..paikalle tänään päivällä.. nyt juon sakuu tölkistä kun tyynyn alta löyty yks ja kohta avautuutoinen... se löytyi sohvan alta.. kuten kauan etsimäni Rakkaat saukonnahkaalkkarini.. nii
siirryn pääkallo...
18
660
Vastaukset
- Sinisiivetär
nuo sun saukonnahka-alkkarit, eikös ne ollu vähä sellasta stringimallia, mitä mää muistelen, kun kiskoit niitä jaloistas..
..muistat ne mut ne oli kyllä ihan bokserimallii hauhau.. tai en ainakaan yönnä käyttäneni stringejä..eihän ne miehelle sovi.. naisillekin sellaset sexyt pitsi alkkarit läähhhh
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..muistat ne mut ne oli kyllä ihan bokserimallii hauhau.. tai en ainakaan yönnä käyttäneni stringejä..eihän ne miehelle sovi.. naisillekin sellaset sexyt pitsi alkkarit läähhhh
epämukavat pitää, eikä ne oikein kyllä tälle räntäsateiselle kelillekkään ole hyvät..palelee..minä tykkään pitää pikkupitsejä..mustia sellasia vaan on valkoisetkin nättejä päällä..
Sinisiivetär kirjoitti:
epämukavat pitää, eikä ne oikein kyllä tälle räntäsateiselle kelillekkään ole hyvät..palelee..minä tykkään pitää pikkupitsejä..mustia sellasia vaan on valkoisetkin nättejä päällä..
..mustat pitsipäxyt-.. lääähhhhh
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..mustat pitsipäxyt-.. lääähhhhh
sitä, takkatulen lämpöä, mustaa pitsiä, Merlottia..
Sinisiivetär kirjoitti:
sitä, takkatulen lämpöä, mustaa pitsiä, Merlottia..
... kyllä sitä todella pitää taas alkaa etsii.. sitä uutta kullanuppuu...
pervokki kirjoitti:
... kyllä sitä todella pitää taas alkaa etsii.. sitä uutta kullanuppuu...
..biisi kasarilta..
http://www.youtube.com/watch?v=lvEgcjHAnBk- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
... kyllä sitä todella pitää taas alkaa etsii.. sitä uutta kullanuppuu...
yhtä hakua kaikki tyynni..ihminen etsii aina jotakin, ei voi rauhoittua..
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..biisi kasarilta..
http://www.youtube.com/watch?v=lvEgcjHAnBkkun toi Alison on sit paljo mun näkönen, minä ehkä vähän tummenpi kutrinen..missähän se iskä on taas luuhannut nuoruudessa..
Sinisiivetär kirjoitti:
kun toi Alison on sit paljo mun näkönen, minä ehkä vähän tummenpi kutrinen..missähän se iskä on taas luuhannut nuoruudessa..
..60-luvun alun englannissa??
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..60-luvun alun englannissa??
sekin..voi voi mitähän tästäkin taas seuraa..siskopuoli jossain..
Sinisiivetär kirjoitti:
sekin..voi voi mitähän tästäkin taas seuraa..siskopuoli jossain..
..sellanen.. mietis sitä..
- Kylli.Kyllä
pervokki kirjoitti:
..biisi kasarilta..
http://www.youtube.com/watch?v=lvEgcjHAnBkTykkäsin kauheessti tosta Allison Moyesta ja näemmä tykkään vieläkin.
Sikälikin nostalgiaa, että mielestäni meissä on jotain samaa näköä, siis Allisonissa ja minussa. Juu, aika paljonkin on.
Ja hän laulaakin melkein yhtä hyvin kuin minä :) - Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..sellanen.. mietis sitä..
ei tässä kalpene siskokaan..ollaan niinku uranaisia sitte kumpikin omalla tavallaan..
Sinisiivetär kirjoitti:
ei tässä kalpene siskokaan..ollaan niinku uranaisia sitte kumpikin omalla tavallaan..
..vasta alottelemassa uraa.. siis uraa.. ei mitään pilipalihommii..
jooh pitäs tässä alkaa valmistautuu illan rientoja varten pikkuhiljaa..- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..vasta alottelemassa uraa.. siis uraa.. ei mitään pilipalihommii..
jooh pitäs tässä alkaa valmistautuu illan rientoja varten pikkuhiljaa..mukavat illat ja tilkkanen lämmikettä,siitä se lähtee..
..sattuu..
punanaamiossa käväsin.. luin netistä et olis ollu korkeita silintereitä mut ei ollukaan..nyt pitää käydä aprillissa.....näin päätteeksi..
http://www.youtube.com/watch?v=JHm4mOwq624
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664
