Olen kyllästynyt sinkkuuteen.. Ollut useamman vuoden jo ilman naisen lämpöä ja läheisyyttä..Alkaa pikku hiljaa korpeen oon täs miettiny et mitäköhän asialle pitäis tehä.. Baareis en viitti käydä koska meikäläisellä se menee ryyppäämiseks ei siit kuiteskaa tuu mitää.. chatti ei oikee oo mun juttu..Lisäks oon ujo maalais poika pääkaupuki seudulla enkä kehtaa enkä uskalla lähestyä naisia treffi mielessä.. Aikaisempia huonoja kokemuksia.. oiskoha jollai jotai inspistä tähe mu vähäse ankeeks käyvään elämään??
pllääh
5
402
Vastaukset
- Nocturna
nauta yksinäisyydestä. suhde-elämä on aina helvettiä välillä, tai sit mulla on vaan väärä mies. :D
- kiribati
vaihtaisin sinuna nimimerkkiä. Tuo nykyinen ei oikein naisia hellytä...
Niihän tua on mikä liä nimimerkki en oo kalle enkä mikää himo mut olkoot ny tommonen nimimerkki ku se kerta tommonen on..
- QQ.
Sun nimimerkki ei ainakaan herätä naisissa mitään luottamus fiiliksiä. Lähesty naisia sitten chateissä, ja laita ilmoitus treffiplastalle ja vastaat naisten ilmoituksiin. Muista että kuvallinen ilmoitus on myyvempi, tai sitten ei. Riippuu ulkonäöstä.
- joku vaa
Miks aina pitää toljottaa ulkonäköön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205976Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.223259Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1612750- 292630
- 821704
- 1461575
- 1471513
- 91283
- 951088
- 121068