Kipu oikeassa kyljessä?

mitä teen

Neljä päivää sitten heräsin aamulla kyljen kipuun. Kipu tuntui pistävänä oikealla puolella hiukan kylkiluitten alla. Tämä kipu heijastui osittain selkään. Joissain asennoissa oli todella vaikea olla. Särkylääkkeillä selvisin sen päivän, ne helpottivat.

Samana päivänä kävin hakemassa antibioottikuurin virtsatientulehdukseen. Olisiko noi edellä mainitut oireilut johtuneet tästä tulehduksesta?? Nyt olen kuurista puolet syönyt. Oikean puolen kylki ei ole enään niin kipeä. Hiukan kosketus arka, ja toisinaan menee huonompaan suuntaan eli jotkut asennot tuntuvat hankalilta. On siis parempia ja huonompia päiviä.

Onko kellään ollut vastaavaa? Pitäisikö hakeutua lääkäriin? Ajattelin syödä kuurini ensin loppuun ja katsella sitten tilanteen uudelleen. Olen vain hiukan huolestunut, kun en tiedä mistä tämä voisi johtua. Ei ikinä ole ollut vastaavaa...

5

1910

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • munuaiskipuakin

olla, eikö ne sijaitse kyljen selkäpuolella. Seuraa, meneekö kokonaan ohi. Toivottavasti.

• mitä teen

Kävi mielessäni, että olisiko kivun syynä ollut munuaiset, koska kipu heijastui selkään. Pääosin kipu oli kyllä kyljessä... Nyt oloni on parempi, mutta pelkään että herään taas joku aamu siihen sairaaseen kipuun. auts.

Toivottavasti tämä menee ajanmyötä ohi. Enää ei paljoa satu.

• kukavaan2

Ei se munuaiskipuun viittaa mielestäni..sillä tasolla sijaitsevat esim. maksa ja haima. Haimatulehdus johtuu usein liiallisesta pitkittyneestä alkoholin käytöstä, muuten se on harvinainen. Voisiko kyseessä olla lihaskipu? umpilisäke sijaitsee kyllä oikealla, mutta alhaalla..ja on varmasti niin kipeä että tiedät!

• mitä teen

En usko, että syynä olisi ollut maksa tai haimatulehdus. Ainakaan alkoholia en käytä paljon/pitkittyneesti.

Itsekin aloin miettimään, että olisiko syynä voinut olla lihaskipu. Esim. rankat vatsalihastreenit vaikuttanut? kipu on osittain kadonnut, mutta päivän mittaan kun rasittuu niin illalla taas hiukan vihloo kylkeen.

Olen myös kuullut, että joskus jotkut suolet voi ärtyä ja ajanmyötä rauhoittua?

Ensin kyllä säikähdin, että umpilisäke olisi tulehtunut. Kipu oli sinä aamuna niin kova, mutta nyt en enää usko siihen, koska kipu on osittain kadonnut.

• mahdol
        mitä teen kirjoitti:

En usko, että syynä olisi ollut maksa tai haimatulehdus. Ainakaan alkoholia en käytä paljon/pitkittyneesti.

Itsekin aloin miettimään, että olisiko syynä voinut olla lihaskipu. Esim. rankat vatsalihastreenit vaikuttanut? kipu on osittain kadonnut, mutta päivän mittaan kun rasittuu niin illalla taas hiukan vihloo kylkeen.

Olen myös kuullut, että joskus jotkut suolet voi ärtyä ja ajanmyötä rauhoittua?

Ensin kyllä säikähdin, että umpilisäke olisi tulehtunut. Kipu oli sinä aamuna niin kova, mutta nyt en enää usko siihen, koska kipu on osittain kadonnut.

olla myös sappi joka oireilee. Ultratutkimuksessa selviää onko sappikiviä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1548
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      24
      1060
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1036
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      965
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      835
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      779
    Aihe