Heip.
Olen aloittanut elämässäni ensimmäistä kertaa e-pillerit. Lääkäri määräsi Yasmin-pillerit ja niitä nyt olen syönyt 10 päivää, eka liuska. Minulla on ollut paljon välivuotoja pillereistä. Ja rinnat arat. Kuinka tuo välivuoto, kuinka monilla on aluksi ollut pillereiden takia välivuotoja mutta loppuneet sitten kun keho on tottunut ylimääräisiin hormooneihin?
Todella ärsyttävää kun ei viitsisi miehen kanssa seksiä harrastella kun kokoajan pelkää että onkin märkänä verestä. Ikävää! Muita haittavaikutuksia minulla ei ole ainakaan vielä ollut. Toivottavasti ei tulekkaan!
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Olen aloittanut elämässäni ensimmäistä kertaa e-pillerit. Lääkäri määräsi Yasmin-pillerit ja niitä nyt olen syönyt 10 päivää, eka liuska. Minulla on ollut paljon välivuotoja pillereistä. Ja rinnat arat. Kuinka tuo välivuoto, kuinka monilla on aluksi ollut pillereiden takia välivuotoja mutta loppuneet sitten kun keho on tottunut ylimääräisiin hormooneihin?
Todella ärsyttävää kun ei viitsisi miehen kanssa seksiä harrastella kun kokoajan pelkää että onkin märkänä verestä. Ikävää! Muita haittavaikutuksia minulla ei ole ainakaan vielä ollut. Toivottavasti ei tulekkaan!
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Minulla loppui taukoviikkoon ylimääräiset vuodot, tosin söin Mercilonia.
Ei silti, eipä sinulle tästä tiedosta mitään hyötyä ole, koska sinulla vuoto voi jatkua vielä tauon jälkeenkin. Jos ei 3 laatan aikana lopu, niin mene takaisin lääkäriin vaihtamaan eri merkkiset pillerit.
Minäkin syön Yasmineja. Ihan alussa jotain välivuotoja oli ja jossain vaiheessa rinnat kipeytyivät liikunnan yhteydessä, mitä ne eivät muutoin tee. Turpoan yhä laatan lopun lähestyessä, muutoin ei mitään.
Sulle sanoisin, että älä vielä ole huolissasi.