Ei Hitto!

tyhmä!

äääh! oon jo 4 kk jaksanu tätä laihdutusta (muutama hallittu repsahdus mahtunu mukaan) ja kilojakin on lähtenyt tosi kivasti, ja housukoko pienentynyt 1 - 2 numeroa. Enää ei olisi jäljellä kuin 6 kg pudotettavaa! Mutta eilen menin toden teolla ahmimaan, kun olen ns. "tunnesyöppö" ja oli riitaa poikaystäväni kanssa, ja enkös sitten syönyt..
- 1 maraboun suklaalevyn,
- 2 puolikasta vaaleaa leipää reilusti suolattua floraa juustoa,
- paistettuja perunoita ja broilerpyöryköitä lautasellisen,
- pirkka salmiakki kissoja pussillisen,
- puolet sellasesta isosta pullapitkosta,
- 3 prk vähärasvasta mansikka viiliä..

huh huh. Nyt kaduttaa ihan sikana ja tuntuu et oon lihonnut ihan hirveesti! Liikuntaakaan en eilen, enkä oikeastaan tänäänkään harrastanut.
Mut tänään en ole syönyt kuin aamupuuron (n. 3dl) ja kaksi palaa ruisleipää päällä tonnikalaa. Muuta en aio syödäkkään..

Onko mahdollista että mulla olis tullut/tulee tosta kiloja tai senttejä takasin kroppaan?
masentaa ihan älyttömästi, että olinkin niin idiootti et menin tolleen syöpöttelemään..! eihän siit kukaan muu kärsi kun mä itse! PRKL!

2

459

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolehti

hetkellisesti paino tuosta varmasti nousee mutta kun jatkat samaa tahtia kuin tähänkin asti, paino laskee samaan muutamassa päivässä missä oli ennen tuota mässäilypäivää. Hyvä laihdutuksesi ei siis mennyt piloille tuosta.

• Heippa! alotin itse laihiksen ma kolmannen kerran.aikasemmi ollu 2004 ja 2005 keväällä. 30kg pitäs saada pois.pirun vaikeeta ku oon makealle perso.ois kiva keskustella.tsemppais muakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      56
      1722
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      24
      1352
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      99
      1042
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      773
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      44
      765
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      20
      579
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      28
      571
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      31
      513
    9. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      55
      493
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      443
    Aihe