Ostanko noin 800€:lla Seat Malagan 1,5l, 1988. Auto on siistissä kunnossa, hyvin pidetty, kesällä katsastettu, ajettu 130 000 km, ilman talvirenkaita. Onko hinta millainen tällaisesta autosta, sillä en ole autokauppoja ennen tehnyt.
Kannattaako ostaa Seat Malaga?
5
636
Vastaukset
- stuntman
Tavallisesti nuo on umpiruosteessa, mutta noin vähän ajettu, ehkä ihan kelpo auto.Vaikea sanoa näkemättä.
- pöndis
Siit system porcce; kamala bensarosvo tuo peli moottorin tilavuuteen nähden.
Käytä autotohtorilla kumminkin varmuuden vuoksi.
Ton ikäluokan autossa on aina jotain vikaa, vaikka sillä oltaiskin ajettu vaan kirkkomatkat sunnuntaisin.
Oikea arvo varmaankin jossain 450€-700€ välimaastossa- kelvoton
Älä osta ja menetä hermojasi. Tuon mallin paras osa on moottori, siis pelkkä moottori ilman apulaitteita. Kone on vahva ja potkua piisaa kivasti. Mutta: kaikki apulaitteet kelvottomia, sähköjohdot ja kytkimet sekä releet ala-arviosia, eivät kestä ja toimi maamme keleissä. Tuo fiiatin peruja ollut Seat-malli sen aikaisen Ibizan kanssa tuotiin maahamme liian keskeneräisinä, olisi pitänyt jo alussa parantaa sähköjen suojausta sun muuta, ja kaasarikin olla parempi. Myöhemmät ruiskumallit oli jo paljon parempia vm-90-91.
Seat muuttui laadultaan hyväksi pikku hiljaa 90-luvulla Volkkarin konsernin alla, samat osat kuin VW:ssä, vain korin muotoilu erilainen. Uusimmat mallit laadukkaita pelejä, kuten VW tai Skoda.
Jos tuon ostat, maksa korkeintaan 400 eur.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078983
- 936830
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666595Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345531Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665133- 553561
- 503395
- 513152
- 562942
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512936