Nakertavat jo piintyneidenkin rebuplikaanien kannatusta. Eikä ihme.
Persiilleenhän Irakin 'demokratisoiminen' näyttää menevän.
Pentagonin kanta miehityksen jatkamisesta vielä neljällä vuodella
tuo mieleen Vietnam-skandaalin.
Alkaneen milleniumin massiivisin virhestrategia tuottaa ansaitsemaansa vastetta maailmalla.
Huonot irak- uutiset
7
241
Vastaukset
- Vietnam,
vertaukset saattavat merkitä kotimatkaa. Ainakin yksi lentotuki-alus hiipii Persianlahden suuntaan.
- capt. cöpenick
20.3 v.2003 aloitetusta hulluudesta on esimerkki järkyttävästä todellisuudentajusta.
Miehitys ei ole tavallisen amerikkalaisen syytä.
Kilikilikellojen olisi pitänyt kilkattaa kun YK:n mandaattia ei saatu.
Irakin sodan takana ovat USA:n energia- ja aseteollisuus.
Ulkoministeri C Rice toteuttaa uskollisesti esimiehensä käskyä:
Pitää hymyillä maailmalla voittajien hymyä.
Joskus Pentagonissakin on harkittava terveen maalaisjärjen käyttöä. - että suurvallat
capt. cöpenick kirjoitti:
20.3 v.2003 aloitetusta hulluudesta on esimerkki järkyttävästä todellisuudentajusta.
Miehitys ei ole tavallisen amerikkalaisen syytä.
Kilikilikellojen olisi pitänyt kilkattaa kun YK:n mandaattia ei saatu.
Irakin sodan takana ovat USA:n energia- ja aseteollisuus.
Ulkoministeri C Rice toteuttaa uskollisesti esimiehensä käskyä:
Pitää hymyillä maailmalla voittajien hymyä.
Joskus Pentagonissakin on harkittava terveen maalaisjärjen käyttöä.käyvät särkemässä paikkoja, mutta joutuvat lähtemään kiireesti pois. Tuon Irak sodan on osannut moni ennustaa, kuinka käy. Pois (kun menivät) olisi pitänyt lähteä heti, kun Saddam ryömi kolostaan. Nyt jokainen päivä siellä on turhaa. Venäjällä on vaikeampi tilanne, Tsetsenia kun kuitenkin kuuluu Venäjään, eikä sota lopu poistumallakaan. Autonomia on ainoa mahdollisuus, mutta eihän se muslimeille riitä.
- capt. cöpenick
että suurvallat kirjoitti:
käyvät särkemässä paikkoja, mutta joutuvat lähtemään kiireesti pois. Tuon Irak sodan on osannut moni ennustaa, kuinka käy. Pois (kun menivät) olisi pitänyt lähteä heti, kun Saddam ryömi kolostaan. Nyt jokainen päivä siellä on turhaa. Venäjällä on vaikeampi tilanne, Tsetsenia kun kuitenkin kuuluu Venäjään, eikä sota lopu poistumallakaan. Autonomia on ainoa mahdollisuus, mutta eihän se muslimeille riitä.
Vain Canada pohjolan perällä on jo geopoliittisen asemansa takia 'iisi' valtio.
Onhan heillä joukko-osastonsa tynkäliittoutuneiden joukoissa.
Kiina sai kenenkään estämättä 1950 luvulla miehittää silloisen Burman.
Kiina toimii Pohjois-Korean nukkehallituksen ystävänä ja takuumiehenä.
Korean kansan toive olojensa kohentumisesta, nälänhädän loppumisesta on turha toive.
Siellä eliitti elää yltäkylläisyydessä; osa kansasta syö henkensäpitimeksi ruohoa.
- die Weisse Rose
die Weisse Rose against
Government terrorism...- capt. cöpenick
Suomen hallituksen toimia. He pitäytyvät Irak-tilanteessa EU kantoihin.
Kansalaisena voin ottaa kantaa oman käsitykseni mukaan ilman virallista sordiinoa.
Amerikkalaisista enemmistö kannattaisi Irakista irtautumista jos se
ns. kasvoja menettämättä kävisi vain päinsä. - die Weisse Rose
capt. cöpenick kirjoitti:
Suomen hallituksen toimia. He pitäytyvät Irak-tilanteessa EU kantoihin.
Kansalaisena voin ottaa kantaa oman käsitykseni mukaan ilman virallista sordiinoa.
Amerikkalaisista enemmistö kannattaisi Irakista irtautumista jos se
ns. kasvoja menettämättä kävisi vain päinsä."He pitäytyvät Irak-tilanteessa EU kantoihin. "
Se on väärä. Koska Bush ja muut sotarikolliset suunnitteli sodan jo ennne kuin Bushista tuli presidentti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522