Eli tämän päivän ohjelma olisi suolen tyhjennys huomista röntgenkuvaa varten. 12 piti ottaa kaksi toilax-tablettia ja klo 22 seuraavat. Aamulla sitten vielä peräruiske. Miten on, kuinka nopeasti tabletit vaikuttavat? Ainakaan vielä ei mitään vaikutusta ja ihmettelenkin miten suoli ehtii tyhjenemään ennen aamu kahdeksaa...
toilax tabletit
3
6575
Vastaukset
- tyhjenee
Itse kaksi kertaa kuurin läpikäyneenä voin vakuuttaa, että ei jää suolistoon minkäänlaista täytettä. Se peräruiske on sitten piste i:n päällä.
- farkku
toilax vaikuttaa vasta paksusuolessa, joten kestää kyllä useita tunteja, ennenkuin se sinne ehtii. Yleensä niin, että kun illalla ottaa niin aamulla toimii. Tästä voisi päätellä, että kun aamupäivällä ottaa niin ehkä illalla toimii.
- trtr.
Itse kerran noita olen ottanut muuten vain kokeilumielessä. Kaksi pilleriä, ja ulostaa jo mahdollisesti useita kertoja, loppulötinät voivat olla jo vetisiä. Toinen kierros sama määrä tabletteja, ja tulee varmaan pelkkää ripulia. Sitten peräruiske vielä päälle, niin se on jo useinkin liikaa, tulee pelkkää vetistä paskaa.
Nautinnollisempana pidän sitä että pidättää ulostetta ensin 3 vrk., pistää sitten peräruiskeen, ja yrittää pidätellä niin kauan kuin pystyy (no ei siihen kauan mene), voi sitä kakan määrää. Tableteista voi myös tehdä peräruiskeen, jos rikkoo pari tablettia, ja liuottaa jauheen veteen, ja täyttää sillä tyhjän käytetyn peräruiskeen, tulee halvemmaksi, jos noita peräruiskeita tarvitaan enemmän. Toimii nopeasti ja varmasti. Metalax-peräpuikot ovat kaikista huonoimmat, vaikuttavat hitaasti, ja sotkevat enemmän, kun ovat tehtyjä rasvasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667