Huonot irak- uutiset

Nakertavat jo piintyneidenkin rebuplikaanien kannatusta. Eikä ihme.

Persiilleenhän Irakin 'demokratisoiminen' näyttää menevän.
Pentagonin kanta miehityksen jatkamisesta vielä neljällä vuodella
tuo mieleen Vietnam-skandaalin.

Alkaneen milleniumin massiivisin virhestrategia tuottaa ansaitsemaansa vastetta maailmalla.

7

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vietnam,

      vertaukset saattavat merkitä kotimatkaa. Ainakin yksi lentotuki-alus hiipii Persianlahden suuntaan.

      • capt. cöpenick

        20.3 v.2003 aloitetusta hulluudesta on esimerkki järkyttävästä todellisuudentajusta.

        Miehitys ei ole tavallisen amerikkalaisen syytä.

        Kilikilikellojen olisi pitänyt kilkattaa kun YK:n mandaattia ei saatu.

        Irakin sodan takana ovat USA:n energia- ja aseteollisuus.
        Ulkoministeri C Rice toteuttaa uskollisesti esimiehensä käskyä:
        Pitää hymyillä maailmalla voittajien hymyä.

        Joskus Pentagonissakin on harkittava terveen maalaisjärjen käyttöä.


      • että suurvallat
        capt. cöpenick kirjoitti:

        20.3 v.2003 aloitetusta hulluudesta on esimerkki järkyttävästä todellisuudentajusta.

        Miehitys ei ole tavallisen amerikkalaisen syytä.

        Kilikilikellojen olisi pitänyt kilkattaa kun YK:n mandaattia ei saatu.

        Irakin sodan takana ovat USA:n energia- ja aseteollisuus.
        Ulkoministeri C Rice toteuttaa uskollisesti esimiehensä käskyä:
        Pitää hymyillä maailmalla voittajien hymyä.

        Joskus Pentagonissakin on harkittava terveen maalaisjärjen käyttöä.

        käyvät särkemässä paikkoja, mutta joutuvat lähtemään kiireesti pois. Tuon Irak sodan on osannut moni ennustaa, kuinka käy. Pois (kun menivät) olisi pitänyt lähteä heti, kun Saddam ryömi kolostaan. Nyt jokainen päivä siellä on turhaa. Venäjällä on vaikeampi tilanne, Tsetsenia kun kuitenkin kuuluu Venäjään, eikä sota lopu poistumallakaan. Autonomia on ainoa mahdollisuus, mutta eihän se muslimeille riitä.


      • capt. cöpenick
        että suurvallat kirjoitti:

        käyvät särkemässä paikkoja, mutta joutuvat lähtemään kiireesti pois. Tuon Irak sodan on osannut moni ennustaa, kuinka käy. Pois (kun menivät) olisi pitänyt lähteä heti, kun Saddam ryömi kolostaan. Nyt jokainen päivä siellä on turhaa. Venäjällä on vaikeampi tilanne, Tsetsenia kun kuitenkin kuuluu Venäjään, eikä sota lopu poistumallakaan. Autonomia on ainoa mahdollisuus, mutta eihän se muslimeille riitä.

        Vain Canada pohjolan perällä on jo geopoliittisen asemansa takia 'iisi' valtio.

        Onhan heillä joukko-osastonsa tynkäliittoutuneiden joukoissa.

        Kiina sai kenenkään estämättä 1950 luvulla miehittää silloisen Burman.
        Kiina toimii Pohjois-Korean nukkehallituksen ystävänä ja takuumiehenä.

        Korean kansan toive olojensa kohentumisesta, nälänhädän loppumisesta on turha toive.
        Siellä eliitti elää yltäkylläisyydessä; osa kansasta syö henkensäpitimeksi ruohoa.


    • die Weisse Rose

      die Weisse Rose against
      Government terrorism...

      • capt. cöpenick

        Suomen hallituksen toimia. He pitäytyvät Irak-tilanteessa EU kantoihin.

        Kansalaisena voin ottaa kantaa oman käsitykseni mukaan ilman virallista sordiinoa.

        Amerikkalaisista enemmistö kannattaisi Irakista irtautumista jos se
        ns. kasvoja menettämättä kävisi vain päinsä.


      • die Weisse Rose
        capt. cöpenick kirjoitti:

        Suomen hallituksen toimia. He pitäytyvät Irak-tilanteessa EU kantoihin.

        Kansalaisena voin ottaa kantaa oman käsitykseni mukaan ilman virallista sordiinoa.

        Amerikkalaisista enemmistö kannattaisi Irakista irtautumista jos se
        ns. kasvoja menettämättä kävisi vain päinsä.

        "He pitäytyvät Irak-tilanteessa EU kantoihin. "

        Se on väärä. Koska Bush ja muut sotarikolliset suunnitteli sodan jo ennne kuin Bushista tuli presidentti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe