Kunnon murtosuoja!

Mauno Ahter

Taas on tulossa lähtö Venäjän komennukselle. Epäselvää on vielä saanko autoni takaisin kun paluun aika koittaa. Venäläisille varkaille kun nuo länsiautot perinteisesti on kelvannu.

Tossa pari viikkoa sitten tuli asiallinen pätkä telkkarista jossa kerrottiin Etelä-Afrikassa käytettävästä murto/henkilösuojasta. Auton pohjaan on asennettu kuljettajan oven kohdalle liekinheitin, joka kytkeytyy päälle varkaan pyrkiessä ovesta sisälle tai vastavuoroisesti päällekarkauksen sattuessa kuljettajan painaessa lattialla sijaitsevaa poljinta.

Sanoivat että tähän mennessä saatujen kokemusten valossa järjestelmä on osoittautunut varsin tehokkaaksi. Voihan siinä veli-venäläisen pöksyt kärähtää mutta sattuuhan niitä tappioita Bushin ulkopolitiikassakin...

3

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukka

Joop, katoin saman pätkän, siinä saattaa Igorille tulla melkoinen hoppu, kun vähän grillaa... :DD

• tk

Mä olen yleesä yöksi hitsannut ikkunat ja ovet umpeen, aamulla sitten avaan laikkakoneella. Ei siinä nyt niin iso homma ole.

• -S-

Eli oviin asennetaan lisä salpa tai joku paksu tappi joka toimii kaukosäädällä. Samaan tapaan kuin kassakaapeissakin on tapit ympäri ovea. Eli menee sulkeutuessaan ovesta sinne b.pilariin sisään. Sitä ei olekkaan ihan helppo avata kovin helpolla.
      Jos se tappi on tarpeeksi iso ja myös muut siihen liityvät osat niin eihän sellasta saa auki ilman järeitä työkaluja millään. Tällästä ei varmaan mistään ainakaan suomesta saa valmiina.

Lisänä sitten panssaroidut lasit ja kassakaappi on valmis.

No ei nämä autoa vielä paikallaan pidä;D Trailerilla se lähtee vaikka olis mitkä lukot ja hälyttimet. Niin siinä myös usein käy jos on arvokas auto niin varkaat tietää että helpommalla sen saa viemällä jonnekkin syrjäsempään paikkaan avattavaksi trailerin päällä tai kuorma-autossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe