköön, ja äkkiä.

        Täällä?


      • Äitees
        itse teet kirjoitti:

        Täällä?

        Koitan vahtia, ja estää jälkikasvun pahempia toilailuja täällä.


      • jatka samaan malliin
        Äitees kirjoitti:

        Koitan vahtia, ja estää jälkikasvun pahempia toilailuja täällä.

        Sanoo eräs isoisä 65 v.


    • kontrolloija

      Jokainen viestinlähettäjä on jäljitettävissä IP-tunnuksien ja RTC-koodien perusteella, vaikka olisikin kirjoittanut lainakoneella. Koneen haltija vastaa...

      • so what

        vuosi sitten oli meneillään varsinaiset riekkujaiset, silloinen palstaseriffi, surullisen kuuluisa Alarmi, jäljitti niitä IP-osoitteita ja sortui sitten laittomuuksiin. Ei ole hyvä jäljitellä niitä osoitteita, parempi että palstan valvoja poistaa ylilyönnit välittömästi. Siitä ei tule enempiä ongelmia.


      • Mitä mitä???

        Ettet nyt vaan taas ole lukenut niitä agenttijuttujasi pikkasen liikaa? IP jäljitetään vasta sitten, jos olen SYYLLISTYNYT RIKOLLISEEN TOIMINTAAN! Ihan vaan tiedoksesi, valvoja EI NÄE kenenkään IP osoitteita, joten surullisen kuuluisa alarmikaan EI NIITÄ NÄHNYT!!!! Ylläpitäjä pystyy ne lukemaan ja ryhtyy toimiin jos virkavalta sitä pyytää. Muussa tapauksessa ylläpitäjä voi käyttää niitä vain esim. kirjoituskieltoja antaessaan.
        Sitten: Wi-fi verkkoja on nykyisin isommilla kaupungeilla pilvin pimein. Esim. koko Hesan keskusta on täynnä avoimia Wlan-verkkoja, jäljitteleppä niitä.....?
        Lisäksi: 3G:tä käyttäviä nettilaitteita on myös paljon, käyttävät ryhmä-IP:tä ja niitähän EI SULJETA!

        Että sellaista tarinaa "pikku salapoliisille"!


      • Arttu---

        Uskoakseni kirjoittaja painotti nimenomaan RTC-koodia?


      • tulee...
        Mitä mitä??? kirjoitti:

        Ettet nyt vaan taas ole lukenut niitä agenttijuttujasi pikkasen liikaa? IP jäljitetään vasta sitten, jos olen SYYLLISTYNYT RIKOLLISEEN TOIMINTAAN! Ihan vaan tiedoksesi, valvoja EI NÄE kenenkään IP osoitteita, joten surullisen kuuluisa alarmikaan EI NIITÄ NÄHNYT!!!! Ylläpitäjä pystyy ne lukemaan ja ryhtyy toimiin jos virkavalta sitä pyytää. Muussa tapauksessa ylläpitäjä voi käyttää niitä vain esim. kirjoituskieltoja antaessaan.
        Sitten: Wi-fi verkkoja on nykyisin isommilla kaupungeilla pilvin pimein. Esim. koko Hesan keskusta on täynnä avoimia Wlan-verkkoja, jäljitteleppä niitä.....?
        Lisäksi: 3G:tä käyttäviä nettilaitteita on myös paljon, käyttävät ryhmä-IP:tä ja niitähän EI SULJETA!

        Että sellaista tarinaa "pikku salapoliisille"!

        vuoden sisällä kaikkiin Hesan ratikoihin ja keskustabusseihin.

        Vapaaseen käyttöön.

        Arvaas muuten onko minulla omaa laajakaistaverkkoa? Ei, kirjoitan julkisessa verkossa. Ihan ilmaiseksi!
        Jäljittelemisiin!


      • maar !
        Mitä mitä??? kirjoitti:

        Ettet nyt vaan taas ole lukenut niitä agenttijuttujasi pikkasen liikaa? IP jäljitetään vasta sitten, jos olen SYYLLISTYNYT RIKOLLISEEN TOIMINTAAN! Ihan vaan tiedoksesi, valvoja EI NÄE kenenkään IP osoitteita, joten surullisen kuuluisa alarmikaan EI NIITÄ NÄHNYT!!!! Ylläpitäjä pystyy ne lukemaan ja ryhtyy toimiin jos virkavalta sitä pyytää. Muussa tapauksessa ylläpitäjä voi käyttää niitä vain esim. kirjoituskieltoja antaessaan.
        Sitten: Wi-fi verkkoja on nykyisin isommilla kaupungeilla pilvin pimein. Esim. koko Hesan keskusta on täynnä avoimia Wlan-verkkoja, jäljitteleppä niitä.....?
        Lisäksi: 3G:tä käyttäviä nettilaitteita on myös paljon, käyttävät ryhmä-IP:tä ja niitähän EI SULJETA!

        Että sellaista tarinaa "pikku salapoliisille"!

        joidenkin palstojen valvojille on annettu työkalut IP:n jäljitykseen, tai sitten ylläpito jäljittää niitä jostakin syystä. Vuosi sitten suljettiin kirjoitusoikeudet aika monelta palstan kirjoittajalta, itse siitä valittivat.
        Ja sehän on jo laitonta puuhaa, rikotaan itse perustuslakia. Eikä tässä tarvita mitään agenttijuttuja, tapahtuneita tosiasioita.
        Silloin muuten rikottiin moniakin lakeja, ja meno vain villiintyi kaiken aikaa. Ylläpidolla oli pallo hukassa, ja onnettomia seriffejä. Valvoja/seriffi ei toki näe niitä IP-osoitteita, mutta voi kyllä yllyttää ylläpidon sellaiseen jäljitykseen. Siihen ei näköjään tarvita mitään virkavallan pyyntöäkään. Sitä tapahtui. Nykyisin ei kai enää? Turha tänne ympäristöön on sotkea Wlan-verkkoja, 3G systeemeitä tms., tämä ympäristö toimii näillä eväillä mitä tällä on.
        Että sellaista tarinaa ...!


      • hmmmmmmmmmmmmmm
        maar ! kirjoitti:

        joidenkin palstojen valvojille on annettu työkalut IP:n jäljitykseen, tai sitten ylläpito jäljittää niitä jostakin syystä. Vuosi sitten suljettiin kirjoitusoikeudet aika monelta palstan kirjoittajalta, itse siitä valittivat.
        Ja sehän on jo laitonta puuhaa, rikotaan itse perustuslakia. Eikä tässä tarvita mitään agenttijuttuja, tapahtuneita tosiasioita.
        Silloin muuten rikottiin moniakin lakeja, ja meno vain villiintyi kaiken aikaa. Ylläpidolla oli pallo hukassa, ja onnettomia seriffejä. Valvoja/seriffi ei toki näe niitä IP-osoitteita, mutta voi kyllä yllyttää ylläpidon sellaiseen jäljitykseen. Siihen ei näköjään tarvita mitään virkavallan pyyntöäkään. Sitä tapahtui. Nykyisin ei kai enää? Turha tänne ympäristöön on sotkea Wlan-verkkoja, 3G systeemeitä tms., tämä ympäristö toimii näillä eväillä mitä tällä on.
        Että sellaista tarinaa ...!

        Semmosta tapahtuu. Ylläpidolla on oikeus jäljittää IP-osoite (on muuten mainittu säännöissäkin):

        "Keskusteluissa ei saa:


        Kehottaa ketään rikokseen tai väkivaltaan
        Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista keskustelijoista
        Esittää laitonta tai loukkaavaa materiaalia
        Linkittää tiedostoihin tai sivuille, jotka sisältävät ihmisiin tai eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa.
        Esittää yksityishenkilöiden henkilötietoja ilman asianomaisen suostumusta
        Käyttää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia. Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Toisin sanoen rikot tekijänoikeuslakia, jos kopioit artikkelin lehden verkkosivulta ja kopioit sen Suomi24:n keskustelupalstalle. Viestit, joihin on kopioitu artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.
        Kirjoittaa rasistisia tekstejä
        Kirjoittaa tai kuvata karkeaa pornografiaa
        Markkinoida tai mainostaa tuotetta tai palvelua
        Massapostittaa puheenvuoroja tai lausuntoja. Toisin sanoen saman sisältöisen viestin lähettäminen useampaan kertaan tai jo kertaalleen poistetun viestin uudelleen postittaminen palstoille on kielletty.
        Jos huomaat näitä sääntöjä rikottavan, voit ilmoittaa siitä kyseisen viestin kohdalta.

        Suomi24.fi pidättää itsellään oikeuden poistaa asiattomat lausunnot keskusteluista. Toistuvasta häiriköinnistä keskustelusivuilla seuraa IP-osoitteen jäljitys ja tarvittavat jatkotoimenpiteet.

        Emme velvoita sheriffejä kommentoimaan toimiaan tai viestien poistoa palstalla. Yksittäisiä sheriffejä koskevat keskustelut voidaan poistaa keskustelupalstoilta. Epäasiallisesti käyttäytyvistä sheriffeistä voi ilmoittaa palautteen kautta.

        Suomi24.fi ei ota minkäänlaista vastuuta keskusteluissa esitetyistä väitteistä tai niiden aiheuttamista seurauksista."

        Wlan on tullut jäädäkseen, 3G myös. Turhaa tai ei, se on jo olemassa, tahdoimmepa sitä sekoittaa tänne tai emme.

        Uudet tuulet, uudet eväät.


      • vitsin murjaisit
        hmmmmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        Semmosta tapahtuu. Ylläpidolla on oikeus jäljittää IP-osoite (on muuten mainittu säännöissäkin):

        "Keskusteluissa ei saa:


        Kehottaa ketään rikokseen tai väkivaltaan
        Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista keskustelijoista
        Esittää laitonta tai loukkaavaa materiaalia
        Linkittää tiedostoihin tai sivuille, jotka sisältävät ihmisiin tai eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa.
        Esittää yksityishenkilöiden henkilötietoja ilman asianomaisen suostumusta
        Käyttää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia. Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Toisin sanoen rikot tekijänoikeuslakia, jos kopioit artikkelin lehden verkkosivulta ja kopioit sen Suomi24:n keskustelupalstalle. Viestit, joihin on kopioitu artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.
        Kirjoittaa rasistisia tekstejä
        Kirjoittaa tai kuvata karkeaa pornografiaa
        Markkinoida tai mainostaa tuotetta tai palvelua
        Massapostittaa puheenvuoroja tai lausuntoja. Toisin sanoen saman sisältöisen viestin lähettäminen useampaan kertaan tai jo kertaalleen poistetun viestin uudelleen postittaminen palstoille on kielletty.
        Jos huomaat näitä sääntöjä rikottavan, voit ilmoittaa siitä kyseisen viestin kohdalta.

        Suomi24.fi pidättää itsellään oikeuden poistaa asiattomat lausunnot keskusteluista. Toistuvasta häiriköinnistä keskustelusivuilla seuraa IP-osoitteen jäljitys ja tarvittavat jatkotoimenpiteet.

        Emme velvoita sheriffejä kommentoimaan toimiaan tai viestien poistoa palstalla. Yksittäisiä sheriffejä koskevat keskustelut voidaan poistaa keskustelupalstoilta. Epäasiallisesti käyttäytyvistä sheriffeistä voi ilmoittaa palautteen kautta.

        Suomi24.fi ei ota minkäänlaista vastuuta keskusteluissa esitetyistä väitteistä tai niiden aiheuttamista seurauksista."

        Wlan on tullut jäädäkseen, 3G myös. Turhaa tai ei, se on jo olemassa, tahdoimmepa sitä sekoittaa tänne tai emme.

        Uudet tuulet, uudet eväät.

        Enirolla on oikeus tehdä omistamallaan palvelimella ihan mitä haluaa, siihen ei perustuslakia tarvita. Bisnes on bisnes!
        Jos minä perustan palvelimen, saan ihan vapaasti päästää sinut sitä käyttämään, tai sulkea sinut siitä pihalle!
        Eikä sinulla ole siihen nokan kopauttamista!
        Näin toimii myös Eniro, eikä riko toimissaan mitään lakeja!
        Ettäs tiedät!


      • tähen

        pittää vaklata muita? se ip on ihan hupatusjuttu. Kun juttu on kirjoitettu, niin eihän sitä reaaliaikaisesti oo kukaan kattomassa että kuka siinä koneella on.


    • korsimo

      Tietojeni mukaan vanhasen hallituksen hedelmöitystyöryhmä on päättänyt, että geenistä etsitään perseen sulkijalihaksen geeni. Siitä kehitetään niin tiukka, terävä ja pärisevä, että kakkaa ei voi jäädä reunuksiin. Se on siis veitsen terävä. Puristuu niin tiukkaan, että sulamatonkin aines litistyy poikki. Lopuksi se automaattisesti pärisee 50 hertzia sekunnissa puhdistuen.    

      • tärkeä tieto

        Yksittäisten kämmenkoneiden jäljityksessä. Pystytään kulkemaan perässä koodekki kädessä ja mittaamaan perseen sulkijalihaksen värähtelytaajuus. Sehän on tietysti rekisteröity hallituksen tietoon, minkälainen värähtelytaajuus itse kullakin on. Luulenpa, että jokaisella on hieman poikkeava värähtelytaajuus, joten kahta samanlaista ei ole.
        Erittäin helppo paikannus...

        Ihan niinkuin RTC-kooditkin ;)


    • tuskastunut

      Olen aloittaja. Tuntuu viina ja örveltäminen taas (jälleen kerran) olevan puolustelun arvoinen asia. Kysynkin teiltä:

      KEITÄ VARTEN SFC-ALUEET ON TARKOITETTU?

      MITÄ VARTEN NÄILLE ALUEILLE ON VARKÄTTY JÄRJESTYSSÄÄNNÖT?

      EIVÄTKÖ SÄÄNNÖT KOSKE KAIKKIA?

      ONKO MIELESTÄNNE OIKEIN, ETTÄ KEHOTATTE MINUA, JÄSENTÄ, HAKEUTUMAAN MUILLE ALUEILLE, JOTTA VOITTE HÄIRIKÖIDÄ?

      ENKÖ OLE OIKEUTETTU JÄSENMAKSUANI VASTAAN NAUTTIMAAN JÄSENILLE OSOITETUISTA PALVELUISTA?

      MIKSI (TE?) HÄIRIKÖT PUOLUSTELETTE HÄIRIÖKÄYTTÄYTYMISTÄ?

      Otetaan tilanne: alueella on 35 vaunukuntaa, 3 niistä vaunukunnista terrorisoi kaikkia muita valvottamalla kolmeakymmentäkahta muuta.
      ONKO SE MIELESTÄNNE OIKEIN?

      Näillä kolmella on siis oikeus mielestänne toimia alueelle laadittuja sääntöjä vastaan, niinkö?????

      Hauskanpito on ihan oikein, siitä en valita. Vaan joskus johonkin on vedettävä raja. Jos hiljaisuus on määrätty alkavaksi klo 23.00, silloin hiljaisuuden on myös alettava klo 23.00, eikö niin?

      Meniköhän nyt perille?

      • Oikeassa

        Totean olevani arka ja tumpelo,kun en uskalla mennä yöllä huomauttamaan juoppojengille, että täällä on muitakin kuin he. Muutoin olet milipiteinesi täysin oikeassa ja enemmistö karavaanariväestöstä on varmasti samaa mieltä.
        Mutta kun ne alueen kovikset ovat niin hallitsevia ja voimakkaita keskenään.....ei sitä vaan uskalla....


      • tuskastunut
        Oikeassa kirjoitti:

        Totean olevani arka ja tumpelo,kun en uskalla mennä yöllä huomauttamaan juoppojengille, että täällä on muitakin kuin he. Muutoin olet milipiteinesi täysin oikeassa ja enemmistö karavaanariväestöstä on varmasti samaa mieltä.
        Mutta kun ne alueen kovikset ovat niin hallitsevia ja voimakkaita keskenään.....ei sitä vaan uskalla....

        ...kuinka asiaan on suhtauduttu täällä? Muutaman hauskanpito enemmistön kärsiessä. Niin, meneppäs sanomaan, silloin heidän terrorinsa pahenee, kuten tässäkin ketjussa olet saanut lukea.

        Viinahan menee usealla ihan kaiken edelle.

        Heitä kutsutaan alkoholisteiksi...


      • örveltäminen

        ja sikailu on pc:stä, sitä turha kenenkään puolustella, enkä usko että sitä kukaan tosissaan tekeekään. Mutta kylää tuo sinunkin voihke on tuskastuttavaa, jos jollakin alueella muutama vaunukunta örveltää niin johan on PERKELE ettei siihen saada järjestystä, etenkin kun enemmistö ei örvellä. Minkälaisia hiirulaisia olette, tutisette vaunuissanne ja sitten itkette täällä että voi kauheeta ..., helevata, menkää ja motatkaa niitä örveltäjiä kärsään, no ei sekään kyllä käy, mutta kyllähän muutamalle sikailijalle kuri ja järjestys löytyy, on poliisikin olemassa jonka työhön kuuluu hakea häiriköt pois alueelta. Kun täällä ruikutetaan niin muutamat nettihäiriköt sitten provoilevat tarkoituksella, saadakseen epäsopua ja riitaa aikaan. Ei hyvä! Lopettakaa täällä asian käsittely ja hoitakaa ongelma paikan päällä ja heti kun sitä esiintyy, örveltämistä. Ja jos alueen isäntä/isännät mukana häiriköimässä niin siitä ilmoitus yhdistyksen hallitukselle, tietenkin. Säännöt koskevat kaikkia, siis KAIKKIA!
        Minkäänlainen puolustelu ei ole hyväksyttävissä örveltämisessä mutta tiukkapipoisuuskin on pc:stä, ja asiassa tulee toimia, oikeassa paikassa ja oikeassa ajassa! Näin se on.


      • Oikeassa
        tuskastunut kirjoitti:

        ...kuinka asiaan on suhtauduttu täällä? Muutaman hauskanpito enemmistön kärsiessä. Niin, meneppäs sanomaan, silloin heidän terrorinsa pahenee, kuten tässäkin ketjussa olet saanut lukea.

        Viinahan menee usealla ihan kaiken edelle.

        Heitä kutsutaan alkoholisteiksi...

        Ja toisaalta,olen varma siitä, että lähes kaikki tätä palstaa seuraavat ovat tasan samaa mieltä. Tottakai "örveltäjät" ovat äänekkäitä, koska he puolustavat omaa onnellista maailmankuvaansa.


      • pampulla persuksiin
        örveltäminen kirjoitti:

        ja sikailu on pc:stä, sitä turha kenenkään puolustella, enkä usko että sitä kukaan tosissaan tekeekään. Mutta kylää tuo sinunkin voihke on tuskastuttavaa, jos jollakin alueella muutama vaunukunta örveltää niin johan on PERKELE ettei siihen saada järjestystä, etenkin kun enemmistö ei örvellä. Minkälaisia hiirulaisia olette, tutisette vaunuissanne ja sitten itkette täällä että voi kauheeta ..., helevata, menkää ja motatkaa niitä örveltäjiä kärsään, no ei sekään kyllä käy, mutta kyllähän muutamalle sikailijalle kuri ja järjestys löytyy, on poliisikin olemassa jonka työhön kuuluu hakea häiriköt pois alueelta. Kun täällä ruikutetaan niin muutamat nettihäiriköt sitten provoilevat tarkoituksella, saadakseen epäsopua ja riitaa aikaan. Ei hyvä! Lopettakaa täällä asian käsittely ja hoitakaa ongelma paikan päällä ja heti kun sitä esiintyy, örveltämistä. Ja jos alueen isäntä/isännät mukana häiriköimässä niin siitä ilmoitus yhdistyksen hallitukselle, tietenkin. Säännöt koskevat kaikkia, siis KAIKKIA!
        Minkäänlainen puolustelu ei ole hyväksyttävissä örveltämisessä mutta tiukkapipoisuuskin on pc:stä, ja asiassa tulee toimia, oikeassa paikassa ja oikeassa ajassa! Näin se on.

        Ja jos ei tehoa, niin ohtaan! Kankkusen lisäksi voipi olla entistäkin pipimpi ;)


      • kuten..
        tuskastunut kirjoitti:

        ...kuinka asiaan on suhtauduttu täällä? Muutaman hauskanpito enemmistön kärsiessä. Niin, meneppäs sanomaan, silloin heidän terrorinsa pahenee, kuten tässäkin ketjussa olet saanut lukea.

        Viinahan menee usealla ihan kaiken edelle.

        Heitä kutsutaan alkoholisteiksi...

        tunnettua, alkoholisti löytää aina syyn jostakin muualta kuin itsestään. Valitettava tosiasia, joka ei muuksi muutu.


      • itse..
        örveltäminen kirjoitti:

        ja sikailu on pc:stä, sitä turha kenenkään puolustella, enkä usko että sitä kukaan tosissaan tekeekään. Mutta kylää tuo sinunkin voihke on tuskastuttavaa, jos jollakin alueella muutama vaunukunta örveltää niin johan on PERKELE ettei siihen saada järjestystä, etenkin kun enemmistö ei örvellä. Minkälaisia hiirulaisia olette, tutisette vaunuissanne ja sitten itkette täällä että voi kauheeta ..., helevata, menkää ja motatkaa niitä örveltäjiä kärsään, no ei sekään kyllä käy, mutta kyllähän muutamalle sikailijalle kuri ja järjestys löytyy, on poliisikin olemassa jonka työhön kuuluu hakea häiriköt pois alueelta. Kun täällä ruikutetaan niin muutamat nettihäiriköt sitten provoilevat tarkoituksella, saadakseen epäsopua ja riitaa aikaan. Ei hyvä! Lopettakaa täällä asian käsittely ja hoitakaa ongelma paikan päällä ja heti kun sitä esiintyy, örveltämistä. Ja jos alueen isäntä/isännät mukana häiriköimässä niin siitä ilmoitus yhdistyksen hallitukselle, tietenkin. Säännöt koskevat kaikkia, siis KAIKKIA!
        Minkäänlainen puolustelu ei ole hyväksyttävissä örveltämisessä mutta tiukkapipoisuuskin on pc:stä, ja asiassa tulee toimia, oikeassa paikassa ja oikeassa ajassa! Näin se on.

        pelkuri, kun et haluaisi täällä käsiteltävän suurta, todellista ongelmaa? Eikö juuri tällainen foorumi ole sopivin mahdollisuus keskustella niin hyvistä kuin huonoista asioista.

        Tuo sinunkin uhosi on sitä luokkaa, että tosipaikan tullen itse puikit pensaikkoon pakoon. Järki-ihminen ei nimittäin ole niin hullu, että menee puoltakymmentä päissään hilluvaa syyntakeetonta voimaotteilla hillitsemään. Kuulut selvästi niihin ruikkuihin, joilla kyllä sanomista piisaa, mutta tekojen aikana olet "matkoilla".


      • sepä se

        Jotenkin tulee mieleen surullisen hahmon ritari, kun tuota selittelyäsi lukee. Tuntuu, että olet yksin muita vastaan. No hällä väliä, hauskaahan tämä minulle on.

        Sitten kysymyksiisi vastailemaan.

        KEITÄ VARTEN SFC-ALUEET ON TARKOITETTU?
        Miten et sitä tiedä, vaikka kirjoitat " Tämä "hemmo", siis minä, aloittaja, olen ollut karavaanari vuodesta 1975. Siis 31 v karavaanarina"?
        SFC:llä (eli liitolla) ei ole ainuttakaan jäsenaluetta omassa hallussaa. Kaikki jäsenalueet ovat paikallisyhdistysten, joko omistuksessa, hallinnassa tai sopimuksella käytettävissä. Siis ovat paikallisyhdistysten omia jäseniään varten hankkmia.

        MITÄ VARTEN NÄILLE ALUEILLE ON VARKÄTTY JÄRJESTYSSÄÄNNÖT?
        Yhdistys laatii alueelleen järjestyssäännöt alueen käyttäjien enenmistön viihtyvyyden turvaamiseksi, sekä alueella olevan kaluston kunnossa pysymisen, ja käytettävyyden varmistamiseksi.

        EIVÄTKÖ SÄÄNNÖT KOSKE KAIKKIA?
        Tarkoitus on, että koskee kaikkia paikalla olijoita. Tämä vaan on valvontakysymys. Kaikkien viihtyvyyden takaamiseksihan ne on laadittu. Siksi sääntöjen noudattamista myös pitää alueella valvoa, ja kohdella kaikkia säätöjä rikkovia samalla tavalla tasapuolisesti. Tämä on ihannetila.

        ONKO MIELESTÄNNE OIKEIN, ETTÄ KEHOTATTE MINUA, JÄSENTÄ, HAKEUTUMAAN MUILLE ALUEILLE, JOTTA VOITTE HÄIRIKÖIDÄ?
        Sikäli kun tästä vuodatussarjastasi olen jotain tolkkua saanut, olet aika yksinäinen alueellasi. Eikö silloin olisi parempi vaihtaa toiseen yhdistykseen, ja sen alueelle. Katsoen, ettei siellä ole samanlaiset ongelmat odottamassa.

        ENKÖ OLE OIKEUTETTU JÄSENMAKSUANI VASTAAN NAUTTIMAAN JÄSENILLE OSOITETUISTA PALVELUISTA?
        Siinäpä se. Kuka minkäkinlaisia palveluja haluaa, ja tarvitsee. Siksihän jäseneksi liitytään, että saisi vastikkeeksi jäsenmaksulleen jotain niistä palveluista mitä yhdistys ja liitto tarjoavat. Kannattaa selvittää sekin, saisitko jonkin muun yhdistyksen kautta paremman vastineen jäsenyydellesi. Liiton kautta saadut jäseneduthan ovat kaikille jäsenille samat. Vain paikallisyhdistysten omissa jäseneduissa on eroja.
        Itse en ole käyttänyt oman yhdistyksen jäseneduista mitään hyväkseni. En ole ollut yhtään yötä oman yhdistyksen alueilla, enkä ole kysellyt kausipaikkojen perään. Vapaaparkeissa muualla päin maata yöpyvälle niistä ei ole mitään iloa.

        MIKSI (TE?) HÄIRIKÖT PUOLUSTELETTE HÄIRIÖKÄYTTÄYTYMISTÄ?
        En ole tässä keskusteluketjussa sellaiseen puolusteluun törmännyt. Ne todelliset örveltäjät eivät ehdi (eivätkä kykene) täällä käydä lukemassa ja kirjoittelemassa. Näin on.

        Otetaan tilanne: alueella on 35 vaunukuntaa, 3 niistä vaunukunnista terrorisoi kaikkia muita valvottamalla kolmeakymmentäkahta muuta.
        ONKO SE MIELESTÄNNE OIKEIN?
        Tämä on alueen järjestyksen ylläpitäjien, ja kausipaikkalaisten siellä paikanpäällä ratkaistava asia. Onko todellakin niin, että enenmistöä teistä nuo 3 tuntuvat häiritsevan? Minkälaisia vellihousuja te sitten olette, jos ette noin pientä häiriöporukkaa saa suurellakaan enemmistöporukalla järjestykseen, ulos alueelta ja tarvittaessa koko yhdistyksen jäsenyydestä???

        Näillä kolmella on siis oikeus mielestänne toimia alueelle laadittuja sääntöjä vastaan, niinkö?????
        Viittaan edelliseen vastaukseeni. Teidän oma saamattomuutennehan on antanut mahdollisuuden heidän jatkaa häiriköintiään. Kyllä teidän itsenne on ryhdistäydyttävä, ja pystyttävä ottamaan ohjat omiin käsinne, ja viemään sisäiseti asiaa eteenpäin. Ei meidän myötätunto auta yhtään ongelman ratkaisemisessa.

        Loppuun vielä omasta toteamuksestasi lainaus.
        Meniköhän nyt perille?

        Onko asiat nyt parantuneet alueella, kun olet saanut meille kertoa huolesi, vai onko vi***us vain noussut entisestään???
        Nämä asiat on pystyttävä ratkaisemaan paikan päällä, että vaikutukset jäisivät pysyviksi. Ei ne täällä ratkea. Vaikka alueella oleva enenmistö ei taida kokea näitä asioita laillasi minään ongelmana. Siitä sinun on pystyttävä vetämään omat johtopäätöksesi.


      • täyttä
        sepä se kirjoitti:

        Jotenkin tulee mieleen surullisen hahmon ritari, kun tuota selittelyäsi lukee. Tuntuu, että olet yksin muita vastaan. No hällä väliä, hauskaahan tämä minulle on.

        Sitten kysymyksiisi vastailemaan.

        KEITÄ VARTEN SFC-ALUEET ON TARKOITETTU?
        Miten et sitä tiedä, vaikka kirjoitat " Tämä "hemmo", siis minä, aloittaja, olen ollut karavaanari vuodesta 1975. Siis 31 v karavaanarina"?
        SFC:llä (eli liitolla) ei ole ainuttakaan jäsenaluetta omassa hallussaa. Kaikki jäsenalueet ovat paikallisyhdistysten, joko omistuksessa, hallinnassa tai sopimuksella käytettävissä. Siis ovat paikallisyhdistysten omia jäseniään varten hankkmia.

        MITÄ VARTEN NÄILLE ALUEILLE ON VARKÄTTY JÄRJESTYSSÄÄNNÖT?
        Yhdistys laatii alueelleen järjestyssäännöt alueen käyttäjien enenmistön viihtyvyyden turvaamiseksi, sekä alueella olevan kaluston kunnossa pysymisen, ja käytettävyyden varmistamiseksi.

        EIVÄTKÖ SÄÄNNÖT KOSKE KAIKKIA?
        Tarkoitus on, että koskee kaikkia paikalla olijoita. Tämä vaan on valvontakysymys. Kaikkien viihtyvyyden takaamiseksihan ne on laadittu. Siksi sääntöjen noudattamista myös pitää alueella valvoa, ja kohdella kaikkia säätöjä rikkovia samalla tavalla tasapuolisesti. Tämä on ihannetila.

        ONKO MIELESTÄNNE OIKEIN, ETTÄ KEHOTATTE MINUA, JÄSENTÄ, HAKEUTUMAAN MUILLE ALUEILLE, JOTTA VOITTE HÄIRIKÖIDÄ?
        Sikäli kun tästä vuodatussarjastasi olen jotain tolkkua saanut, olet aika yksinäinen alueellasi. Eikö silloin olisi parempi vaihtaa toiseen yhdistykseen, ja sen alueelle. Katsoen, ettei siellä ole samanlaiset ongelmat odottamassa.

        ENKÖ OLE OIKEUTETTU JÄSENMAKSUANI VASTAAN NAUTTIMAAN JÄSENILLE OSOITETUISTA PALVELUISTA?
        Siinäpä se. Kuka minkäkinlaisia palveluja haluaa, ja tarvitsee. Siksihän jäseneksi liitytään, että saisi vastikkeeksi jäsenmaksulleen jotain niistä palveluista mitä yhdistys ja liitto tarjoavat. Kannattaa selvittää sekin, saisitko jonkin muun yhdistyksen kautta paremman vastineen jäsenyydellesi. Liiton kautta saadut jäseneduthan ovat kaikille jäsenille samat. Vain paikallisyhdistysten omissa jäseneduissa on eroja.
        Itse en ole käyttänyt oman yhdistyksen jäseneduista mitään hyväkseni. En ole ollut yhtään yötä oman yhdistyksen alueilla, enkä ole kysellyt kausipaikkojen perään. Vapaaparkeissa muualla päin maata yöpyvälle niistä ei ole mitään iloa.

        MIKSI (TE?) HÄIRIKÖT PUOLUSTELETTE HÄIRIÖKÄYTTÄYTYMISTÄ?
        En ole tässä keskusteluketjussa sellaiseen puolusteluun törmännyt. Ne todelliset örveltäjät eivät ehdi (eivätkä kykene) täällä käydä lukemassa ja kirjoittelemassa. Näin on.

        Otetaan tilanne: alueella on 35 vaunukuntaa, 3 niistä vaunukunnista terrorisoi kaikkia muita valvottamalla kolmeakymmentäkahta muuta.
        ONKO SE MIELESTÄNNE OIKEIN?
        Tämä on alueen järjestyksen ylläpitäjien, ja kausipaikkalaisten siellä paikanpäällä ratkaistava asia. Onko todellakin niin, että enenmistöä teistä nuo 3 tuntuvat häiritsevan? Minkälaisia vellihousuja te sitten olette, jos ette noin pientä häiriöporukkaa saa suurellakaan enemmistöporukalla järjestykseen, ulos alueelta ja tarvittaessa koko yhdistyksen jäsenyydestä???

        Näillä kolmella on siis oikeus mielestänne toimia alueelle laadittuja sääntöjä vastaan, niinkö?????
        Viittaan edelliseen vastaukseeni. Teidän oma saamattomuutennehan on antanut mahdollisuuden heidän jatkaa häiriköintiään. Kyllä teidän itsenne on ryhdistäydyttävä, ja pystyttävä ottamaan ohjat omiin käsinne, ja viemään sisäiseti asiaa eteenpäin. Ei meidän myötätunto auta yhtään ongelman ratkaisemisessa.

        Loppuun vielä omasta toteamuksestasi lainaus.
        Meniköhän nyt perille?

        Onko asiat nyt parantuneet alueella, kun olet saanut meille kertoa huolesi, vai onko vi***us vain noussut entisestään???
        Nämä asiat on pystyttävä ratkaisemaan paikan päällä, että vaikutukset jäisivät pysyviksi. Ei ne täällä ratkea. Vaikka alueella oleva enenmistö ei taida kokea näitä asioita laillasi minään ongelmana. Siitä sinun on pystyttävä vetämään omat johtopäätöksesi.

        makkia! "Tuntuu, että olet yksin muita vastaan. "
        Kyllä meitä on monta saman asian takana tässäkin keskustelussa ja uskallan sanoa, että kymmenin tuhansin muita, jotka eivät täällä kirjoittele.

        Jossain vaiheessa täytyy kuitenkin todeta, että on aivan turha yrittää asiallista, rakentavaa keskustelua kaltaistenne kanssa. Olette ihmisrotu, joille ei sýystä tai toisesta järkipuhe auta. Jo äidinmaidossa saatu käsite siitä, että minä olen minä ja muut muualta, ei tule normaaliopein muuksi muuttumaan. Jos tuo ei ole psykopaattista oireilua, niin läheltä se ainakin sitä liippaa.

        Sen verran tässä on ilta pitkällä ja kun ei tarvita viinalla vauhtia, on vanha totuus voimassa:"viisaampi ymmärtää lopettaa ja vaieta".


      • sepä se
        täyttä kirjoitti:

        makkia! "Tuntuu, että olet yksin muita vastaan. "
        Kyllä meitä on monta saman asian takana tässäkin keskustelussa ja uskallan sanoa, että kymmenin tuhansin muita, jotka eivät täällä kirjoittele.

        Jossain vaiheessa täytyy kuitenkin todeta, että on aivan turha yrittää asiallista, rakentavaa keskustelua kaltaistenne kanssa. Olette ihmisrotu, joille ei sýystä tai toisesta järkipuhe auta. Jo äidinmaidossa saatu käsite siitä, että minä olen minä ja muut muualta, ei tule normaaliopein muuksi muuttumaan. Jos tuo ei ole psykopaattista oireilua, niin läheltä se ainakin sitä liippaa.

        Sen verran tässä on ilta pitkällä ja kun ei tarvita viinalla vauhtia, on vanha totuus voimassa:"viisaampi ymmärtää lopettaa ja vaieta".

        Lopetan omalta osaltani. Olen jo ilmaissut kaiken tervittavan tähän ketjuun.


      • tuskastunut
        sepä se kirjoitti:

        Jotenkin tulee mieleen surullisen hahmon ritari, kun tuota selittelyäsi lukee. Tuntuu, että olet yksin muita vastaan. No hällä väliä, hauskaahan tämä minulle on.

        Sitten kysymyksiisi vastailemaan.

        KEITÄ VARTEN SFC-ALUEET ON TARKOITETTU?
        Miten et sitä tiedä, vaikka kirjoitat " Tämä "hemmo", siis minä, aloittaja, olen ollut karavaanari vuodesta 1975. Siis 31 v karavaanarina"?
        SFC:llä (eli liitolla) ei ole ainuttakaan jäsenaluetta omassa hallussaa. Kaikki jäsenalueet ovat paikallisyhdistysten, joko omistuksessa, hallinnassa tai sopimuksella käytettävissä. Siis ovat paikallisyhdistysten omia jäseniään varten hankkmia.

        MITÄ VARTEN NÄILLE ALUEILLE ON VARKÄTTY JÄRJESTYSSÄÄNNÖT?
        Yhdistys laatii alueelleen järjestyssäännöt alueen käyttäjien enenmistön viihtyvyyden turvaamiseksi, sekä alueella olevan kaluston kunnossa pysymisen, ja käytettävyyden varmistamiseksi.

        EIVÄTKÖ SÄÄNNÖT KOSKE KAIKKIA?
        Tarkoitus on, että koskee kaikkia paikalla olijoita. Tämä vaan on valvontakysymys. Kaikkien viihtyvyyden takaamiseksihan ne on laadittu. Siksi sääntöjen noudattamista myös pitää alueella valvoa, ja kohdella kaikkia säätöjä rikkovia samalla tavalla tasapuolisesti. Tämä on ihannetila.

        ONKO MIELESTÄNNE OIKEIN, ETTÄ KEHOTATTE MINUA, JÄSENTÄ, HAKEUTUMAAN MUILLE ALUEILLE, JOTTA VOITTE HÄIRIKÖIDÄ?
        Sikäli kun tästä vuodatussarjastasi olen jotain tolkkua saanut, olet aika yksinäinen alueellasi. Eikö silloin olisi parempi vaihtaa toiseen yhdistykseen, ja sen alueelle. Katsoen, ettei siellä ole samanlaiset ongelmat odottamassa.

        ENKÖ OLE OIKEUTETTU JÄSENMAKSUANI VASTAAN NAUTTIMAAN JÄSENILLE OSOITETUISTA PALVELUISTA?
        Siinäpä se. Kuka minkäkinlaisia palveluja haluaa, ja tarvitsee. Siksihän jäseneksi liitytään, että saisi vastikkeeksi jäsenmaksulleen jotain niistä palveluista mitä yhdistys ja liitto tarjoavat. Kannattaa selvittää sekin, saisitko jonkin muun yhdistyksen kautta paremman vastineen jäsenyydellesi. Liiton kautta saadut jäseneduthan ovat kaikille jäsenille samat. Vain paikallisyhdistysten omissa jäseneduissa on eroja.
        Itse en ole käyttänyt oman yhdistyksen jäseneduista mitään hyväkseni. En ole ollut yhtään yötä oman yhdistyksen alueilla, enkä ole kysellyt kausipaikkojen perään. Vapaaparkeissa muualla päin maata yöpyvälle niistä ei ole mitään iloa.

        MIKSI (TE?) HÄIRIKÖT PUOLUSTELETTE HÄIRIÖKÄYTTÄYTYMISTÄ?
        En ole tässä keskusteluketjussa sellaiseen puolusteluun törmännyt. Ne todelliset örveltäjät eivät ehdi (eivätkä kykene) täällä käydä lukemassa ja kirjoittelemassa. Näin on.

        Otetaan tilanne: alueella on 35 vaunukuntaa, 3 niistä vaunukunnista terrorisoi kaikkia muita valvottamalla kolmeakymmentäkahta muuta.
        ONKO SE MIELESTÄNNE OIKEIN?
        Tämä on alueen järjestyksen ylläpitäjien, ja kausipaikkalaisten siellä paikanpäällä ratkaistava asia. Onko todellakin niin, että enenmistöä teistä nuo 3 tuntuvat häiritsevan? Minkälaisia vellihousuja te sitten olette, jos ette noin pientä häiriöporukkaa saa suurellakaan enemmistöporukalla järjestykseen, ulos alueelta ja tarvittaessa koko yhdistyksen jäsenyydestä???

        Näillä kolmella on siis oikeus mielestänne toimia alueelle laadittuja sääntöjä vastaan, niinkö?????
        Viittaan edelliseen vastaukseeni. Teidän oma saamattomuutennehan on antanut mahdollisuuden heidän jatkaa häiriköintiään. Kyllä teidän itsenne on ryhdistäydyttävä, ja pystyttävä ottamaan ohjat omiin käsinne, ja viemään sisäiseti asiaa eteenpäin. Ei meidän myötätunto auta yhtään ongelman ratkaisemisessa.

        Loppuun vielä omasta toteamuksestasi lainaus.
        Meniköhän nyt perille?

        Onko asiat nyt parantuneet alueella, kun olet saanut meille kertoa huolesi, vai onko vi***us vain noussut entisestään???
        Nämä asiat on pystyttävä ratkaisemaan paikan päällä, että vaikutukset jäisivät pysyviksi. Ei ne täällä ratkea. Vaikka alueella oleva enenmistö ei taida kokea näitä asioita laillasi minään ongelmana. Siitä sinun on pystyttävä vetämään omat johtopäätöksesi.

        Hieman vain alusta viestiäsi lukien: OLET IHAN USKOMATON TYYPPI!!!

        Tekstistäsi on helppo lukea, olet samaa alkoholisoituneiden kausipaikkalaisten laulukuoroa! ME reissaavat, jotka tuomme alueillenne ja yhdistyksillenne leirimaksun muodossa rahat, ME saamme sen ruikuttajan, paskasakin leiman! Meille sanot, mene muualle ruikuttamaan! Älä tule tänne! Pysy pois! Olet ilkeä ahdasmielinen tyyppi! Hyi! Mehän kuulumme tämän alueen vakiokalustoon, me olemme etuoikeutettuja! Meillä on täällä rakennettu hieno puutarhaleiri, terassit ja istutukset, mehän olemme alueiden kingejä, mitäs meidän tavoistamme ruikutat? Pysy sinä hiljaa, kun me pikkasen lauleskelemme, musiikkia soitellaan tonne aamuneljään, meillä on hauskaa, viis muista! Tottahan toki isäntä on mukana, meillähän vakiväellä on kiertävä isäntävuoro, ei sun sanomisesi meihin tehoa! Eikä ne järjestyssäännöt meitä koske, sehän on valvontakysymys! Kukas sitä nyt valvoo kun isännätkin hurvittelee? POIS! POIS! POIS! Heti pois valittamasta alueeltamme!!
        Älä tule tänne........!!


        ________________________________________________



        Tässä kirjoituksesi tiivistettynä, sillä juuri näin se menee...


      • just!
        tuskastunut kirjoitti:

        Hieman vain alusta viestiäsi lukien: OLET IHAN USKOMATON TYYPPI!!!

        Tekstistäsi on helppo lukea, olet samaa alkoholisoituneiden kausipaikkalaisten laulukuoroa! ME reissaavat, jotka tuomme alueillenne ja yhdistyksillenne leirimaksun muodossa rahat, ME saamme sen ruikuttajan, paskasakin leiman! Meille sanot, mene muualle ruikuttamaan! Älä tule tänne! Pysy pois! Olet ilkeä ahdasmielinen tyyppi! Hyi! Mehän kuulumme tämän alueen vakiokalustoon, me olemme etuoikeutettuja! Meillä on täällä rakennettu hieno puutarhaleiri, terassit ja istutukset, mehän olemme alueiden kingejä, mitäs meidän tavoistamme ruikutat? Pysy sinä hiljaa, kun me pikkasen lauleskelemme, musiikkia soitellaan tonne aamuneljään, meillä on hauskaa, viis muista! Tottahan toki isäntä on mukana, meillähän vakiväellä on kiertävä isäntävuoro, ei sun sanomisesi meihin tehoa! Eikä ne järjestyssäännöt meitä koske, sehän on valvontakysymys! Kukas sitä nyt valvoo kun isännätkin hurvittelee? POIS! POIS! POIS! Heti pois valittamasta alueeltamme!!
        Älä tule tänne........!!


        ________________________________________________



        Tässä kirjoituksesi tiivistettynä, sillä juuri näin se menee...

        Tuossa olikin ihan kaikki ei tartte lisätä eikä poistaa mitään. Sattuvasti ilmaistu.


      • KARJUI
        itse.. kirjoitti:

        pelkuri, kun et haluaisi täällä käsiteltävän suurta, todellista ongelmaa? Eikö juuri tällainen foorumi ole sopivin mahdollisuus keskustella niin hyvistä kuin huonoista asioista.

        Tuo sinunkin uhosi on sitä luokkaa, että tosipaikan tullen itse puikit pensaikkoon pakoon. Järki-ihminen ei nimittäin ole niin hullu, että menee puoltakymmentä päissään hilluvaa syyntakeetonta voimaotteilla hillitsemään. Kuulut selvästi niihin ruikkuihin, joilla kyllä sanomista piisaa, mutta tekojen aikana olet "matkoilla".

        ja vuoret vapisivat! Tuohon muuta.


      • sepä se
        tuskastunut kirjoitti:

        Hieman vain alusta viestiäsi lukien: OLET IHAN USKOMATON TYYPPI!!!

        Tekstistäsi on helppo lukea, olet samaa alkoholisoituneiden kausipaikkalaisten laulukuoroa! ME reissaavat, jotka tuomme alueillenne ja yhdistyksillenne leirimaksun muodossa rahat, ME saamme sen ruikuttajan, paskasakin leiman! Meille sanot, mene muualle ruikuttamaan! Älä tule tänne! Pysy pois! Olet ilkeä ahdasmielinen tyyppi! Hyi! Mehän kuulumme tämän alueen vakiokalustoon, me olemme etuoikeutettuja! Meillä on täällä rakennettu hieno puutarhaleiri, terassit ja istutukset, mehän olemme alueiden kingejä, mitäs meidän tavoistamme ruikutat? Pysy sinä hiljaa, kun me pikkasen lauleskelemme, musiikkia soitellaan tonne aamuneljään, meillä on hauskaa, viis muista! Tottahan toki isäntä on mukana, meillähän vakiväellä on kiertävä isäntävuoro, ei sun sanomisesi meihin tehoa! Eikä ne järjestyssäännöt meitä koske, sehän on valvontakysymys! Kukas sitä nyt valvoo kun isännätkin hurvittelee? POIS! POIS! POIS! Heti pois valittamasta alueeltamme!!
        Älä tule tänne........!!


        ________________________________________________



        Tässä kirjoituksesi tiivistettynä, sillä juuri näin se menee...

        Ajattelin ensin olla enää kirjoittamatta tähän ketjuun mitään, koska kaikki tarpeellinen on jo tuotu julki. Suoraan minulle osoitettu viestisi kaipaa vain pari pientä täsmennystä, ei muuta.

        "Hieman vain alusta viestiäsi lukien: OLET IHAN USKOMATON TYYPPI!!!"
        Olisit lukenut vähän pidemmälle niin olisit tullut entistä vakuuttuneemmaksi siitä. Suur kiitokset kehuista.

        "ME reissaavat, jotka tuomme alueillenne ja yhdistyksillenne leirimaksun muodossa rahat, ME saamme sen ruikuttajan, paskasakin leiman! Meille sanot, mene muualle ruikuttamaan! Älä tule tänne! Pysy pois!"
        Jos olisit ajatuksella lukenut kaiken tekstin olisit huomannut tämänkin.Itse en ole käyttänyt oman yhdistyksen jäseneduista mitään hyväkseni. En ole ollut yhtään yötä oman yhdistyksen alueilla, enkä ole kysellyt kausipaikkojen perään. Vapaaparkeissa muualla päin maata yöpyvälle niistä ei ole mitään iloa.

        " ME reissaavat, jotka tuomme alueillenne ja yhdistyksillenne leirimaksun muodossa rahat,"
        Alueethan toimivat omakustannusperiaatteella. Hinnoittelun on tapahduttava niin, ettei verotettavaa voittoa pääse syntymään. Eikä alueiden pidossa ole liiketoiminta tarkoitustakaan. Muutamaa suurta hyvinvarustettua aluetta lukuunottamatta, jotka myyvät palveluitaan markkinahinnalla ulkopuolisille. Jäsenhinnat ovat kuitenkin omakustannushintoja.
        Ei me reissaavat kustanneta yhdenkään alueen ylläpitoa. Pikemminkin päin vastoin.
        Sanopa montako jäsenaluetta meillä olisi, jos niitä rakennettaisiin vain meidän reissareiden tarpeisiin. Ilman, että siellä on kantaporukka kausipaikkalaisista pitämässä aluetta pystyssä.

        Muilta osin olet pystynyt ymmärtämään sanomani sisällön aivan oikein. Paskaakos sinne pitää tupata itseään kiusaamaan, jos ei ole masokisti.

        "Tässä kirjoituksesi tiivistettynä, sillä juuri näin se menee..."
        Aivan oikein! Näin se menee !!!
        Tähän on hyvä lopettaa osaltani tämän ketjun kirjoittelut. Jatkakaa te muut edelleen.


      • viinoittelu

        ja vielä julkipalstoilla, prkl, jupiskaa tästä siellä missä se ongelmaksi on koettu, siellä se on hoidettava, ei täällä. Oksennus roiskuu jo liian leveälti ja kauaksi! Sivullistenkin ryntäille. Hyi helevetti! Lopettakaa!


      • Vartenhan
        viinoittelu kirjoitti:

        ja vielä julkipalstoilla, prkl, jupiskaa tästä siellä missä se ongelmaksi on koettu, siellä se on hoidettava, ei täällä. Oksennus roiskuu jo liian leveälti ja kauaksi! Sivullistenkin ryntäille. Hyi helevetti! Lopettakaa!

        Näitä keskustelupalstoja on että asioihin otetaan kantaa. Asiana alkoholismi on niin suuri, että sen takia kannattaa pitää meteliä.


    • Sofelier

      Meitä karavaanareita on moneksi. Niin on käsityksiäkin. Joillekin on örveltämistä se, että saunan terassilla nautitaan löylyjen jälkeen pullollinen keskiolutta tai etukatoksessa juodaan hyvän pihvin kanssa vuosikerta viiniä. Tallaisakin tapoja täällä on paheksuttu.
      Toiset taas eivät pidä örveltämisenä, vaikka joku joisi pullollisen "Kosanderia" ja laulaisi maammelaulun siihen päälle sukeltaen sen jälkeen pää edellä pusikkoon. Se olisi hänen mielestään vain yksi "huvittava ohjelmanumero".
      Kerran joku "siveyspoliisi" valitti täällä, että oli järkyttynyt suuresti, kun oli mennyt pienen poikansa kanssa saunaan, niin joku vanhempi mies oli riisunut itsensä alasti saunaan mennessään. Ihan hirveää sellainen!

      Meitä on siis monenlaisia ja niin on mielipiteitäkin. 54000 ihmisestä löytyy vaikka mitä. Onko kellään käsitystä esimerkiksi siitä, montako homoa tähän porukkaan mahtuu? Tai lepsoa tai pedofiilia? Montako henkirikoksen tehnyttä on joukossamme. Ehkä joitakin vankikarkureitakin verorikollisista puhumattakaan. Niin on laaja tämä kirjo.

      • Justiinsa

        Totta.Panee ajattelemaan. On tuo pääsykoe niin älyttömän helppo näihin vaanarihommiin.


      • tuo aloittajan aloitus...

        Siinähän ei kuuluteta eikä paheksuta ottamista sinänsä. Aloittaja sanoo ottavansa itsekkin, hän paheksuu vain ja ainoastaan yöllistä metelöintiä.
        Ketjuhan on ollut vastausten suhteen tosi koomillinen, on jopa penätty aloittajan henkilöyden perään?? Miksiköhän?
        Olen ite ollut parikymmentä vuotta karavaanarina, ja olen useasti myös valvonut naapureiden "yöllisen keekoilun ja metelin vuoksi". Viime vuosina tilanne on paljon siitä alkuajoista pahentunut, ennen sentään pikku vihjaus (yleensä) riitti, tänä päivänä saat perääsi näitten juoppojen solvaukset ja sönkötykset, ihan niinku täällä on aloittajaa moitittu ties miksi. Ällistyttävää!
        Niinhän se on, useinmiten se äänekkäin joukko on juuri nuo "kanta-asukkaat" eli kausipaikkalaiset. Heille ei satunnaisen kulkijan passaa mennä sanomaan yhtään mitään, voipi olla että valittajalle saattaa se lähtö tulla alueelta. Tällaisenkin tapauksen olen nähnyt.

        Summa summarum: Tuntuu se alkoholi olevan aina vuodesta toiseen aihe joka puhuttaa. Yleensä äänekkäimmät puolestapuhujat ovat juuri he, siis enemmän tai vähemmän alkoholisoitunut kantajoukko.

        Näin on


      • se siitä
        tuo aloittajan aloitus... kirjoitti:

        Siinähän ei kuuluteta eikä paheksuta ottamista sinänsä. Aloittaja sanoo ottavansa itsekkin, hän paheksuu vain ja ainoastaan yöllistä metelöintiä.
        Ketjuhan on ollut vastausten suhteen tosi koomillinen, on jopa penätty aloittajan henkilöyden perään?? Miksiköhän?
        Olen ite ollut parikymmentä vuotta karavaanarina, ja olen useasti myös valvonut naapureiden "yöllisen keekoilun ja metelin vuoksi". Viime vuosina tilanne on paljon siitä alkuajoista pahentunut, ennen sentään pikku vihjaus (yleensä) riitti, tänä päivänä saat perääsi näitten juoppojen solvaukset ja sönkötykset, ihan niinku täällä on aloittajaa moitittu ties miksi. Ällistyttävää!
        Niinhän se on, useinmiten se äänekkäin joukko on juuri nuo "kanta-asukkaat" eli kausipaikkalaiset. Heille ei satunnaisen kulkijan passaa mennä sanomaan yhtään mitään, voipi olla että valittajalle saattaa se lähtö tulla alueelta. Tällaisenkin tapauksen olen nähnyt.

        Summa summarum: Tuntuu se alkoholi olevan aina vuodesta toiseen aihe joka puhuttaa. Yleensä äänekkäimmät puolestapuhujat ovat juuri he, siis enemmän tai vähemmän alkoholisoitunut kantajoukko.

        Näin on

        Suomessa aina sanotaan vierasmaalaisista, ja etenkin pakolaisista, että heidän on oltava maassa maan tavalla tai sitten lähdettävä maasta pois. Monille ulkomaalaisillehan huudellaan: "Menkää kotiinne" (kotimaahanne). Eikös tämän saman voisi soveltaa toimimaan myös jäsenalueilla vieraileviin. Joko tai, on vaihtoehdot.

        Mielestäni alueet voisivat profiloitua enemmän suosimaan tietynlaisia käyttäjäryhmiä, ettei tulisi siitä sekaannusta, kun vääränlaisilla odotuksilla tullaan alueelle ja sitten petytään rankasti. Siitähän tässäkin aloituksessa pohjinmiltaan on kyse.
        Alueet voivat profiloitua lapsiystävällisiksi tai varttuneita kulkijoita suosiviksi. Miksi ei vaikka ryyppy, räyhä ja örveltäjäporukoita haaliviksi. Eikö erikoistuminen olekin päivän sana???

        Idea on vapaasti lainattavissa, ja kehiteltävissä ennen toteuttamista.


      • oma alue
        se siitä kirjoitti:

        Suomessa aina sanotaan vierasmaalaisista, ja etenkin pakolaisista, että heidän on oltava maassa maan tavalla tai sitten lähdettävä maasta pois. Monille ulkomaalaisillehan huudellaan: "Menkää kotiinne" (kotimaahanne). Eikös tämän saman voisi soveltaa toimimaan myös jäsenalueilla vieraileviin. Joko tai, on vaihtoehdot.

        Mielestäni alueet voisivat profiloitua enemmän suosimaan tietynlaisia käyttäjäryhmiä, ettei tulisi siitä sekaannusta, kun vääränlaisilla odotuksilla tullaan alueelle ja sitten petytään rankasti. Siitähän tässäkin aloituksessa pohjinmiltaan on kyse.
        Alueet voivat profiloitua lapsiystävällisiksi tai varttuneita kulkijoita suosiviksi. Miksi ei vaikka ryyppy, räyhä ja örveltäjäporukoita haaliviksi. Eikö erikoistuminen olekin päivän sana???

        Idea on vapaasti lainattavissa, ja kehiteltävissä ennen toteuttamista.

        Räyhäjengille ja siellä saa örveltää mielin määrin.
        Rajana ainoastaan Suomen laki.
        Ja tästä selkeä informointi jäsenistölle.
        Olis varmaan reuhakkaa lukea kutsu:
        Räyhäalueella XXX on ensi viikonloppuna oluen juonnin karavaanimestaruuskisat. Kuka viimeisenä pysyy pystyssä sammumatta, saa ilmaiseksi seuraavan päivän krapulajuomat!
        Itse kierrän kuitenkin tällaiset alueet mahdollisimman kaukaa ja hakeudun vaikka raittiiden alueelle.


      • Sammumaton...
        oma alue kirjoitti:

        Räyhäjengille ja siellä saa örveltää mielin määrin.
        Rajana ainoastaan Suomen laki.
        Ja tästä selkeä informointi jäsenistölle.
        Olis varmaan reuhakkaa lukea kutsu:
        Räyhäalueella XXX on ensi viikonloppuna oluen juonnin karavaanimestaruuskisat. Kuka viimeisenä pysyy pystyssä sammumatta, saa ilmaiseksi seuraavan päivän krapulajuomat!
        Itse kierrän kuitenkin tällaiset alueet mahdollisimman kaukaa ja hakeudun vaikka raittiiden alueelle.

        Kirjoitit: "Räyhäalueella XXX on ensi viikonloppuna oluen juonnin karavaanimestaruuskisat. Kuka viimeisenä pysyy pystyssä sammumatta, saa ilmaiseksi seuraavan päivän krapulajuomat!"

        Entäs jos pysyy pystyssä vielä sammuneenakin, lasketaanko se eduksi?


    • ei kiitos

      Olen miettinyt uutena asuntoautoilijana liittyäkö yhdistykseen vai ei. Luin ensimmäistä kertaa tätä keskustelua ja voin vain ihmetellä tätä meininkiä. Mikäli keskustelun taso on tällainen, en halua olla missään tekemisissä minkään yhdistyksen kanssa. Miksi pitää haistatella ja kiroilla viesteissä? Voi vain kuvitella, millaisia nämä tyypit ovat pari kaljaa ottaneina... Onneksi on tie vapaa ja ABCt olemassa.

      • uuteen

        ACF on olemassa. Liity siihen. Siellä tarvitaan sinunlaisia jäseniä.


      • tälläinen
        uuteen kirjoitti:

        ACF on olemassa. Liity siihen. Siellä tarvitaan sinunlaisia jäseniä.

        yhdistys saiskos yhteysyiedot


      • ovat
        tälläinen kirjoitti:

        yhdistys saiskos yhteysyiedot

        kaikki pöljät ja naivit karavaanarit.


      • on paras

      • oooo
        uuteen kirjoitti:

        ACF on olemassa. Liity siihen. Siellä tarvitaan sinunlaisia jäseniä.

        Tervetuloa mukaan!


      • se siitä

        Etpä ole lukenut kovin tarkkaan tätäkään palstaa, kun et ole havainnut kupletin oikeaa juonta. Helposti se selviää uudelle ja oudolle lukijallekin, kun hetken lueskelee näitä provoja. Samanlaiseksi provoksi epäilen tätäkin viestiä, valitettavasti. Periaatteessa tämä voisi ollakin ihan aito ensikertalaisen viesti, mutta tietyt osat kirjoituksen sisällöstä panevat epäilemmän sitä vaihtoehtoa.


      • =>I
        se siitä kirjoitti:

        Etpä ole lukenut kovin tarkkaan tätäkään palstaa, kun et ole havainnut kupletin oikeaa juonta. Helposti se selviää uudelle ja oudolle lukijallekin, kun hetken lueskelee näitä provoja. Samanlaiseksi provoksi epäilen tätäkin viestiä, valitettavasti. Periaatteessa tämä voisi ollakin ihan aito ensikertalaisen viesti, mutta tietyt osat kirjoituksen sisällöstä panevat epäilemmän sitä vaihtoehtoa.

        Kyllä kaveri tietää...


      • tällä kirjoittelulla

        on yhdistyksiin. Ei täällä yhdistykset kirjoittele, vaan kaikenlaiset sekopäät, jotka haluavat vain haukkua ja mustamaalata toisia.


      • se siitä
        =>I kirjoitti:

        Kyllä kaveri tietää...

        Sitä mieltä minäkin olin, että provolla pukkas. SE SIITÄ.


      • Yhdistykset
        tällä kirjoittelulla kirjoitti:

        on yhdistyksiin. Ei täällä yhdistykset kirjoittele, vaan kaikenlaiset sekopäät, jotka haluavat vain haukkua ja mustamaalata toisia.

        Olisikaan asialla ? Niinkö luulet ?


      • sepä se
        Yhdistykset kirjoitti:

        Olisikaan asialla ? Niinkö luulet ?

        En ole vielä koskaan päässyt yhdenkään yhdistyksen kanssa jutuille. MIKSIKÖHÄN???? Aina on joku yhdistystä EDUSTAVA tullut paikalle. Milloin puh.joht. joskus varapuh.joht. tai useampi hallituksen jäsen. Ei koskaan yhdistys ITSE. Onko ne yhdistykset niin ujoja, etteivät ne halua näyttäytyä kenellekkään, kun lähettävät aina edustajansa asialle??? Lain mukaanhan YHDISTYS on OIKEUSHENKILÖ !!!


      • Sierra Foxtrot Charlie

        Tämä ei ole minkään karavaanarijärjestön keskustelupalsta. Tänne voivat kirjoittaa kaikki kirjoittamisen taidon hallitsevat. Joskus tuntuu vahvasti, että muutkin yrittävät.
        Käy SFC:n kotisivuilla ja siellä myös Etuteltan keskustelupalstalla. Muodosta käsityksesi vasta sen jälkeen.


      • huomattu on
        Sierra Foxtrot Charlie kirjoitti:

        Tämä ei ole minkään karavaanarijärjestön keskustelupalsta. Tänne voivat kirjoittaa kaikki kirjoittamisen taidon hallitsevat. Joskus tuntuu vahvasti, että muutkin yrittävät.
        Käy SFC:n kotisivuilla ja siellä myös Etuteltan keskustelupalstalla. Muodosta käsityksesi vasta sen jälkeen.

        ja sunkin piti tulla sieltä etuteltasta tänne häiriköimään....


      • huomaan sen
        sepä se kirjoitti:

        En ole vielä koskaan päässyt yhdenkään yhdistyksen kanssa jutuille. MIKSIKÖHÄN???? Aina on joku yhdistystä EDUSTAVA tullut paikalle. Milloin puh.joht. joskus varapuh.joht. tai useampi hallituksen jäsen. Ei koskaan yhdistys ITSE. Onko ne yhdistykset niin ujoja, etteivät ne halua näyttäytyä kenellekkään, kun lähettävät aina edustajansa asialle??? Lain mukaanhan YHDISTYS on OIKEUSHENKILÖ !!!

        tekstistäsi, niin sekaista se on. Totta, että rekisteröity yhdistys on oikeushenkilö.

        Mutta siitä huolimatta yhdistys ei kirjoittele täällä palstoilla. Jos puhut yhdistyksen pj:n kanssa, se ei tarkoita, että puhut yhdistyksen kanssa. Pj voi puhua yksityishenkilönä. Pj:n mielipiden ei ole yhtä kuin yhdistyksen mielipide.

        Yhdistys tekee päätöksensä ja muodostaa mielipiteensä virallisissa asioissa kokouksissaan, joko hallituksen tai yhdistyksen kokouksessa. Näillä palstoilla yhdistystä ei näy.

        Nämä asiat ovat vähän vaikeita ymmärtää. Hyvä, että huomaat sen itsekin ja myönnät, että et ymmärrä.


      • ei kiitos
        se siitä kirjoitti:

        Etpä ole lukenut kovin tarkkaan tätäkään palstaa, kun et ole havainnut kupletin oikeaa juonta. Helposti se selviää uudelle ja oudolle lukijallekin, kun hetken lueskelee näitä provoja. Samanlaiseksi provoksi epäilen tätäkin viestiä, valitettavasti. Periaatteessa tämä voisi ollakin ihan aito ensikertalaisen viesti, mutta tietyt osat kirjoituksen sisällöstä panevat epäilemmän sitä vaihtoehtoa.

        Palasin palstalle ja ihmeekseni totesin, että vaatimattomaan kommenttiini oli vastattu ja vieläpä epäilty provoksi. Heh!Kovin on epäluuloista porukkaa. Olen todella ensikertalainen, autossa kilometreja takana 20 000 ja uudemman ja isomman hankkiminen edessä. Kysyn vihreänä asuntoautoilijana, miksi tätä palstaa pidetään, jos tarkoitus on epäillä, vinoilla, haukkua, kiroilla ym asiatonta? Kuka saa tyydytyksen moisesta?


      • ei kiitos
        tällä kirjoittelulla kirjoitti:

        on yhdistyksiin. Ei täällä yhdistykset kirjoittele, vaan kaikenlaiset sekopäät, jotka haluavat vain haukkua ja mustamaalata toisia.

        Minusta yhdistyksen jäsenet ovat yhdistyksensä edustajia, kuten suomalaiset ovat ulkomailla maansa edustajia (maineemme ei ole Sibeliuksen vaan turistien varassa?!) ja siksi, kun ensikertalainen tulee katselemaan, millaista porukkaa jossain ryhmässä on, hän saa käsityksensä jäsenten eikä pöytäkirjojen kautta. Riitaisaan ,toisia haukkuvaan porukkaan lykkäytyminen on masokismia.


      • se siitä
        ei kiitos kirjoitti:

        Palasin palstalle ja ihmeekseni totesin, että vaatimattomaan kommenttiini oli vastattu ja vieläpä epäilty provoksi. Heh!Kovin on epäluuloista porukkaa. Olen todella ensikertalainen, autossa kilometreja takana 20 000 ja uudemman ja isomman hankkiminen edessä. Kysyn vihreänä asuntoautoilijana, miksi tätä palstaa pidetään, jos tarkoitus on epäillä, vinoilla, haukkua, kiroilla ym asiatonta? Kuka saa tyydytyksen moisesta?

        Tällä palstalla on perempi epäillä KAIKKIA kirjoituksia, jotka voisivat olla provojakin, ja usein ne ovatkin.

        Vaikka palstan nimenä on KARAVAANARIT, niin 90% kirjoittajista ei tiedä karavaanariudesta muuta, kuin mitä täältä on lukenut. Keskusteluun he haluavat kuitenkin osallistua parhaan kykynsä mukaan provoja heitellen. Jopa usein siinä hyvin onnistuen. Tämähän on AVOIN palsta KAIKILLE KIRJOITTAJILLE. Koska tämän palstan mukaan olet muodostanut mielipiteesi karavaanareista, niin voin sanoa, että PIELEEN MENI.

        On karavaanareidenkin keskuudessa kaunaa, kateutta ja eripuraa, kuten muuallakin. Mutta ei siinä laajuudessa kuin tämän palstan perusteella voisi olettaa. Ne järjestäytyneet karavaanarit, jotka eivät jostakin syystä uskalla, halua tai pysty kirjoittamaan jäsenfoorumeilla tulevat tänne purkamaan pahaa oloaan. SE SIITÄ.


      • se siitä
        ei kiitos kirjoitti:

        Minusta yhdistyksen jäsenet ovat yhdistyksensä edustajia, kuten suomalaiset ovat ulkomailla maansa edustajia (maineemme ei ole Sibeliuksen vaan turistien varassa?!) ja siksi, kun ensikertalainen tulee katselemaan, millaista porukkaa jossain ryhmässä on, hän saa käsityksensä jäsenten eikä pöytäkirjojen kautta. Riitaisaan ,toisia haukkuvaan porukkaan lykkäytyminen on masokismia.

        Faktatietoa. SFC:n 54000:ta jäsenestä vain n. 1000 on rekisteröinyt itsensä jäsensivuston keskusteluympäristöön. Jäsenkunnan nuorentuessa näiden osuus tulee jatkuvati kasvamaan. Muutamia sellaisia jäseniä kirjoittelee täällä, mitkä eivät ole halunneet kirjoitella jäsenkeskusteluihin. Muut jäsenet eivät jostakin syystä (ikä, tietokoneen käytön osaamattomuus, tietokoneen puute tai kiinnostuksen puute nettikeskusteluihin) ole innostuneet tämäntapaisesta keskusteluympäristöstä.

        Mitä nämä kirjoittajat sitten täällä ovat??? Karkeasti ottaen vaikka näin.
        Kirjoittajista 10% on yhdistysten jäseniä. 30% on yhdistyksiin kuulumattomia villejä ja vapaita kulkijoita (eivät pääse kirjoittamaan jäsenpalstoille). Loput ovatkin sitten vain innokkaita palstantäyttäjiä omilla kommenteillaan (usein provoillaan).

        Voit ITSE VALITA, mihin joukkoon haluat näistä kuulua. Tällä hetkellähän olet (oman kirjoituksesi mukaan) villi ja vapaa karavaanari, joka pääsee kirjoittamaan vain näille avoimille foorumeille. Tämä on näistä avoimista suosituin ja samalla huonoin. Muissa foorumeissa on pystytty pitämään keskustelun taso asiallisena.


      • näin on
        se siitä kirjoitti:

        Faktatietoa. SFC:n 54000:ta jäsenestä vain n. 1000 on rekisteröinyt itsensä jäsensivuston keskusteluympäristöön. Jäsenkunnan nuorentuessa näiden osuus tulee jatkuvati kasvamaan. Muutamia sellaisia jäseniä kirjoittelee täällä, mitkä eivät ole halunneet kirjoitella jäsenkeskusteluihin. Muut jäsenet eivät jostakin syystä (ikä, tietokoneen käytön osaamattomuus, tietokoneen puute tai kiinnostuksen puute nettikeskusteluihin) ole innostuneet tämäntapaisesta keskusteluympäristöstä.

        Mitä nämä kirjoittajat sitten täällä ovat??? Karkeasti ottaen vaikka näin.
        Kirjoittajista 10% on yhdistysten jäseniä. 30% on yhdistyksiin kuulumattomia villejä ja vapaita kulkijoita (eivät pääse kirjoittamaan jäsenpalstoille). Loput ovatkin sitten vain innokkaita palstantäyttäjiä omilla kommenteillaan (usein provoillaan).

        Voit ITSE VALITA, mihin joukkoon haluat näistä kuulua. Tällä hetkellähän olet (oman kirjoituksesi mukaan) villi ja vapaa karavaanari, joka pääsee kirjoittamaan vain näille avoimille foorumeille. Tämä on näistä avoimista suosituin ja samalla huonoin. Muissa foorumeissa on pystytty pitämään keskustelun taso asiallisena.

        Minä en sen koommin ole kirjoittanut karavaanareiden omalla keskustelupalstalla kun siellä määrättiin että on kirjoitettava omalla nimellä. Enkä katso että olisin jäänyt jostain paitsi sillä jäsenkeskustelun taso ei nimellä kirjoittamisen myötä ole korjaantunut yhtään. Ja jos minulla tulee jokin ongelma, niin kysyn sitä suoraan ammatti-ihmisiltä enkä miltään virtuaalipelleiltä. Siellä jäsenkeskustelussa nämä virtuaalipellet eivät osaa muuta kuin heittää p****a silmille kaikille uusille kirjoittajille. Samat pellet käyvät tällä avoimella foorumilla heittelemässä provoja ja sitten suureen ääneen syytetään niistä nuorisoa jota tosiasiassa koko harrastus ei kiinnosta pätkääkään.


      • se siitä
        näin on kirjoitti:

        Minä en sen koommin ole kirjoittanut karavaanareiden omalla keskustelupalstalla kun siellä määrättiin että on kirjoitettava omalla nimellä. Enkä katso että olisin jäänyt jostain paitsi sillä jäsenkeskustelun taso ei nimellä kirjoittamisen myötä ole korjaantunut yhtään. Ja jos minulla tulee jokin ongelma, niin kysyn sitä suoraan ammatti-ihmisiltä enkä miltään virtuaalipelleiltä. Siellä jäsenkeskustelussa nämä virtuaalipellet eivät osaa muuta kuin heittää p****a silmille kaikille uusille kirjoittajille. Samat pellet käyvät tällä avoimella foorumilla heittelemässä provoja ja sitten suureen ääneen syytetään niistä nuorisoa jota tosiasiassa koko harrastus ei kiinnosta pätkääkään.

        Kuten kirjoitin edelliseen viestiini. "Muutamia sellaisia jäseniä kirjoittelee täällä, mitkä eivät ole halunneet kirjoitella jäsenkeskusteluihin."
        Ja toisessa vastauksessani tänään kirjoitin. "On karavaanareidenkin keskuudessa kaunaa, kateutta ja eripuraa, kuten muuallakin. Mutta ei siinä laajuudessa kuin tämän palstan perusteella voisi olettaa. Ne järjestäytyneet karavaanarit, jotka eivät jostakin syystä uskalla, halua tai pysty kirjoittamaan jäsenfoorumeilla tulevat tänne purkamaan pahaa oloaan."
        Tässähän sekin väite tuli selvästi todistettua.

        Hyvää sunnuntaipäivän jatkoa sinnekin.


      • hiekkalaatikolle
        se siitä kirjoitti:

        Tällä palstalla on perempi epäillä KAIKKIA kirjoituksia, jotka voisivat olla provojakin, ja usein ne ovatkin.

        Vaikka palstan nimenä on KARAVAANARIT, niin 90% kirjoittajista ei tiedä karavaanariudesta muuta, kuin mitä täältä on lukenut. Keskusteluun he haluavat kuitenkin osallistua parhaan kykynsä mukaan provoja heitellen. Jopa usein siinä hyvin onnistuen. Tämähän on AVOIN palsta KAIKILLE KIRJOITTAJILLE. Koska tämän palstan mukaan olet muodostanut mielipiteesi karavaanareista, niin voin sanoa, että PIELEEN MENI.

        On karavaanareidenkin keskuudessa kaunaa, kateutta ja eripuraa, kuten muuallakin. Mutta ei siinä laajuudessa kuin tämän palstan perusteella voisi olettaa. Ne järjestäytyneet karavaanarit, jotka eivät jostakin syystä uskalla, halua tai pysty kirjoittamaan jäsenfoorumeilla tulevat tänne purkamaan pahaa oloaan. SE SIITÄ.

        siellä on ainakin mukavaa ja joskus asiaakin.


      • Anonyymi
        hiekkalaatikolle kirjoitti:

        siellä on ainakin mukavaa ja joskus asiaakin.

        Avautuuko SFC:n jäsensivut vaan jäsennumerolla vai miten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avautuuko SFC:n jäsensivut vaan jäsennumerolla vai miten.

        Sinne pitää rekistetöityä


    • Anonyymi

      Niin taas näkyi juoppoja karavaanareita, viereen tuli pariskunta vaunun kans, äijä oli kuskina, avasi auton oven meni peräkontille ja heti olut tölkki auki ja sitä se lähti, vaunun jalat alas ja kumpikin majoittautui vaunuun ja ikkunastanäki kuinka pulloa kallistettiin iltamyöhään, ulkona eivät käyneet kertaakaan, aamulla kahdeksan aikaan vaunun tassut ylös ja matka jatkui, niinköhän oli promillea jo sallituissa rajoissa?!

      • Anonyymi

        Enkö lie ollut minä eukkoni kanssa!? Aika hyvin meillä mennyt kun olemme jopa tassut laskeneet alas! Yleensä ne jää laskematta! Parhaina kertoina eka tölkki napsahtaa auki jo leirintäalueen portilla. Ei voi hienosta hetkestä leirintäalueella hukata pätkääkään!!


    • Anonyymi

      Vältän SFC:n paikkoja, johan alkaa siistiytmään meno, katsos kun ilmeisesti SFC:n "omassa porukassa" meno villiintyy Larsenin avittaessa, kun ollaan "samaa porukkaa.
      Olen vaunulla risteillyt suomea pitkin ja poikin, aluksi menin SFC:n paikkoihin ja petyin usein samaan kuin sinäkin, lopetin jäsennyyden, mutta kun vaihdoin yleisiin leirintä/caravan paikkoihin (2-3€ kalliimpi yöpyminen), huomasin eron heti, kunhan ei niissäkään pahimpiin ruuhkarantoihin eksy, sivummalta löytyy loistavia alueita ympäri suomenmaan, käymällä oppii.

      • Anonyymi

        Siisti, pieni ja hiljainen leirintäalue Keiteleen Lossisaari Pohjois-Savossa! Kesällä yövyin pari kertaa, ei näkynyt alkoholistikaravaanareita!


    • Anonyymi

      Kahdenlaisia juoppoja, jotkut vetää Alkoa istuen vaunussa tai ulkona samassa paikassa koko illan, toisen taas on niitä jotka liehuu paita auki laidasta laitaan ja käyvät horjumassa ja kehumassa saavutuksiaan naapurikaravaanareille ja loppuillasta rähiset.

      • Anonyymi

        Pahimpia kausipaikkalaiset, lisäksi vaunun ympärillä jos jonkinlaista romua ja viritystä.
        Leirintä-alueet tulisi jakaa niin että kausipaikat olisi ihan omassa nurkkauksessaan eikä sikinsokin pitkin aluetta. Ruman näköisiä yllätyksiä ja vaunutkin sellaisia raatoja että osa joutaisi romutukseen.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe