Seksinjanoista sakkia

AveMaria

Olen ollut sinkkuna pari vuotta. Ikää 37 ja henkisesti sekä fyysisesti elämänjanoinen eronnut äiti,ulkonäöltäni olen kaunis. Olen saanut kritiikkiä siitä ettei minulle kelpaisi kukaan - höh. Tahdon miehen kenellä on elämänarvot ja terve itsetunto kohdallaan - kuitenkin pelaavia miehiä olisi jonoksi asti. Olen ollut avoimin mielin - onnekseni en ole rikkonut sydäntäni tämän takia. Kaikki jotka ovat tapaamisen jälkeen minusta hyviä tai potentiaalisia ovat osoittautuneet täydellisiksi pelimiehiksi - eipä ole kuulunut mitään heistä.... seksiä tahtovat kaikki, asia ok onhan minullakin tarpeeni. Neuvoksi kanssasisarille - älkää suhtautuko millään tapaa miehiin vaan nopea delete päälle jos ei kuulu mitään - ei pääse syntymään haavoja saatika pitkiä arpia. Jos jotain hyvää niin oma pelisilmä on kasvanut aika hyväksi - pelimies ei pääse niskan päälle... kuitenkin sieluni on lämmin ja utelias ihmettelevän seesteinen. Viimeisin tapaus on nimeltä Alex - siinä vasta keikari, onkohan tuttu kellekään?

33

8943

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veera--

myös pettynyt,kaikki haluaiai VAIN SEXIÄ ja heti..

Kummaa porukkaa, ei tämä ole seximarketti!

• Totta, mutta on täällä varmasti oikeaa seuraakin hakevia. Uskoisin ainakin... Itse en ole tavannut tämän palstan jäseniä vielä kertaakaan. Enkä meinaakaan ennenkuin molemmat sitä todella haluaa-.
        Voin ainakin itse todeta, että on puhtaat jauhot pussissa. Sääli vaan jos kaiken maailman pelaajat sotkee kuviot. Sille en minäkään voi mitään.

• veera--
        JAH-75 kirjoitti:

Totta, mutta on täällä varmasti oikeaa seuraakin hakevia. Uskoisin ainakin... Itse en ole tavannut tämän palstan jäseniä vielä kertaakaan. Enkä meinaakaan ennenkuin molemmat sitä todella haluaa-.
        Voin ainakin itse todeta, että on puhtaat jauhot pussissa. Sääli vaan jos kaiken maailman pelaajat sotkee kuviot. Sille en minäkään voi mitään.

Niinpä. . .

• mies, ei poikanen enään
        veera-- kirjoitti:

Niinpä. . .

ehkä jotkut toimivat juuri päinvastoin. Siis jos pikaista hoitoo pitäis hakea niin suuntaisin baariin.
        Jos täällä joutuu pirakkaa vonkaamaan niin kyllä ois varmaan aihetta katsoa peiliin? Vai miten on tytöt?

• JAH-75 kirjoitti:

Totta, mutta on täällä varmasti oikeaa seuraakin hakevia. Uskoisin ainakin... Itse en ole tavannut tämän palstan jäseniä vielä kertaakaan. Enkä meinaakaan ennenkuin molemmat sitä todella haluaa-.

No nyt olen, mutta en ole vissiin pidemmälle viemisen arvoinen..

• somebody*

ja minä myös olen huomannut saman asian sexinvonkaajia tuntuis olevan deittipalstat täynnä...ja toi mainitsemasi nikki Alex tuntuu aika tutulta....

• yxN

et olisi voinut kirjoittaa, itse olen myös törmännyt näihin niinsanottuihin potentiaalisiin miehiin ja saanut todeta että täysin pelimiehiä ja pelkkä seksiä hakevat, sitä ennen kyllä ollaan niin kiinostuneita, mutta kun tapaaminen on tapahtunut niin loppuupa lirkuttelu. toisilla jopa parit kolmet treffi-ilmot tuolla. Todellakin silloin kannattaa vaan siirtyä eteenpäin, eikä välittää heistä, koska tyhjää se heidän elämä on. Itse kuitenkin etsin sitä miestä jolla myös elämänarvot kohdallaan eikä tarvitse joka päivä uutta naista elämäänsä.
      Noita Alexeja ja Ei_ihan_tavallinen keikareita riittää.

• Haloo.......

arvon naiset!!!!Kyllä täällä on ihan tositarkoituksellakin olevia miehiä,mutta mutta,mitkäs on ne teidän etsimän miehen kriteerit???Itse kuulun ikäluokkaan 46v ja pituutta 174,työssäkäyvä,raitis,ja hei sisäsiisti,asiallisesti pukeutuva!Olen lähettänyt viestejä,flirttikutsuja useita saman ikäluokan naisille,eipä ole kiinnostanut,joko liian lyhyt!Tai liian vanha!Että haloo mikä kelpaa?Toki varmasti on noita "pelimiehiä"myös liikkeellä ja paljon mutta kyllä löytyy ihan rehellisiäkin!!!!!Että tulihan tuokin sanottua!

• Lillukka**
        Haloo....... kirjoitti:

arvon naiset!!!!Kyllä täällä on ihan tositarkoituksellakin olevia miehiä,mutta mutta,mitkäs on ne teidän etsimän miehen kriteerit???Itse kuulun ikäluokkaan 46v ja pituutta 174,työssäkäyvä,raitis,ja hei sisäsiisti,asiallisesti pukeutuva!Olen lähettänyt viestejä,flirttikutsuja useita saman ikäluokan naisille,eipä ole kiinnostanut,joko liian lyhyt!Tai liian vanha!Että haloo mikä kelpaa?Toki varmasti on noita "pelimiehiä"myös liikkeellä ja paljon mutta kyllä löytyy ihan rehellisiäkin!!!!!Että tulihan tuokin sanottua!

paino mahtaa olla? 105 kg vai:DDDDDDDDDDDDD

• ljsöjvök
        Lillukka** kirjoitti:

paino mahtaa olla? 105 kg vai:DDDDDDDDDDDDD

entä vyötärön mitta?

• Alex.

Otitko huomioon että löysin toisen?
      Väitätkö sinä tai kukaan muukaan että tulee treffeihin ja kirjoittaa heti alusta vain yhden(1) kanssa?? Hah...älä viitti.

T: Alex...se jota nyt keikariksi haukut..joka on nyt rakastunut ja kihloissa : )

• yhden jutun

Nimittäin: sinulla on valtavan suuri penis

• 38v

Aivan samat kokemukset, minä vain olin niin luottavainen että satutin itseni monta kertaa. Olen luopunut toivosta.

Tuossa joku 46v mies vastasi että häntä pidetään liian vanhana. Tuossa ikäluokassa olisi kyllä vapaita ja kunnollisia miehiä tarjolla. Ihmettelen vain, miksi he eivät etsi seuraa oman ikäluokkansa naisista? Minä ainakin etsin ikäistäni miestä, ja kokemus on osoittanut että vanhemmat miehet ovat täysin eri taajuudella. Olen nuorekas(mikä tyhmä sana), ja ulkonäöltänikin menen 3 kymppisestä. ystäväpiirini ja elämäntapani ovat lähempänä nuorempaa sukupolvea, kuin miestä jolla on jo aikuisia lapsia ja asennoituminen naiseen ja parisuhteeseen aivan erilainen kuin noin v-65 jälkeen syntyneillä. En tiedä onko aiheesta tehty tutkimuksia, mutta jonkinlainen vedenjakaja tuo 60-luvun puoliväli on sen suhteen, miten mies suhtautuu naiseen ja parisuhteeseen. Vanhemmat ikäluokat ovat usein sovinistisempia, ja heidän mielestään naiset tekevät naisten työt, ja miehet miesten työt. Myös asennoituminen seksiin on erilainen, tunteet piilotellaan ja mies vain "murahtelee" sohvan pohjalta. Nuoremmat miehet ovat avoimempia ja aktiivisempia, osoittavat tunteensa helpommin, ja hoitavat lapsia/tekevät kotitöitä automaattisesti, eivätkä "painostuksen alla."

Minä, kuten varmasti monet ikäiseni, eronneet naiset etsivät "vain" parisuhdetta, eivätkä halua enää tehdä lapsia. Nuorempia sinkkumiehiä olisi kyllä tarjolla, mutta he haluavat omia lapsia, enkä minä ainakaan tee enää lapsia vain siksi että mies niitä haluaa. Vanhemmat, jo eronneet miehet (noin 34-42v) ovat minun kokemukseni mukaan (ja sitä todellakin on enemään kuin muutaman nettideitin/baarituttavuuden verran) ovat jollain tavoin "ongelmaisia" tai sitoutumiskyvyttömiä pelimiehiä.

• N49

Kuinka oikeassa oletkaan tuossa "vefenjakaja" asiassa. Ikäiseni 50:set ja siitä yli miehet poikkeavat ajatusmaailmaltaan täysin jo nelikymppisistäkin miehistä. he ovat ikäänkuin eri kulttuurista suhtautumisessaan naiseen. Viisikymppisistä miehistä en minä ainakaan ota mitään selkoa. He pelaavat jotain ihme peliä, eivät kerro tunteistaan eivätkä mitä ajattelevat. Onko se sitä sovinismia sitten? En ymmärrä. Minulla on itseäni 10 vuotta nuorempi mies ystävänä. olen sen verran lapsellinen, että fyysisesti minua selvästi nuoremman näköinen mies käy itsetunnolleni. olen yrittänyt luoda suhteita ikäisiini miehiin, mutta henkisesti en heitä ymmärrä.

• kyllä taisi

lukea että nimenomaan oli etsinyt samaan ikäluokkaan kuuluvia naisia.

• oikeassa
        N49 kirjoitti:

Kuinka oikeassa oletkaan tuossa "vefenjakaja" asiassa. Ikäiseni 50:set ja siitä yli miehet poikkeavat ajatusmaailmaltaan täysin jo nelikymppisistäkin miehistä. he ovat ikäänkuin eri kulttuurista suhtautumisessaan naiseen. Viisikymppisistä miehistä en minä ainakaan ota mitään selkoa. He pelaavat jotain ihme peliä, eivät kerro tunteistaan eivätkä mitä ajattelevat. Onko se sitä sovinismia sitten? En ymmärrä. Minulla on itseäni 10 vuotta nuorempi mies ystävänä. olen sen verran lapsellinen, että fyysisesti minua selvästi nuoremman näköinen mies käy itsetunnolleni. olen yrittänyt luoda suhteita ikäisiini miehiin, mutta henkisesti en heitä ymmärrä.

olette, kumpikin! Sitten vielä katkeroituvat kun viihdymme paremmin nuoremmassa seurassa eikä tule mieleenkään että niissä omissa asenteissa olisi jotain korjattavaa. Siis että haukutaan kun ei kuulemma tajuta "omaa tasoamme" :-)). Nooh, jos se oma taso kerran tarkoittaisi sovinistin alaisuutta, niin mieluummin sitten vaikka yksin.. Onneksi nuoremmissa löytyy naista ihmisenä arvostavia yksilöitä, joten ei vielä hanskoja naulaan :-).

• SuomiMään.

Varsinkin YH-äidit on helppoja uhreja pelimiehille ja muille hyväksikäyttäjille. Eihän nykyajan miehet halua katsella jonkun toisen siittämään muksua, leikkiä tämän kanssa ja jopa hoitaa. Sen takia monet yh:t on yksinäisiä, kun miehet ei vaan tykkää sisäistää sitä, että silloin on se lapsikin kuvioissa mukana. Tottakai sulle kalua annetaan, kunhan sen ei tarvitse ajautua mihinkään vakavaan. Sitten on ne miehet, jotka uskoo että sä olet itseäsi täynnä ja katsot nenänvarttasi pitkin niitä tavallisia/tavallisen näköisiä miehiä. Kauniit naiset on saaneet sellaisen maineen ja monissa tapauksissa ihan syystäkin. Yks neuvo on, että älä ole niin helppo. Tutustu ensin mieheen ja tutustuta hänet myös lapseesi. Ehkäpä miehet arvostaa enemmän tällaista alussa. Oikeasti vakavissaan olevat pysyy kyllä kuvioissa mukana.

• päääh

just alle 30 vuotiaat miehet(ja vähän ylikin ), ei muuta mielessä kuin vain seksi. Hyvä asia, mutta kun muuta he eivät täältä hae.VAIN KÄYTTÖKAMAA naisista.

• Tutustuisin ensin

Eikös täällä seikkailevat naiset ole sitä käyttökkamaa miehille. Kovin ovat auliisti itseään tyrkkyttäneet ja kovin närkästyneet kun en ole antanut heti kättelyssä.

• Mies, enkä pelkästään seksi...

Naiset valittavat seksinvonkaajista. Täällä paljon enemmän naisia kuin miehiä ja naiset täällä vasta seksiä vonkaavatkin. Seksiä täältä haetaan eikä muusta väliä. Tai no, miehen pitäisi olla pitkä, lihaksikas, komea, kaikinpuolin huomioiva, seksin taitaja ym ym

Onko enää "kunnon" naisia ollenkaan ?! Ja tiedoksi, olen päälle 40 ja ihan komee.

• yxN

Totta puhut siinä että täällä on sekä miehiä että naisia jotka vonkaavat seksiä, eikä siinä mitään pahaa jos sen suoraan ilmoittavat profiilissaan. Itse henkilökohtaisesti torjun tällaiset lähestyjät, kun en todellakaan ole hakemassa sitä pelkkää seksiä. Sitten ovat nämä toista profiilia pitävät pelimiehet jotka normaalissa kakkos ilmossaan hakevat mukamas tositarkoituksella ja niihin valitettavasti moni nainen uskoo, ennekuin liian myöhään tajuavat joutuneensa pelimiehen uhriksi. Eivätkä nämä pelimiehet välttämättä ole edes komeita mutta mutta hyvä ulosanti ja huomioivia. Rehellisesti myönnän että näin on joskus minullekin käynyt kun vielä sinisilmäinen olin miesten rehellisyyden suhteen. Onpahan tullut pessimistiseksi.

• ..........................
        yxN kirjoitti:

Totta puhut siinä että täällä on sekä miehiä että naisia jotka vonkaavat seksiä, eikä siinä mitään pahaa jos sen suoraan ilmoittavat profiilissaan. Itse henkilökohtaisesti torjun tällaiset lähestyjät, kun en todellakaan ole hakemassa sitä pelkkää seksiä. Sitten ovat nämä toista profiilia pitävät pelimiehet jotka normaalissa kakkos ilmossaan hakevat mukamas tositarkoituksella ja niihin valitettavasti moni nainen uskoo, ennekuin liian myöhään tajuavat joutuneensa pelimiehen uhriksi. Eivätkä nämä pelimiehet välttämättä ole edes komeita mutta mutta hyvä ulosanti ja huomioivia. Rehellisesti myönnän että näin on joskus minullekin käynyt kun vielä sinisilmäinen olin miesten rehellisyyden suhteen. Onpahan tullut pessimistiseksi.

Mullekin ensin kirjoitellaan mukavia ja jo ekana päivänä tyyli yhtäkkiä muuttuu. Aletaan ehdottelemaan juuri sitä. Niin monta kertaa olen pettynyt kirjoittajaan , tuhlannut aikaani.

Jos seksi tulee kuvioihin , se tulee sitten JOS
        KEMIAT sille näyttää jes-valoa,mutta että jo kirjoitusvaiheessa ekas tai tokas jo pidetään selvänä tapauksena.

Mulle alkaa riittämään edes yrittää kirjoittaa mitään, kun se on vain ajan tuhlausta..

Että naisten täällä OLETETAAN OLEVAN VIIHDYKETTÄ,
        KUN MIEHELLÄ ON TYLSÄÄ muutenkin..

muutamat on kysyneet: "onks mesee, tuu meseen ,kun mulla on niin tylsää !"

SIIS .. JUST JUST.. mikä hiton viihdeohjelma mä olen..?

• mitä ...

tilaa ...

• naiset:::

jotka eivät kaipaa miestä elämään vaan välillä paineiden helpotusta, meitäkin on...

• vapaus valita
        naiset::: kirjoitti:

jotka eivät kaipaa miestä elämään vaan välillä paineiden helpotusta, meitäkin on...

kyllä juuri kaltaisiakin on, ja heille ei voi kun toivottaa onnea lihan hakuun, suoraan vaan julki että patukkaa tekis mieli, niin kyllähän sitä saa ja senku ottaa vaan kun siltä tuntuu, tää koko keskustelupalsta kyl tuntuu lasten hiekkalaatikolta:))

• niinpä.............
        vapaus valita kirjoitti:

kyllä juuri kaltaisiakin on, ja heille ei voi kun toivottaa onnea lihan hakuun, suoraan vaan julki että patukkaa tekis mieli, niin kyllähän sitä saa ja senku ottaa vaan kun siltä tuntuu, tää koko keskustelupalsta kyl tuntuu lasten hiekkalaatikolta:))

ei tarvi edes hämmästellä.. millaista väkee mahtuu treffien puolelle..

aikuiset ihmiset .. heh.. ei teidän lupaa tarvi kysellä ventovierailta, miten tulis toimia.

Itse päätätte elämästänne.
        Vai ?

• neitonen 24v

sinulle onnea elämääsi, sillä kuullostit todella fiksulta naiselta. Olen sinua paljon nuorempi, sinun mielestäsi olen varmaan ihan teini, mutta itse olen törmännyt samoihin ongelmiin kuin sinäkin.

Varmasti löydät vielä itsellesi kunnollisen ja komean miehen! Ei kannata luovuttaa, hän kävelee vastaan jonain päivänä. :)

T: kaunis nainen

• mitä ..

tilaa ...

• mitä .. kirjoitti:

tilaa ...

Jospa ei ole tilannutkaan mitään, vaan on lähtenyt avoimin mielin keskustelemaan ja saa kaikkea törkyä viestiksi, niin haloo onko se fiksua. Eikös sitä voi vähän ajatella mitä kirjoittaa. Toki sit on näitä pojan kloppeja jotka eivät ole vielä oppineet keskustelun taitoa muuta kuin hokemalla painu vittuun. Siihen taidot sitten jäävätkin.

• Olen samaa mieltä sinun kanssasi. Nyt muutaman kerran käytyäni chattailemassa olen huomannut, että siellä käyt vain seksin kipeitä miehiä. Toki ymmärrän heidän tarpeensa onhan ne minullakin, mutta jos keskustelu lähtee alapäästä onko siellä yläpäässä ketään kotona. Tosi säälittäviä otuksia.

• niin.........................

samaa mieltä.

Alussa miehet saattavat aloittaa ns. fiksusti,mutta
        jo saman päivän aikana jutut menee alapäähän ja kutsuihin luokse.

Nykyaikana ei tapoja ole kuin aniharvalla.

Parempi nimi treffipalstalle ( suomi24 )olisi:

sexi24

tai

sexitreffi24

Seksi kuuluu minunkin elämääni, mutta on halventavaa käytöstä mennä suoraan asiaan saman päivän aikana.

• Voiko kysyä kuka tämä alex on ihan tarkalta nimimerkilään koska en tunnista itteeni ollenkaan kuvauksesi perusteella? Ja en haluais tahraa vaikka omalla nicilleni joka mulla on vuoden ollu? Tiedätkö et tommonen voi leimata sitä jolla on profiili ihan tahattomasti jos joku sekottaa väärään ihmiseen, koska susta tiedän ettei olla oltu taatusti tekemisissä? Kuka tämä alex siis on? Ja voisinko ite saada sulta synninpäästön? Meinaan muuten sinkun ja eronneen elämä käy vaikeeks näin monessakin mielessä?

• mä vaan

Ei millään pahalla mut on kyllä aika törkeetä mollata täällä ihmisiä julkisesti....

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      55
      4335
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2881
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      140
      2623
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      2093
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1533
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      113
      1445
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1377
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      158
      1098
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1057
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      1038
    Aihe