Herättävä video penseälle seurakunnalle!

Tulikivenkatku(R)

5

307

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitte kaikenlaisia

keksii näytellä.

• Kyssäri?

Jeesus sanoo; "Minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltäni".
      Olet kaukana Tulenkivenkatkuinen Jeesuksesta, kun rienaat seurakunnan ylösottoa toteamalla, "jäätkö rannalla ruikuttamaan"?
      Rukoilen puolestasi, että Jeesuksen nöyryys muuttaisi asumaan Sinuun, edes vähän. Olethan vain ihminen?
      Vai sinäkö kerran teet kerran jaon?
      Häpeä ja tunnusta syntisti, niin Kristus sinua armahtakoon?
      Kyssäri! Mihin on kadonnut rakkautesi Jeesukseen ja lähimmäisiisi?

• Oli hyvä videopätkä näyttämään miten tuo "ylöstempaus" suurinpiirtein voisi tapahtua. Raamatusta löytyy tukea tuohon..

(Matt. 24:36-42)
      "Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin. Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään. Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään. Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee."

(1 Tess. 4:15-17)
      "Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa."

• mää.

Muistathan varmasti näyttää tuota videota myös lapsillesi ja kavereidesi lapsille! Varmasti yöunet menee...

• näinonnäin

Minusta onkin hyvä, että yöunet menee uskottomilla tämä on tärkeä asia! korostan hyvin tärkeä miettikää tämä on tosi. Elikkä näyttäkää tätä kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      617
      1633
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      887
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      753
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      743
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      566
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      161
      498
    Aihe