mä tiedän mistä saa lost 2 boksin 39,95€ sen saa ::::::::::prismasta.ja mikä parasta bonukset kaupan päälle!
lost2 boksi
5
574
Vastaukset
- Feel Good Inc
::::::D Prisma o myös hyvä karkkikauppa.. hyvä valikoima karkkia ja halpaa :) Käydää kaverin kaa siel aina sillon tällön ostaas karkkei ihq daa :=====
- Feel even better inc
prisma on helvetin hyvä karkkikauppa... pitäis käydä useimmin hakees ubuntua :=
- Feel Good Inc
Feel even better inc kirjoitti:
prisma on helvetin hyvä karkkikauppa... pitäis käydä useimmin hakees ubuntua :=
Siinähän se kaveri onkin :======= Totta puhut ::::::::::::::::::::====== prismaan vaan :===
- Feel..
Feel Good Inc kirjoitti:
Siinähän se kaveri onkin :======= Totta puhut ::::::::::::::::::::====== prismaan vaan :===
morre ::= koska ubuntua? :========== prismaan vaan.. hyllykalliolle niinku olis jo :F
- jee-mies
Mitäs piilotettuja ominaisuuksia olette bonganneet 2.tuotantokauden DVD:ltä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412907Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342686Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau232525Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362468Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431818Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1461813Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241365Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41212- 741109
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671027