TODELLA HUONO

Losti

Ei voisi huonompaa sarjaa löytyä. 1.kauden katsoin, kun puhuttiin siitä, miten koukuttava se on ja "katso se paranee" - no eipä parantunut koskaan. Pusikot rapisivat samaan malliin ja tekotaiteellisia kuvauskulmia, että jokaisen jakson jälkeen aina olin vihainen, kuinka HUONO sarja on. No vihdoinkin, kun kakkoskausi alkoi ajattelin, että no nyt tähän ehkä saadaan eloa, mutta samallaista lapsellista skeidaa se oli. No onneksi en enää tuhlaa torstai-iltaani sen HUONON sarjan parissa, jopa kolmosen Housekin on parempi kuin tuo. Luin netistä Lostin idean (en nyt spoilaa tässä sitä), mutta vakuutuin tehneeni oikean päätöksen. Idea on vielä HUONOMPI kuin sarja. Pistää vihaksi ihmisten tyhmyys, että pitävät tuota jonain hyvänä sarjana. LOL.

15

1758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdsdaddas

      oleva lol kertoo kaiken sinun älykkyydestäsi.

      • fffddd

        house olikin ihan perusskeidaa.2 jakson jälkeen toistaa itseään.


      • ...

        IhQ TeiniX..


      • ette vaan taju
        ... kirjoitti:

        IhQ TeiniX..

        sarkasmia.


      • tuntuu olevan
        fffddd kirjoitti:

        house olikin ihan perusskeidaa.2 jakson jälkeen toistaa itseään.

        House toistaa kyllä itseään joka jaksossa.


    • Oletpa viisas

      No jotkut ovat niin uskomattoman typeriä, että luulevat että
      Lostista pitäminen tai sen vihaaminen olisi jotenkin
      typeryydestä kiinni. Eikö tullut mieleen, että ihmisillä
      on erilaisia makuja? On varmasti myös paljon sellaisia
      ihmisiä, jotka pitävät sinun lempisarjojasi typerinä.
      Mutta sinähän olet tietysti täydellinen ja seuraamasi sarjat
      ovat ainoita järkeviä?

      Minusta vielä typerämpää on se, että viikosta toiseen seuraa
      sarjaa jota vihaa ja katsoo sitä vielä sillä asenteella
      että hakee tahallaan huonoja puolia. Tekotaiteellisiä
      kuvakulmia ym. ovat sarjat pullollaan, mutta yleensä niihin
      ei kiinnitä sen suurempaa huomiota, jos ei katso tuollaisella
      asenteella.

      • Losti

        että katsoin sarjaa koko ajan etsiäkseni siitä huonoja puolia? En. Siksi juuri katsoin sitä, että jokainen jakso oli ns.uusi mahdollisuus näin naiivisti sanottuna. Katsoin siis sarjaa juuri siksi, että olin avoin sille ja halusin muuttaa käsitykseni siitä. Mutta jokainen jakso oli aina pettymys.. valitettavasti.

        Haluaisin tietää, että mikä siinä sarjassa sitten oikeen koukuttaa? Voisiko joku kertoa, mitä hyvää sarjassa on? Miksi se on "maailman paras sarja" - tuollaista kuulee niin helkutin usein, mutta yhtään perustelua ei kuule. Ne pusikon rapinat eivät todellakaan riitä luomaan jännitystä ainakaan itselleni. Tai jotkut vauvoja varastelevat ihmiset. Mielestäni sarja ei voi kauaa edetä tyhjänpanttina noilla rapinoilla, villisijoilla, luukkujenlöytämisellä. Sarja, joka ei kerro itsestään mitään. Kuinka kauan tuollaista oikeen voi jatkaa? Ainakin näköjään yhden tuotantokauden verran voi..


      • fdsdfspislk
        Losti kirjoitti:

        että katsoin sarjaa koko ajan etsiäkseni siitä huonoja puolia? En. Siksi juuri katsoin sitä, että jokainen jakso oli ns.uusi mahdollisuus näin naiivisti sanottuna. Katsoin siis sarjaa juuri siksi, että olin avoin sille ja halusin muuttaa käsitykseni siitä. Mutta jokainen jakso oli aina pettymys.. valitettavasti.

        Haluaisin tietää, että mikä siinä sarjassa sitten oikeen koukuttaa? Voisiko joku kertoa, mitä hyvää sarjassa on? Miksi se on "maailman paras sarja" - tuollaista kuulee niin helkutin usein, mutta yhtään perustelua ei kuule. Ne pusikon rapinat eivät todellakaan riitä luomaan jännitystä ainakaan itselleni. Tai jotkut vauvoja varastelevat ihmiset. Mielestäni sarja ei voi kauaa edetä tyhjänpanttina noilla rapinoilla, villisijoilla, luukkujenlöytämisellä. Sarja, joka ei kerro itsestään mitään. Kuinka kauan tuollaista oikeen voi jatkaa? Ainakin näköjään yhden tuotantokauden verran voi..

        Siinä on aika paljon enemmän kun jotain pusikon rapinaa ja villisikoja...Siinä on juoni jota ei valitettavasti kaikki näköjään ymmärrä...Eikä se luukku ole vaan luukku...................pelle!!!Hanki elämä!!!Mä jaksa sulle kirjottaa hai*/staasr jiusgd


      • junnaaminen ongelmana
        Losti kirjoitti:

        että katsoin sarjaa koko ajan etsiäkseni siitä huonoja puolia? En. Siksi juuri katsoin sitä, että jokainen jakso oli ns.uusi mahdollisuus näin naiivisti sanottuna. Katsoin siis sarjaa juuri siksi, että olin avoin sille ja halusin muuttaa käsitykseni siitä. Mutta jokainen jakso oli aina pettymys.. valitettavasti.

        Haluaisin tietää, että mikä siinä sarjassa sitten oikeen koukuttaa? Voisiko joku kertoa, mitä hyvää sarjassa on? Miksi se on "maailman paras sarja" - tuollaista kuulee niin helkutin usein, mutta yhtään perustelua ei kuule. Ne pusikon rapinat eivät todellakaan riitä luomaan jännitystä ainakaan itselleni. Tai jotkut vauvoja varastelevat ihmiset. Mielestäni sarja ei voi kauaa edetä tyhjänpanttina noilla rapinoilla, villisijoilla, luukkujenlöytämisellä. Sarja, joka ei kerro itsestään mitään. Kuinka kauan tuollaista oikeen voi jatkaa? Ainakin näköjään yhden tuotantokauden verran voi..

        Taidat provoilla vaan. Eihän tuota usko erkkikään, että "katsoin sarjaa 1.kauden kokonaan koska uskoin sen parantuvan jossakin jaksossa". Sarjan luonteen tietää jo 1/5 jakson perusteella, joten ei kuullosta kovin uskottavalta.

        Siinä mielessä olet kyllä oikeassa, että tuo juonen junnaaminen alkaa pikku hiljaa puuduttaa. Kakkoskauden katsoi vielä ihan hyvillä mielin, mutta kolsmoskausi alkaa jo vähän "ottamaan aivoon".

        Monet tapahtumat mitkä tapahtuivat 2.kaudella tuntuvatkin olevan merkityksettömiä ja kolmoskauden alkukin lupaa samanlaista junnaamista kuin pari ensimmäistä kautta.

        Otherseista odottaisi enemmän kerrontaa ja paljastuksia, mutta niitä ei ole tullut ainakaan tähän mennessä (vaikka kolmoskausi keskittyykin enemmän heihin). Jossakin vaiheessa niitä paljastuksia vain olisi tultava tai uskon sarjan menettävän suhtkoht ison määrän katsojia (amerikassa).


      • Losti
        junnaaminen ongelmana kirjoitti:

        Taidat provoilla vaan. Eihän tuota usko erkkikään, että "katsoin sarjaa 1.kauden kokonaan koska uskoin sen parantuvan jossakin jaksossa". Sarjan luonteen tietää jo 1/5 jakson perusteella, joten ei kuullosta kovin uskottavalta.

        Siinä mielessä olet kyllä oikeassa, että tuo juonen junnaaminen alkaa pikku hiljaa puuduttaa. Kakkoskauden katsoi vielä ihan hyvillä mielin, mutta kolsmoskausi alkaa jo vähän "ottamaan aivoon".

        Monet tapahtumat mitkä tapahtuivat 2.kaudella tuntuvatkin olevan merkityksettömiä ja kolmoskauden alkukin lupaa samanlaista junnaamista kuin pari ensimmäistä kautta.

        Otherseista odottaisi enemmän kerrontaa ja paljastuksia, mutta niitä ei ole tullut ainakaan tähän mennessä (vaikka kolmoskausi keskittyykin enemmän heihin). Jossakin vaiheessa niitä paljastuksia vain olisi tultava tai uskon sarjan menettävän suhtkoht ison määrän katsojia (amerikassa).

        surkuhupaisaa on se, etten edes provoile, vaan todellakin katsoin tuon 1.kauden, koska olin saanut luotettavalta taholta neuvoa, että "katso nyt vaan eteenpäin, se paranee koko ajan". Tällä "luotettavalla" taholla tarkoitan ihmistä, jonka kanssa ollaan aina oltu samaa mieltä elokuvista ja sarjoista. Olin jopa luovuttaa 3.jakson jälkeen, mutta minulle intettiin, että sarja paranee entisestään..

        Ensimmäinen jakso oli ihan mukiinmenevä ja tottakai on pakko myöntää, että on tuossa 1.kaudessa muutama oikeasti ihan viihdyttäväkin jakso, kuten esimerkiksi Locken takaumat isästään. Se jakso oli pirun hyvä itsenäisenä jaksona.. siis Locken tarinana ilman saaren tapahtumia.

        "Edellisen jakson jälkeen on pakko katsoa seuraava".. en ymmärrä sitäkään argumenttia, kun ei ole sellaista tunnetta missään vaiheessa tullut. Sarjan tekijät tunkevat aina jokaisen jakson viimeisiinn minuutteihin jonkin yllättävän äkkinäisen käänteen. Se tuntuu jotenkin niin väkinäiseltä, eikä koukuta. . .

        Ja tottakai tarinalla on juoni niiden pusikoiden ja rapinoiden lomassa. Mutta kun koko juonesta ei anneta mitään ilmoille. Jos joku haluaisi kertoa tuon tarinan juonen Lostista niin se olisi typistettynä: "Lentokone tippui saarelle, ihmiset alkavat elää siellä, pelkäävät tuntematonta, löytävät saarelta mystisen luukun, jossa on tietokone ja tietokoneessa salainen numero, jota pitää hakata koneeseen. Tämän jälkeen saarelta löytyy joukko muita ihmisiä Otherseita." Whee. Ihan tosi? Kaikenlisäksi sarjan ihmiset ovat epäuskottavia hahmoja.. esimerkiksi tämä ns.johtajalääkäri.. ei kukaan ole sellainen todellisessa elämässä..

        Anteeksi nyt vain, jos loukkaan joidenkin fanien tunteita, ei ole tarkoitus. Haluaisin vain enemmän perusteluja sarjalle. Mikä siinä VOI olla niin hyvää..

        Ehkä olen vain liian pettynyt, koska odotin enemmän, kun puhuttiin huippusarjasta ja menestyssarjasta.


      • etri
        Losti kirjoitti:

        surkuhupaisaa on se, etten edes provoile, vaan todellakin katsoin tuon 1.kauden, koska olin saanut luotettavalta taholta neuvoa, että "katso nyt vaan eteenpäin, se paranee koko ajan". Tällä "luotettavalla" taholla tarkoitan ihmistä, jonka kanssa ollaan aina oltu samaa mieltä elokuvista ja sarjoista. Olin jopa luovuttaa 3.jakson jälkeen, mutta minulle intettiin, että sarja paranee entisestään..

        Ensimmäinen jakso oli ihan mukiinmenevä ja tottakai on pakko myöntää, että on tuossa 1.kaudessa muutama oikeasti ihan viihdyttäväkin jakso, kuten esimerkiksi Locken takaumat isästään. Se jakso oli pirun hyvä itsenäisenä jaksona.. siis Locken tarinana ilman saaren tapahtumia.

        "Edellisen jakson jälkeen on pakko katsoa seuraava".. en ymmärrä sitäkään argumenttia, kun ei ole sellaista tunnetta missään vaiheessa tullut. Sarjan tekijät tunkevat aina jokaisen jakson viimeisiinn minuutteihin jonkin yllättävän äkkinäisen käänteen. Se tuntuu jotenkin niin väkinäiseltä, eikä koukuta. . .

        Ja tottakai tarinalla on juoni niiden pusikoiden ja rapinoiden lomassa. Mutta kun koko juonesta ei anneta mitään ilmoille. Jos joku haluaisi kertoa tuon tarinan juonen Lostista niin se olisi typistettynä: "Lentokone tippui saarelle, ihmiset alkavat elää siellä, pelkäävät tuntematonta, löytävät saarelta mystisen luukun, jossa on tietokone ja tietokoneessa salainen numero, jota pitää hakata koneeseen. Tämän jälkeen saarelta löytyy joukko muita ihmisiä Otherseita." Whee. Ihan tosi? Kaikenlisäksi sarjan ihmiset ovat epäuskottavia hahmoja.. esimerkiksi tämä ns.johtajalääkäri.. ei kukaan ole sellainen todellisessa elämässä..

        Anteeksi nyt vain, jos loukkaan joidenkin fanien tunteita, ei ole tarkoitus. Haluaisin vain enemmän perusteluja sarjalle. Mikä siinä VOI olla niin hyvää..

        Ehkä olen vain liian pettynyt, koska odotin enemmän, kun puhuttiin huippusarjasta ja menestyssarjasta.

        Taidat olla aika nuori vielä ja liikut pienissä piireissä. Kun saat elämänkokemusta lisää, huomaat miten erilaisia ihmisiä on olemassa. Tuo väittämä "ei kukaan ole sellainen todellisessa elämässä.. "
        on aika naurettava. Maailmassa on kuusi miljardia ihmistä, jotka kaikkia käyttätyvät eri tavalla. Viimeistään sitten kun ja jos menet inttiin ja myöhemmin työelämään saatat havaita miten epäuskottavasti ihan oikeatkin ihmiset tietyissä tilanteissä käyttäytyvät.


      • enemmän
        etri kirjoitti:

        Taidat olla aika nuori vielä ja liikut pienissä piireissä. Kun saat elämänkokemusta lisää, huomaat miten erilaisia ihmisiä on olemassa. Tuo väittämä "ei kukaan ole sellainen todellisessa elämässä.. "
        on aika naurettava. Maailmassa on kuusi miljardia ihmistä, jotka kaikkia käyttätyvät eri tavalla. Viimeistään sitten kun ja jos menet inttiin ja myöhemmin työelämään saatat havaita miten epäuskottavasti ihan oikeatkin ihmiset tietyissä tilanteissä käyttäytyvät.

        nämä psykoanalyytikot. Tekevät itsestään naurettavan analysoimalla tekstin kirjoittajaa tekstistä. En tunne ketään minua vanhempaa, joka katsoo Lostia, joten on naurettavaa väittää itseään kehittyneeksi ja kypsyneeksi sen perusteella, että ymmärtäisi niitä Lostin ihmisiä.. Itsekin olen jo reippaasti yli 25, jos se nyt kerran sinulle kuuluu. Mutta onneksi en ole kasvanut tuollaiseksi viisastelijaksi, joka pohtii maailman ihmisten lukumäärää:)

        Maailmassa ON ihmisiä paljon (todettakoon se nyt faktana). Viestillä tarkoitin, ettei ihmiset ole niin 'täydellisiä' kuin Lost-sarjan lääkärihahmo: oikeudenmukainen, malttinsa pitävä johtajahahmo, joka erottaa pahan hyvästä. Ei sellaisia martyyreja täällä maan päällä ole olemassakaan. Kun sinä itse kasvat vanhaksi ymmärrät ehkä sen.


    • jouppia

      Olisikohan kyse siitä että et ymmärrä sarjaa? Luulen
      niin sillä sarja parasta mitä koskaan on nähty...

    • Hurkkei

      Kiitoksia kommentistasi huom. nimenomaan omasta mielipiteestäsi. Älä kuitenkaan mollaa muita, se ei kuulu sinulle pätkääkään mitä muut haluavat televisiosta katsoa.

      • Kaskelotti44

        Minusta tämä koko keskustelu on turha. Jos et pidä Lostista, niin sillä selvä, ei tarvitse katsoa sarjaa. Mutta jos pidät, niin hienoa, se siitä. Antakaa ihmisten olla rauhassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe