Aloin syödä Yasmin-pillereitä tuossa jonkin aikaa sitten, ja kuten odotinkin, rinnat ovat turvonneet aika lailla ja ovat tosi kipeät. Se vaikeuttaa tosi paljon elämääni, kun liikun tosi paljon, ja vaikka minulla on hyvät urheiluliivit, hölskyminen ottaa kipeää. Ensimmäinen liuska on takana ja on toinen taukopäivä.
Huomasin tänään, että minulla on vasemman rinnan sivulle tulossa pieniä raskausarpia. Onko teillä muilla kokemuksia siitä, että rintojen kasvu pillereiden syönnin vaikutuksesta on aiheuttanut raskausarpia?!
Olen kuullut, että ainakin odotusaikana (raskaus) monet äidit rasvaavat ahkerasti vatsaansa ja rintojaan, ja se ehkäisee raskausarpia, koska ihosta tulee joustavampi ja pehmeämpi rasvauksen vaikutuksesta.
Aloin heti hysteerisesti ajatella rasvaamista, jotten vainkaan saisi raskausarpia! Olen ihan hullu sen suhteen, olen aina ollut tosi tarkka ulkonäöstäni ja varsinkin kropastani, ja nyt pelkään, että rintani ovat kohta ihan täynnä raskausarpia.
Huomasin tänään, että minulla on vasemman rinnan sivulle tulossa pieniä raskausarpia. Onko teillä muilla kokemuksia siitä, että rintojen kasvu pillereiden syönnin vaikutuksesta on aiheuttanut raskausarpia?!
Olen kuullut, että ainakin odotusaikana (raskaus) monet äidit rasvaavat ahkerasti vatsaansa ja rintojaan, ja se ehkäisee raskausarpia, koska ihosta tulee joustavampi ja pehmeämpi rasvauksen vaikutuksesta.
Aloin heti hysteerisesti ajatella rasvaamista, jotten vainkaan saisi raskausarpia! Olen ihan hullu sen suhteen, olen aina ollut tosi tarkka ulkonäöstäni ja varsinkin kropastani, ja nyt pelkään, että rintani ovat kohta ihan täynnä raskausarpia.
Vastaukset 1
Vanhimmat
syntyy striioja lähes väistämättä. Rasvaus ei valitettavasti ole mikään taattu keino niiden estämiseen ja ne eivät sitten millään keinoin lähde pois, vaalenevat toki ajan myötä, mutta niistä jää sitten sellaiset vaaleat arvet.