siirryn pääkallo...

..paikalle tänään päivällä.. nyt juon sakuu tölkistä kun tyynyn alta löyty yks ja kohta avautuutoinen... se löytyi sohvan alta.. kuten kauan etsimäni Rakkaat saukonnahkaalkkarini.. nii

18

660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinisiivetär

      nuo sun saukonnahka-alkkarit, eikös ne ollu vähä sellasta stringimallia, mitä mää muistelen, kun kiskoit niitä jaloistas..

      • ..muistat ne mut ne oli kyllä ihan bokserimallii hauhau.. tai en ainakaan yönnä käyttäneni stringejä..eihän ne miehelle sovi.. naisillekin sellaset sexyt pitsi alkkarit läähhhh


      • Sinisiivetär
        pervokki kirjoitti:

        ..muistat ne mut ne oli kyllä ihan bokserimallii hauhau.. tai en ainakaan yönnä käyttäneni stringejä..eihän ne miehelle sovi.. naisillekin sellaset sexyt pitsi alkkarit läähhhh

        epämukavat pitää, eikä ne oikein kyllä tälle räntäsateiselle kelillekkään ole hyvät..palelee..minä tykkään pitää pikkupitsejä..mustia sellasia vaan on valkoisetkin nättejä päällä..


      • Sinisiivetär kirjoitti:

        epämukavat pitää, eikä ne oikein kyllä tälle räntäsateiselle kelillekkään ole hyvät..palelee..minä tykkään pitää pikkupitsejä..mustia sellasia vaan on valkoisetkin nättejä päällä..

        ..mustat pitsipäxyt-.. lääähhhhh


      • Sinisiivetär
        pervokki kirjoitti:

        ..mustat pitsipäxyt-.. lääähhhhh

        sitä, takkatulen lämpöä, mustaa pitsiä, Merlottia..


      • Sinisiivetär kirjoitti:

        sitä, takkatulen lämpöä, mustaa pitsiä, Merlottia..

        ... kyllä sitä todella pitää taas alkaa etsii.. sitä uutta kullanuppuu...



      • Sinisiivetär
        pervokki kirjoitti:

        ... kyllä sitä todella pitää taas alkaa etsii.. sitä uutta kullanuppuu...

        yhtä hakua kaikki tyynni..ihminen etsii aina jotakin, ei voi rauhoittua..


      • Sinisiivetär
        pervokki kirjoitti:

        ..biisi kasarilta..

        http://www.youtube.com/watch?v=lvEgcjHAnBk

        kun toi Alison on sit paljo mun näkönen, minä ehkä vähän tummenpi kutrinen..missähän se iskä on taas luuhannut nuoruudessa..


      • Sinisiivetär kirjoitti:

        kun toi Alison on sit paljo mun näkönen, minä ehkä vähän tummenpi kutrinen..missähän se iskä on taas luuhannut nuoruudessa..

        ..60-luvun alun englannissa??


      • Sinisiivetär
        pervokki kirjoitti:

        ..60-luvun alun englannissa??

        sekin..voi voi mitähän tästäkin taas seuraa..siskopuoli jossain..


      • Sinisiivetär kirjoitti:

        sekin..voi voi mitähän tästäkin taas seuraa..siskopuoli jossain..

        ..sellanen.. mietis sitä..


      • Kylli.Kyllä
        pervokki kirjoitti:

        ..biisi kasarilta..

        http://www.youtube.com/watch?v=lvEgcjHAnBk

        Tykkäsin kauheessti tosta Allison Moyesta ja näemmä tykkään vieläkin.

        Sikälikin nostalgiaa, että mielestäni meissä on jotain samaa näköä, siis Allisonissa ja minussa. Juu, aika paljonkin on.

        Ja hän laulaakin melkein yhtä hyvin kuin minä :)


      • Sinisiivetär
        pervokki kirjoitti:

        ..sellanen.. mietis sitä..

        ei tässä kalpene siskokaan..ollaan niinku uranaisia sitte kumpikin omalla tavallaan..


      • Sinisiivetär kirjoitti:

        ei tässä kalpene siskokaan..ollaan niinku uranaisia sitte kumpikin omalla tavallaan..

        ..vasta alottelemassa uraa.. siis uraa.. ei mitään pilipalihommii..

        jooh pitäs tässä alkaa valmistautuu illan rientoja varten pikkuhiljaa..


      • Sinisiivetär
        pervokki kirjoitti:

        ..vasta alottelemassa uraa.. siis uraa.. ei mitään pilipalihommii..

        jooh pitäs tässä alkaa valmistautuu illan rientoja varten pikkuhiljaa..

        mukavat illat ja tilkkanen lämmikettä,siitä se lähtee..


    • ..sattuu..

      punanaamiossa käväsin.. luin netistä et olis ollu korkeita silintereitä mut ei ollukaan..nyt pitää käydä aprillissa...

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe