AARRGGHH!

Huono uskovainen.

Nyt menee hermot totaalisesti! En enää tiedä mihin uskoa, siihen että Jeesus rakastaa minua ja haluaa pelastaa minut, vai siihen että hän vihaa minua ja aikoo heittää minut helvettiin!

Olen tänne suomi 24 sivuille puhunut paljon paskaa Jeesuksesta, Jumalasta ja himena pyhästä hengestäkin. Vituttaa. Haluaisin kuitenkin uskao että Jeesus rakastaa minau ja haluaa kaikesta huolimatta pelastaa minut. Samoin Jumala.

Haluan kyllä uskoa, mutta aika vaikeeta uskao kun ajattelee sitä vanhaa testamenttia.

8

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on täynnä kaikkea typerää josta täytyy sanoa että en usko puolissakaan tapauksissa että Jumala olisi tuollaista käskenyt. Kyse oli varmaan siitä että typerät ihmiset tekivät sitä ja tätä josta sitten luulivat että se on Jumalan tahto. Vielä menivät väittämään sellaista ja kirjoittivat sen jollekkin kääröille. Nykyäänkin ihmiset tekee kaikkea typerää Jumalan nimissä ja tahtona...

• bloodbunny

Koko raamattu on sitä samaa typerää tarinaa. Ihminen tosiaan luulee että kyseinen satukirja on jotain Jumalan sanaa. Niin, aina ihmiset tulevat tekemään typeriä asioita uskoessaan jumalaan/jumaliin.

• Oletpa joutunut ahtaalle.

Nyt kuitenkin tunnustit tehneesi väärin (olen puhunut paskaa...) ja osoitit katuvasi (vituttaa). Sen tähden sinun syntisi on Jeesuksen tähden anteeksi annettu:

"Jos me tunnustamme syntimme, hän on uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä." 1 Joh 1:9

"Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme." Jes 53:6

Lisäksi kerroit, että haluat rakkauden yhteyteen Jeesuksen kanssa. Tervetuloa! Jeesushan sanoi:

"sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos." Joh 6:37

"Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen. Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys. Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä." Joh 10:9-11

"Mutta minä sanon teille: jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, myös Ihmisen Poika tunnustaa Jumalan enkelien edessä." Luuk 12:8

"Niin ei myöskään teidän taivaallisen Isänne tahto ole, että yksikään näistä pienistä joutuisi kadotukseen." Matt 18:14

• Jos todella tahdot ottaa vastaan Jumalan rakkauden ja syntien anteeksiantamuksen, odota Herraa. Hän rakastaa sinua kaikista kirjoituksistasi huolimatta.

Älä murehdi Vanhaa testamenttia. Tärkeintä on usko Jumalaan, Hän avaa sanansa uskon kautta. Jumala antaa ymmärryksen ja laittaa mittasuhteet kohdalleen.

• .
      Sinulla on ollut ilmeisiä vaikeuksia ymmärtää VT:n sanomaa, koska elämme aivan eri aikakautta ja VT:n sanoma oli tarkoitettu ennen kaikkea VT:n aikalaisille.

Voimme ymmärtää VT:n sanomaa vain Jumalan Pyhän Hengen opastuksella, joten saadaksesi tämän erinomaisen oppaan sinun tulee etsiä nöyryyttä ja hiljaisuutta Jumalasi edessä.

Oli fiksua, että tunnustit ja kaduit rumia kirjoituksiasi, joilla taitamattomasti olet hyökännyt Jumalaa, Yeshuaa ja hieman Pyhää Henkeäkin vastaan. Olet tehnyt tuon kaiken täyttä ymmärrystä vailla ja siksi se on anteeksiannettavaa. Pidä kuitenkin vastedes huoli siitä, ettet toista typeryyksiäsi, sillä silloin liikut todella vaarallisilla vesillä!

Pyri vastedes olemaan vaiti, jos eteesi tulee asioita, jotka sinua harmittavat. Vie ne rukouksin Herran eteen ja odota Häneltä vastausta ongelmiisi. Hän tahtoo johdattaa sinut pelastukseen, täyteen pelastusvarmuuteen, koska Hän todella rakastaa sinua kaikesta vajavaisuudestasi huolimatta!

Lue Uutta Testamenttia ja etenkin Yeshuan Vuorisaarnaa, jonka löydät luvuista Matt.5-7. Se on täyttä hengen ravintoa kaikille tässä ja tulevassa ajassa eläville.

Siunausta Yeshuassa!
      .

• erään kehitysvammaisen ystä...

hän kertoi rukoilleensa kovasti sairaan asukastoverinsa puolesta

tuo lapsenkaltainen usko on aina yhtä liikuttavaa ja puhuttelevaa-puhuttelevampaa kuin paraskin saarna
      meille ns.normaaleille usko näkyy olevan paljon vaikeampi juttu - ja usein vielä tehdään siitä vielä vaikeampaa yrittämällä kaikenlaisia fakiirikuvioita

• bloodbunny

Vain lapsi uskoo satuihin...

• 18:6-7:
        bloodbunny kirjoitti:

Vain lapsi uskoo satuihin...

Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen. Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      436
      3151
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      82
      2413
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      116
      1878
    4. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      195
      1565
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1533
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1522
    7. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1475
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1398
    9. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1391
    10. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1317
    Aihe