Tuulilasin Maserati tarina..

pekkoz

Lukiko joku Tuulilasin Turbo -lehdestä
Maserati 3200GT kirjoitelman?Autoa ylistettiin,mutta puhuttiin paljon myös Maseratista vikaherkkänä autona.Onko tosiaan näin?Vai oliko kyseessä vain maanantaimalli?Näin persaukisena ei varaa Maseratiin,mutta jäi mietityttämään mikä on Maserati auton todellinen maine.

7

2959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S80 Summum

      3200GT ei varmasti ole yhtä kestävä kuin joku tojota, mutta ei se nyt ihan pommi ole. Jos ei auton korjausta osaa ollenkaa, niin jättäisin tuon 3200GT:n pois vaihtoehdoista. Itse olen 3200GT Maseratilla ajanut, ja se on oikeasti todella hieno peli. "Pieni" V8 turbo antaa aivan uskomattoman potkun tuohon koriin. Sähkövikoja tuossa kaverin Maseratissa on ollut melkoisesti, mutta suuremmilta ongelmilta hän on välttynyt. Ylläpito nielee kuulemma ilman isompia vikojakin ihan kiitettävästi rahaa, esim. jakohihnan vaihtosumma oli jotain ihan tähtitieteellistä luokkaa. Tuota 3200GT:tä saa muuten todella halvoilla hinnoilla saksasta. Reilusti alle 40 000€ voi jo löytää kelpo yksilön.

      • 222222222

        Ne halvimmat on ollut mustalaisilla.


      • Ei pidä maksaa liikaa

        "Tuota 3200GT:tä saa muuten todella halvoilla hinnoilla saksasta. Reilusti alle 40 000€ voi jo löytää kelpo yksilön."

        Ja löytää jopa alle 30.000 euronkin.

        Samantehoisia mersun urheiluautoja saa huomattavasti halvammalla. Todennäköisesti pääsisi pienemmillä ongelmilla, mutta, eihän se maserati ole.


      • guugle
        Ei pidä maksaa liikaa kirjoitti:

        "Tuota 3200GT:tä saa muuten todella halvoilla hinnoilla saksasta. Reilusti alle 40 000€ voi jo löytää kelpo yksilön."

        Ja löytää jopa alle 30.000 euronkin.

        Samantehoisia mersun urheiluautoja saa huomattavasti halvammalla. Todennäköisesti pääsisi pienemmillä ongelmilla, mutta, eihän se maserati ole.

        mustalaisten kulkupelejä. Yksikään manne ei ole eläissään Maseratiin koskenut!


      • Terno Lindeman
        guugle kirjoitti:

        mustalaisten kulkupelejä. Yksikään manne ei ole eläissään Maseratiin koskenut!

        Älä sie kuulee tuu tänne päätäs aukomaan. Morasta tulloo kohta.


      • töihin
        Terno Lindeman kirjoitti:

        Älä sie kuulee tuu tänne päätäs aukomaan. Morasta tulloo kohta.

        ...


      • Nimetön
        Terno Lindeman kirjoitti:

        Älä sie kuulee tuu tänne päätäs aukomaan. Morasta tulloo kohta.

        Minun veljeni Terno on kyllä etelämpää.. et sitten ole sinä.. t. Isoveli


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      107
      7714
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2852
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2432
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1583
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1436
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1434
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1397
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1359
    Aihe