Eli tämän päivän ohjelma olisi suolen tyhjennys huomista röntgenkuvaa varten. 12 piti ottaa kaksi toilax-tablettia ja klo 22 seuraavat. Aamulla sitten vielä peräruiske. Miten on, kuinka nopeasti tabletit vaikuttavat? Ainakaan vielä ei mitään vaikutusta ja ihmettelenkin miten suoli ehtii tyhjenemään ennen aamu kahdeksaa...
toilax tabletit
3
6469
Vastaukset
- tyhjenee
Itse kaksi kertaa kuurin läpikäyneenä voin vakuuttaa, että ei jää suolistoon minkäänlaista täytettä. Se peräruiske on sitten piste i:n päällä.
- farkku
toilax vaikuttaa vasta paksusuolessa, joten kestää kyllä useita tunteja, ennenkuin se sinne ehtii. Yleensä niin, että kun illalla ottaa niin aamulla toimii. Tästä voisi päätellä, että kun aamupäivällä ottaa niin ehkä illalla toimii.
- trtr.
Itse kerran noita olen ottanut muuten vain kokeilumielessä. Kaksi pilleriä, ja ulostaa jo mahdollisesti useita kertoja, loppulötinät voivat olla jo vetisiä. Toinen kierros sama määrä tabletteja, ja tulee varmaan pelkkää ripulia. Sitten peräruiske vielä päälle, niin se on jo useinkin liikaa, tulee pelkkää vetistä paskaa.
Nautinnollisempana pidän sitä että pidättää ulostetta ensin 3 vrk., pistää sitten peräruiskeen, ja yrittää pidätellä niin kauan kuin pystyy (no ei siihen kauan mene), voi sitä kakan määrää. Tableteista voi myös tehdä peräruiskeen, jos rikkoo pari tablettia, ja liuottaa jauheen veteen, ja täyttää sillä tyhjän käytetyn peräruiskeen, tulee halvemmaksi, jos noita peräruiskeita tarvitaan enemmän. Toimii nopeasti ja varmasti. Metalax-peräpuikot ovat kaikista huonoimmat, vaikuttavat hitaasti, ja sotkevat enemmän, kun ovat tehtyjä rasvasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733