haukkumaviesteihin?
Joskus tulee katkeroituneilta miehiltä (ilman että yhtäkään viestiä olisi aiemmin vaihdettu) kommenttia mm. siitä, että ihannekumppanin kriteereissäni on ikähaitari alkaen 10 vuotta itseäni nuoremmasta (siis eihän siitä voi miestä moittia jos ei ole ikäisekseni ehtinyt, jos muuten kaikki natsaa). Se on kova pala keski-ikäiselle jolla jokin ikäkriisi itsellään.
Joskus tekisi niin mieli vastata ja annattaa takaisin - olen vielä pirun hyvä keksimään ilkeyksiä :-). Maltan silti mieleni, sillä tuntuvat vain hakevan haukuillaan jotain, mitä tahansa huomiota eikä siitä kannata palkita vastaamalla. Tietysti laitan torjuntan nämä tyypit välittömästi, mutta pitkäksi aikaa jää mieleen pyörimään mitä olisin tahtonut vastata.. Hukkaan moni hyvä idea :-).
Oletteko vastanneet ja jos, niin miten? Onko siitä seurannut vielä pahempaa tekstiä takaisin ja täysi sotatila?
Miten
6
1561
Vastaukset
- asiallisesti
Kun ulkomaalainen mies haukkui minut vaikka miksi koska profiilissani pyydän yhteyden ottoja vain suomalaisilta miehiltä. Vastasin kysymymällä että miksi olen hänen mielestään ylpeä paskiainen, kun hän ei edes tunne minua.
No mies sitten tykkäs että olen sittenkin rasisti ja lisäksi muita mielekkäitä haukkumasanoja siihen.
No loppuenlopuksi ilmoitin että saan laittaa hakukriteereiksi ihan just mitä haluan, sama se on kysymyksessä ikä, sukupuoli vai kansalaisuus.
Monet kaverit olivat sitä mieltä ettei kannattais vastata ollenkaan, mutta minua kiinosti miehen motiivi alkaa minua tuntematonta ihmistä haukkumaan ja lisäksi oli kirjoitus intoa silloin =)- ei ollenkaan
uutta minullekaan. Etelän kuumakalleilla on monesti edelleen se käsitys, että naisen elämäntehtävä on vain kelvata jollekin, ja sitten loukkaantuvat kun hän ei sovikaan kuvioon. Se on kyllä halpamaista vedota rasismiin, sen varjolla kieltäytyvät sulattamasta ajatusta että jokin muu omassa persoonassa voisi olla se todellinen syy.
Tosin en pidä rasismina sitä että tahtoo oman kodin ja jälkeläisensä olevan oman kulttuurinsa ja perinteidensä mukaiset, eikä halua niitä hajottaa. Ei mitään tekemistä ihonvärin kanssa, vaan arvojen ja usein myös uskonnon, ja sitä myötä kasvatusperiaatteiden jne, jos lapsia joskus tahtoo..
Olitpa kärsivällinen ko. miehen kohdalla, harmi että saattoi vaan tällä kertaa upota pohjattomaan kaivoon :-).
- keski-ikäineN..
Ihmetyttää se, että olet saanut ärsyyntyneitä kommentteja vain siksi, että ikähaarukkasi alkaa 10 vuotta nuoremmasta. Itselläni on ollut profiili jo vuoden ikähaarukalla 10 vuotta alle ja 5 päälle. olen itsekin keski-ikäinen ja kokemuksesta tiedän sen, että miehet vanhentuvat nopeammin ulkoisesti. Minusta se 10 vuotta nuorempi ei ole mikään ihme juttu. Se on aika yleinen raja naisilla, varsinkin heillä jotka laittavat saman ylöskin päin. Näinhän se tietysti oikeasti onkin: 10 vuotta ei ole mikään hälyttävä ikäero.
Jospa tämä kommentoija oli vähän hurahtanut, niin uskon. Ei sellaisille kannata mitään vastata, tiedä mitä naistenvihaajia ja "sarjamurhaajia" lienevät. Kannattaa vain laittaa esto päälle, etteivät lähetä lisää häiriöviestejä.- Gabriella
on tullut haukkuja hakukriteereistä, esimerkiks pituudesta ja iästä. Varmaan tosiaan joitakin omia ongelmia niillä ihmisillä jotka viittii ees kirjottaa vieraalle vaikka vaan pahaa sanottavaa.
Ei ole tullut haukkumaviestejä.
Ihan asiallista viestiä on tullut. Yleensä ne viestit vain loppuu ja that´s it.- nuorempien miesten kannalla
Kyllä olen saanut kahdelta sellaset haukut ja herjat, kun haen itseäni nuorempia, vaikkakin myös itseni ikäiset ovat haitarissa mukana. Yhdelle en voinut olla vastaamatta, kun tuli niin pahaa tekstiä ja loppu kyllä siihen, kun laitoin vielä pahempaa (viestittiin kumpikin viisi viestiä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu554285Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182841- 1402613
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152083- 151523
- 1121426
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731377Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1581098- 931057
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211038