Kysymys, ABC:n sivulta lataamisesta(VASTAUKSIA KIITOS)

31134952014

Kun voisi ladata/katsoa ABC:N sivuilta niitä Lost jaksoja, niin se sanoo että vain Yhdysvalloissa netissä olevat voivat katsoa niitä jaksoja. Voiko jutun jotenkin ohittaa ja päästä katsomaan jaksoja täältä Suomesta käsin.

8

2958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

      googleta.

    • ...

      Pitää vaan hommata tietoonsa jokin USAlaisien välityspalvelimien osoitteista ja porteista ja kirjoittaa ne internet-asetuksiin. Voin kertoa ainakin yhden palvelimen vaikka tähän aiheeseen, mutta vasta maanantaina.


      Eli jos surffaat Firefoxilla, mene

      Työkalut - Asetukset - Yleiset - Yhteysasetukset - Aseta välityspalvelinasetukset käsin.

      Sitten vaan kirjoitat numerosarjat siihen ja á vot! Pääset katsomaan Lostin uusimman jakson ns. amerikkalaisena ;)

    • *sucks*

      Yritin mutta jostain syystä anonyymi jenkkiproxykään ei päästä läpi. Voi harmi, siellä olisi muitakin katsomisen arvoisia sarjoja kuin Lost, esimerkiksi Täydelliset naiset, Greyn anatomia, Ugly Betty ja The Nine.

    • ...

      Esim. tämä pitä kirjoittaa internet-asetuksiin välityspalvelimeksi: 209.128.101.236

      Ja portti 8080

      • Yippee!

        Olipa hyvä esimerkki. Toimii loistavasti! ;)


      • ...
        Yippee! kirjoitti:

        Olipa hyvä esimerkki. Toimii loistavasti! ;)

        Itse en kuitenkaan jaksa nykyään siellä katsoa jaksoja vaan "WAREZ RLZ"! :D


      • urpo2

        Mulla tuo välityspalvelin et toiminu vaan tuli että " Asetettu välityspalvelin kieltäytyy yhteydestä" olisko muita välityspalvelimia?


      • Funi:)
        urpo2 kirjoitti:

        Mulla tuo välityspalvelin et toiminu vaan tuli että " Asetettu välityspalvelin kieltäytyy yhteydestä" olisko muita välityspalvelimia?

        Itse useampaa välityspalvelua olen kokeillut - eipä ota onnistuakseen.

        Jos joku vaan viitsii laittaa tähän topiciin lisää noita toimivia välityspalvelimia, niin olisi aivan loistavaa!!

        Tue edellinen ei toimi minullakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1932
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1403
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1280
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1275
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1191
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1111
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 17
      1025
    Aihe