Odottelen

kutsua

poliisilaitokselle, jotta pääsen luovuttamaan kortin pois ylinopeuden vuoksi!

Asiaa mietittyäni haluaisin tietää mikä uusi auto olisi niin hirveä ajaa yli 120km/h, että ei tulisi mieleenkään ylittää tuota nopeutta!

7

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itselläni on auto, joka kulkee hyvin sivistyneesti vielä 160 km/h Saksassa sallien normaaliäänisen keskustelun. Kiihtyy 0-100 km/h alle 7 sek. Huiput automaattivaihteisena 243.

      Siitä huolimatta edellisestä ylinopeussakosta on 19 vuotta. Ei se autosta ole kiinni vaan järjestä. Jos ei ole järkeä, niin käy kuten Sinulle kävi.

      Olen iloinen, että valvonta toimii ja ääliöt poimitaan pois vaarantamasta muiden turvallisuutta.


      Master Eq

      • vai niin

        sattuu muuten olemaan 20vuotta sakosta ja en ajanut ylinopeutta tietoisesti ja yleensäkään en aja ylinopeutta, mutta tuolloin ei ollut cruiseri päällä ja vauhti vain oli noussut liian kovaksi, joka helposti käy jos ajaa pitkää matkaa


      • Mutta olkoon

        "Itselläni on auto, joka kulkee hyvin sivistyneesti vielä 160 km/h Saksassa sallien normaaliäänisen keskustelun. Kiihtyy 0-100 km/h alle 7 sek. Huiput automaattivaihteisena 243."

        Niin, paljonko siinä oli tehoa, vääntöä ja hintaa. Mikä oli vuosimalli ja merkki, entä malli, paljonko ajettu.

        Oliko sulla ollut mitä autoja aikaisemmin?

        Tuntuu että aihe mikä vaan, vaikka puhuttaisiin vanhojen mummojen alushousuista niin tuon munanjatkeen onnistuu ujuttamaan keskusteluun mukaan.

        No, onhan se kallis sijoitus, joten saahan sillä päteä. Kuka pätee autolla, munanpituudella tai saatananpalvomisella, jokainen tavallaan.


      • vasta tosi

        nysväri olet.

        Itselläni on 28 ylinopeussakkoa ja kortti on ollut kuivumassa 7-8 kertaa. Olen saanut myös ylinopeudesta vapausrangaistuksen. Silti en omasta mielestäni ole koskaan vaarantanut liikennettä. En tee koskaan tyhmiä ohituksia. Olen myös erinomaisen taitava kuljettaja jonka nimismies monet kerrat huomio päättäessään kortin kuivumisajasta. Tosin nykylain mukaan ei taida enää onnistua. Työn vuoksi nykylain aikana on pitänyt alkaa rajoittamaan ylinopeuksia. En aja autoa työkseni.

        Hyvällä autolla Suomen rajoitukset nukuttavat. On vaarallisempaa ajaa 100 km/h ja nuokkua ratissa kuin ajaa pirteänä 140 km/h.


    • käydä

      Olen havainnut, että liikenne ikäänkuin imee autoon huomaamatta lisää vauhtia. Vaikka kuinka on asennoitunut, että ajan sitä tai tätä nopeutta, niin hetken päästä mennäänkin jo paljon yli sen. Aluksi nopeus pysyy ok. Sitten saavuttaa jonkun selvästi hitaammin ajavan. No ohihan siitä on päästävä ja se vaatii kiihdytystä. Nopeutta ei kuitenkaan tule pudotettua alkuperäiselle tasolle, vaan se jää hieman nopeammaksi. Taas tuli eteen ohitettava, ei kun ohi vaan. Muutaman tilanteen jälkeen saatetaan ollakin jo melkoisissa lukemissa. Silloin olen palauttanut itseni 'ruotuun' ja hidastanut vauhtia enkä pane pahakseni, vaikka joku ohittamani saattaa sitten ohittaa minut.

      • silleen

        että toinen meni ohi ja siihen jotenkin itse huomaamatta nostin vauhtia "mietin jouhtuiko nopeuden nosto siitä, kun tämä ohittaja ajoi kiinni minussa aika kauan ennen ohitusta" ja sitten kruunuksi asialle vaihtui nopeus vielä 80km/h, jota en ollenkaan huomannut!


    • malleja

      Ekana merkkinä tulee mieleen Lada, mutta käytännössä mikä tahansa merkki käy. Kunhan muistaa valita malliston pienimimmän ja ankeimman kauppakassinkantotelineen. Sellanen kaksovinen, neljäratasta, ohjauspyörä ja litranen kone.

      Jos tollasen peltirasian saa jollain ilvellä kulkemaan toistasataa, varmasti pelottaa.

      T.Ma

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      325
      3847
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      274
      2206
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1535
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe