..paikalle tänään päivällä.. nyt juon sakuu tölkistä kun tyynyn alta löyty yks ja kohta avautuutoinen... se löytyi sohvan alta.. kuten kauan etsimäni Rakkaat saukonnahkaalkkarini.. nii
siirryn pääkallo...
18
646
Vastaukset
- Sinisiivetär
nuo sun saukonnahka-alkkarit, eikös ne ollu vähä sellasta stringimallia, mitä mää muistelen, kun kiskoit niitä jaloistas..
..muistat ne mut ne oli kyllä ihan bokserimallii hauhau.. tai en ainakaan yönnä käyttäneni stringejä..eihän ne miehelle sovi.. naisillekin sellaset sexyt pitsi alkkarit läähhhh
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..muistat ne mut ne oli kyllä ihan bokserimallii hauhau.. tai en ainakaan yönnä käyttäneni stringejä..eihän ne miehelle sovi.. naisillekin sellaset sexyt pitsi alkkarit läähhhh
epämukavat pitää, eikä ne oikein kyllä tälle räntäsateiselle kelillekkään ole hyvät..palelee..minä tykkään pitää pikkupitsejä..mustia sellasia vaan on valkoisetkin nättejä päällä..
Sinisiivetär kirjoitti:
epämukavat pitää, eikä ne oikein kyllä tälle räntäsateiselle kelillekkään ole hyvät..palelee..minä tykkään pitää pikkupitsejä..mustia sellasia vaan on valkoisetkin nättejä päällä..
..mustat pitsipäxyt-.. lääähhhhh
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..mustat pitsipäxyt-.. lääähhhhh
sitä, takkatulen lämpöä, mustaa pitsiä, Merlottia..
Sinisiivetär kirjoitti:
sitä, takkatulen lämpöä, mustaa pitsiä, Merlottia..
... kyllä sitä todella pitää taas alkaa etsii.. sitä uutta kullanuppuu...
pervokki kirjoitti:
..biisi kasarilta..
http://www.youtube.com/watch?v=lvEgcjHAnBk- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
yhtä hakua kaikki tyynni..ihminen etsii aina jotakin, ei voi rauhoittua..
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..biisi kasarilta..
http://www.youtube.com/watch?v=lvEgcjHAnBkkun toi Alison on sit paljo mun näkönen, minä ehkä vähän tummenpi kutrinen..missähän se iskä on taas luuhannut nuoruudessa..
Sinisiivetär kirjoitti:
kun toi Alison on sit paljo mun näkönen, minä ehkä vähän tummenpi kutrinen..missähän se iskä on taas luuhannut nuoruudessa..
..60-luvun alun englannissa??
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..60-luvun alun englannissa??
sekin..voi voi mitähän tästäkin taas seuraa..siskopuoli jossain..
Sinisiivetär kirjoitti:
sekin..voi voi mitähän tästäkin taas seuraa..siskopuoli jossain..
..sellanen.. mietis sitä..
- Kylli.Kyllä
pervokki kirjoitti:
..biisi kasarilta..
http://www.youtube.com/watch?v=lvEgcjHAnBkTykkäsin kauheessti tosta Allison Moyesta ja näemmä tykkään vieläkin.
Sikälikin nostalgiaa, että mielestäni meissä on jotain samaa näköä, siis Allisonissa ja minussa. Juu, aika paljonkin on.
Ja hän laulaakin melkein yhtä hyvin kuin minä :) - Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..sellanen.. mietis sitä..
ei tässä kalpene siskokaan..ollaan niinku uranaisia sitte kumpikin omalla tavallaan..
Sinisiivetär kirjoitti:
ei tässä kalpene siskokaan..ollaan niinku uranaisia sitte kumpikin omalla tavallaan..
..vasta alottelemassa uraa.. siis uraa.. ei mitään pilipalihommii..
jooh pitäs tässä alkaa valmistautuu illan rientoja varten pikkuhiljaa..- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..vasta alottelemassa uraa.. siis uraa.. ei mitään pilipalihommii..
jooh pitäs tässä alkaa valmistautuu illan rientoja varten pikkuhiljaa..mukavat illat ja tilkkanen lämmikettä,siitä se lähtee..
..sattuu..
punanaamiossa käväsin.. luin netistä et olis ollu korkeita silintereitä mut ei ollukaan..nyt pitää käydä aprillissa.....näin päätteeksi..
http://www.youtube.com/watch?v=JHm4mOwq624
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi644052Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803690- 423195
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192558Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522196- 482035
- 471768
- 361720
- 301566